AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har startet å høre på lydbok 30min før jeg sovner. Det gjør meg avslappet og stanser stress tanker. Nå hører jeg på div jojo moyes ol. Men vil egentlig høre noe avslappende, mer «åndelig» yoga aktig i bokform, noe som gjør meg avslappet og gir meg noe ekstra? Har prøvd å finne noe, men finner bare energiske «endelig mandag stordalen» og det er bare slitsomt. Noen tips? Helst på norsk. Har både fabel og storytell. Anonymkode: f7a30...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Del Skrevet 30. januar 2023 Guidet meditasjon? Anonymkode: 61224...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 Det er engelsk og podcast da, men Sleepy er helt fantastisk å sovne til. Han leser utdrag fra bøker på en søvndyssende måte. Anonymkode: d66f4...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toddcarson Skrevet 10. februar 2023 #4 Del Skrevet 10. februar 2023 Selv om den er på engelsk og en podcast, er Sleepy en fin måte å sovne på. Han leser små deler av bøker på en søvnig måte. monkey mart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå