Gå til innhold

Utroskap på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden, da jeg var ungdom og bodde hjemme, så jeg at moren min var utro med en arbeidskollega. Vi var alle på samme fest, mens samboeren/kjæresten hennes var bortreis..

Det eneste jeg så var klining, men blir likevel småkvalm av å tenke på det. For jeg vet at både mamma og samboeren  pleier å henge med denne mannen. Jeg vet ikke om noen av dem vet at jeg så det. Vet ikke om samboeren til mamma vet hva som skjedde. Vet ikke om det skjedde noe mer en klining. Vet heller ikke om det var engangstilfelle eller om det var/er noe som har skjedd flere ganger.. 

Vet ikke om jeg skal glemme det eller om jeg burde si noe. Men det er jo så lenge siden, at det sikkert ikke er noe poeng i å si noe uansett. Jeg bare synes det er ubehagelig når det dukker opp, som det ofte gjør da det blir snakk om denne mannen.. Det angår jo egentlig ikke meg, men det kjennes personlig ut likevel.....?

Anonymkode: 1b227...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg hadde gjort. Nå som det er gått så mange år er det kanskje like greit å la det ligge, men jeg synes godt moren din kunne få kjenne litt på skammen ved å vite at du vet. For det er jo ikke på noen måte greit det hun har gjort. Så sant ikke hun og samboer har en avtale, noe du seff ikke kan vite noe om.

Anonymkode: 3b397...07d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke hva jeg hadde gjort. Nå som det er gått så mange år er det kanskje like greit å la det ligge, men jeg synes godt moren din kunne få kjenne litt på skammen ved å vite at du vet. For det er jo ikke på noen måte greit det hun har gjort. Så sant ikke hun og samboer har en avtale, noe du seff ikke kan vite noe om.

Anonymkode: 3b397...07d

Har tenkt mye på det... Er mest bekymret for om hun skal ta det negativt hvis jeg sier det :P det er andre ting hun også har gjort/sagt som hun ikke tåler blir tatt opp.. Hun mener jeg ikke skal "påminne" henne om slike ting, fordi det er vi ferdige med liksom. Og kan bli sint. Men jeg føler jo ikke at man blir ferdig med noe hvis man ikke kan kommunisere det på en ordentlig måte, så jeg vet liksom ikke. Men det er ting mellom henne og meg da... 

Skrevet

Hvis hun klina med noen på en fest så er det en haug med folk som vet om dette. Da er det ikke usannsynlig at hun har fortalt det selv til samboeren for å komme andre i forkjøpet. Jeg hadde latt det ligge.

Helt utenfor det du spør om så må jeg si at dere har et ganske spenstig miljø hvor det er normalt at mor og barn drar på samme fest og mor kliner med en kollega. Nord-Norge?

• Liker 1
Skrevet

Kan jo hende de hadde en avtale om at det var greit.

Anonymkode: a9559...5e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kan jo hende de hadde en avtale om at det var greit.

Tviler....

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tviler....

Det tror jeg ikke du vet noe om. I voksen alder har jeg funnet ut av mye om foreldrene mine som jeg ikke hadde peiling på da jeg var ungdom. Med mindre jeg vet at det ikke er tilfelle (som med nære venninner hvor vi har snakket om det spesifikt) legger jeg meg aldri borti sånt. Det anbefales.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har tenkt mye på det... Er mest bekymret for om hun skal ta det negativt hvis jeg sier det :P det er andre ting hun også har gjort/sagt som hun ikke tåler blir tatt opp.. Hun mener jeg ikke skal "påminne" henne om slike ting, fordi det er vi ferdige med liksom. Og kan bli sint. Men jeg føler jo ikke at man blir ferdig med noe hvis man ikke kan kommunisere det på en ordentlig måte, så jeg vet liksom ikke. Men det er ting mellom henne og meg da... 

Kan du legge det frem på en annen måte? Som at det er ditt problem. Du synes det er ubehagelig å bli minnet om det hver gang de nevner han, og spør om hun kan forklare hva som skjedde eller hjelpe deg til hva du kan gjøre for å ikke få så negative tanker og følelser rundt det? Det beste burde være å snakke med henne, men om ikke hun kan hjelpe deg, kan det være lurt å snakke med noen andre hvis dette er noe som preger deg i stor grad. Kanskje du kan spørre henne hvem hun synes du bør snakke med? Andre i familien eller psykolog?

Anonymkode: 9a102...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...