AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Jeg skal kjøpe meg headphones, av typen headsett og ønsker tips til hva jeg skal kjøpe. Jeg vil selvfølgelig ha god lyd, liker å høre på både lydbøker og musikk. Og støydemping som er god. Samtidig vil jeg ikke bruke mer enn 1500kr på dem, det er maksimum. Har dere noen anbefalinger? Anonymkode: 2f6a0...c1f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Sånt er relativt subjektivt, så det er ikke gitt at det som passer for meg passer for deg. Det blir også en avveining av egenskaper, da alt koster. F.eks. kan du få ekstremt bra lyd for 1500 kroner, men da blir det kabel og ingen støydemping. Kjempebra støydemping koster noe mer enn 1500, og uansett vil da headsetet har dårligere lyd enn et uten denne egenskapen. Når det er sagt er Sony som regel relativt gode på å treffe et levelig kompromiss mellom pris, lyd, støydemping, komfort og kvalitet, så det kan godt være XB910 er det beste valget i prisklassen. https://prisguiden.no/produkt/sony-wh-xb910n-529975 Jeg har dem ikke selv, men bruker de litt dyrere og litt eldre 1000XM3. Antar de har litt til felles. Støydempingen er svært god, og lyden er helt grei, men ikke akkurat hifi. Der også mye mer komfortable enn Marshall Monitor, som jeg hadde før. Anonymkode: 76d3d...bbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå