AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Er 10 uker, og jeg sliter så mye med kvalme… skal ta abort om to dager, og lurer derfor på når kan jeg «forvente» at denne kvalmen går vekk? Anonymkode: 3a630...4ab
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Jeg opplevde at den forsvant umiddelbart, samme dag som aborten ble gjennomført (medisinsk). Fosteret var allerede dødt (MA), men jeg hadde sterk kvalme og andre symptomer frem til aborten startet. Hadde en del kramper og smerter mens det verste pågikk, så rakk ikke å tanke over at kvalmen faktisk var borte før litt utover kvelden da ting roet seg og jeg for første gang på flere uker merket at jeg hadde matlyst. Anonymkode: 1e478...42b 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg opplevde at den forsvant umiddelbart, samme dag som aborten ble gjennomført (medisinsk). Fosteret var allerede dødt (MA), men jeg hadde sterk kvalme og andre symptomer frem til aborten startet. Hadde en del kramper og smerter mens det verste pågikk, så rakk ikke å tanke over at kvalmen faktisk var borte før litt utover kvelden da ting roet seg og jeg for første gang på flere uker merket at jeg hadde matlyst. Anonymkode: 1e478...42b Kjedelig å høre om MA, håper det ordner seg for dere slik dere ønsker det selv❤️ tusen takk for svar, kjenner at dette gav meg håp! Anonymkode: 3a630...4ab
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Jeg har også bare erfaring med abort pga MA. Hadde utskraping i det som ville vært uke 9 hvis fosteret ikke hadde sluttet å utvikle seg i uke 5, men følte meg fortsatt veldig gravid og var kvalm og kastet opp på morgenen før sykehuset. Etter jeg våknet fra narkosen var alle graviditetssymptomer helt borte. Hvis jeg kunne velge, ville jeg valgt utskraping fordi det gikk så fort og var helt smertefritt. Men har skjønt at det er vanligst med piller så tidlig, sikkert fordi det er mer ressursbesparende.. Anonymkode: 90e54...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå