AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Har nå hoster i sikkert 2-3 uker, ikke veldig hippig, men den er der. Ofte med slim. Er dette normalt? Flere hatt langvarig hoste? Anonymkode: c1f4e...618
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Noe som hjelper evt? Anonymkode: c1f4e...618
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nå hoster i sikkert 2-3 uker, ikke veldig hippig, men den er der. Ofte med slim. Er dette normalt? Flere hatt langvarig hoste? Anonymkode: c1f4e...618 Jeg var forkjøla før jul. Hosten satt i til uti januar, litt bedre noen dager, så mer igjen. Det har fortsatt ikke gitt seg helt. Tror jeg har vært i ferd med å bli forkjøla et par ganger til, kanskje derfor hosten fortsatte. Aldri opplevd dette før, mulig det er sånn fordi det ikke er koronarestriksjoner og diverse sykdom florerer. Under koronatida var jeg ikke forkjøla en eneste gang Anonymkode: df3b4...b62
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Ble forkjøla 20. desember. Hosta opp slim inntil forrige uke. Nå er jeg forkjøla igjen. 🙄 Anonymkode: 4f490...66f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var forkjøla før jul. Hosten satt i til uti januar, litt bedre noen dager, så mer igjen. Det har fortsatt ikke gitt seg helt. Tror jeg har vært i ferd med å bli forkjøla et par ganger til, kanskje derfor hosten fortsatte. Aldri opplevd dette før, mulig det er sånn fordi det ikke er koronarestriksjoner og diverse sykdom florerer. Under koronatida var jeg ikke forkjøla en eneste gang Anonymkode: df3b4...b62 Veldig rart! Du har ikke tilfeldigvis noe kjerringråd mot hoste som hjalp deg? Anonymkode: c1f4e...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå