AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #21 Del Skrevet 1. februar 2023 Den varmretten som serveres i kantinen på jobb. Eller litt av hvert fra salatbaren eller en suppe eller brød med pålegg om jeg ikke liker varmretten. Anonymkode: 178d9...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #22 Del Skrevet 1. februar 2023 Pleier å være 3 brødskiver med skinke og noen ganger kanskje et eple i tillegg. Anonymkode: 80633...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #23 Del Skrevet 1. februar 2023 Ungkar så blir noe godt hver dag Roastbiff med remulade og løk eller karbonadesmørbrød med løk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 1. februar 2023 #24 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) 2 skiver og en frukt. Er lærer, og har betalt pause, så skjeldent jeg rekker og spise noe mer avansert. Skiver er greit å ha i hånda på inspeksjon. Har også med 2 skiver til, for å spise før møtetid kl 14. Endret 1. februar 2023 av Snabeltann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #25 Del Skrevet 2. februar 2023 Wasa fiber knekkebrød, 3 stk, med pålegg og alltid noe friskt til (agurk, paprika, eple, osv) Pålegget er enten grønnsakspostei, leverpostei, ost eller makrell i tomat. Kommer litt an på. Prøver å få i meg fiber og protein, samt noe fett sånn at jeg holder meg mett. Anonymkode: 1bb04...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 2. februar 2023 #26 Del Skrevet 2. februar 2023 I dag har jeg spist to kokte egg, noen biter øko spekepølse og bringebær og banan til dessert. I går spiste jeg to speilegg på knekkebrød og eple til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #27 Del Skrevet 2. februar 2023 Snabeltann skrev (19 timer siden): Er lærer Snabeltann skrev (19 timer siden): skjeldent Ikke norsklærer, får man håpe. Anonymkode: 3869d...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #28 Del Skrevet 2. februar 2023 Spiser vanligvis en kopp suppe og to Ryvita knekkebrød til lunsj. Anonymkode: 78b4a...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 2. februar 2023 #29 Del Skrevet 2. februar 2023 Om jeg ikke faster spiser jeg som regel knekkebrød med ost og kalkunpålegg. Fordi det er enkelt å kjøpe med seg fra butikk ved siden av og kjapt å ordne til. Hadde jeg hatt god tid på lunsj, skulle jeg tatt med middagsrester og varmet opp, men det er litt snaut med både tid og lunsjlokale hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #30 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke norsklærer, får man håpe. Anonymkode: 3869d...d15 Skjeldent enig med deg der 🤣 Anonymkode: 73261...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 2. februar 2023 #31 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke norsklærer, får man håpe. Anonymkode: 3869d...d15 Haha, 🙈🙈🙈 skikkelig forfall! Ja, ja... får være mer nøye neste gang jeg uttaler meg! 😂 Endret 2. februar 2023 av Snabeltann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. februar 2023 #32 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg har bakt meg disse https://www.treningsfrue.no/2016/03/19/verdens-enkleste-proteinrundstykker/ Og som pålegg hadde jeg i går most avocado med spekeskinke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #33 Del Skrevet 3. februar 2023 Helst middagsrester som varmes i micro. Ellers knekkebrød med ost eller noe. En sjelden gang rekker jeg innom butikken før jobb og da blir det kanskje en baguette. Anonymkode: b03c6...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå