Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Mine go to’s er: Lomper med pålegg og grønnsaker Brødskiver med proteinrikt pålegg og grønnsaker Omelett Suppe Eggewraps Riskaker med avokado og egg
TulleJenny Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Knekkebrød med egg, ost, eller leverpostei Omelett er favoritten! Lager med det jeg har av grønnsaker og ost, enten i panne eller i ovnen. Lager en deilig ruccolasalat til 😋 Salat med søtpotet og spekeskinke stekt i ovn sånn at den blir nydelig sprø Hvis jeg har laget en suppe eller gryte så blir det lunsj dagen etter Gresk yoghurt med bær, frukt, chiafrø, valnøtter
MyMichelle Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Ingenting. Dagens første måltid er på ettermiddagen og kan kanskje kalles lunsj: Et knekkebrød med kaviar og egg, eller Philadelphia med gressløk og hvitost oppå. Eventuelt annet (aldri sukkerpålegg). En klatt mager cottage cheese. Alltid rå grønnsaker til, agurk, paprika, gulrot, babyspinat. Det varierer etter hva jeg har lyst på. Noen valnøtter eller mandler. Biola eller skummet melk til.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #5 Skrevet 30. januar 2023 Hver dag: Omelett og en grønn salat med noen valnøtter og et eple i. Anonymkode: 17752...34d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #7 Skrevet 30. januar 2023 Vanligvis middagsrester. Jeg bodde lenge i land der det er vanlig med varm lunsj, så er ikke så glad i den trauste norske matpakka lengre. Ellers kan det være eggmuffins eller omelett med salat, knekkebrød med tunfisksalat eller makrell i tomat og grønnsaker til, eller suppe. Anonymkode: 993ec...707
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #8 Skrevet 30. januar 2023 Et knekkebrød med et kokt egg. En god neve cherrytomater, noen knaskegulrøtter og en klementin. Ofte en monster energidrikk uten sukker. Anonymkode: c1a4d...859
Amatariel Skrevet 30. januar 2023 #9 Skrevet 30. januar 2023 Disse to har gått igjen i det siste: - 2 brødskiver m/ skinke, agurk, paprika + noen eplebiter - omelett med skinke m/ babyleafsalat
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #11 Skrevet 30. januar 2023 Omelett. Brødskiver med makrell i tomat. Suppe med brød. Middagsrester. Salat med en god proteinkilde i. En stor boks cottage cheese med bær. Jeg spiser grønnsaker til alle måltider, så uansett om jeg spiser brødskive eller CC har jeg det til. Vanligvis også en frukt og en yoghurt (naturell) til. Lunsj er dagens første av to måltider så må spise en god mengde. Anonymkode: f267c...219
solsolsol Skrevet 30. januar 2023 #12 Skrevet 30. januar 2023 Prøver å gå ned i vekt nå. Lunsj er første måltid. Spiser enten grøt med bær og litt nøtter eller knekkebrød. Noen ganger omelett.
Andro Skrevet 30. januar 2023 #13 Skrevet 30. januar 2023 2 brødskiver eller 1 rundstykke. Pålegget er ikke særlig variert, og jeg trenger egentlig ikke forandring heller. Varierer om jeg tar et eple eller en banan som mellommåltid. Kanskje en drueklase, om jeg føler meg helt gæern 😂
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #14 Skrevet 30. januar 2023 Skyr blandet ut i 30g proteinpulver, en håndfull havregryn og yt proteinmelk. Alt rørt sammen i en herlig grøt. Ofte med en banan ved siden av. Anonymkode: 32bea...cfc
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #15 Skrevet 30. januar 2023 Fritatta, med det jeg har av grønnsaker/rester. Wok. Søtpotet + brokkoli + kylling eller laks. Nudelsalat. Tunfisksalat på hjertesalat Falafler med hummus og agurk Frøknekkebrød med most avokado, mulig og egg Squashnudler med soltørkede tomater og pinjekjerner Anonymkode: bf798...738
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #16 Skrevet 30. januar 2023 Spiser stort sett grønn salat. Kikerter, kylling, skinke el som proteinkilde. ellers: kefirskål ( cottagecheese med kefir, varme bær og nøttesmør), proteinrundstykker med masse grønt til. Smoothie. Anonymkode: 05cc5...22c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #17 Skrevet 30. januar 2023 Havregrøt med egg Salat Brødskiver med div pålegg Anonymkode: 48c95...701
Ellah Skrevet 1. februar 2023 #18 Skrevet 1. februar 2023 Stort sett noe fra salatbaren på jobb. Masse grønnsaker, bønner/kikerter/linser, litt pasta/byggryn, 1 egg og basalmicoeddik, kanskje litt feta eller annen ost om det er tilgjengelig den dagen. 1
Perl Skrevet 1. februar 2023 #19 Skrevet 1. februar 2023 En typisk dag ser gjerne slik ut: Salat med ost og hjemmelaget balsamico vinaigrette Supper av ulike slag
Gipetto Skrevet 1. februar 2023 #20 Skrevet 1. februar 2023 Vaniljekesam, eple og granola ELLER ett rundstykke av cottage cheese og havregryn toppet med ost, skinke, paprika og agurk + et eple.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå