petterm Skrevet 31. januar 2023 #21 Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (På 30.1.2023 den 15.29): Det er bra er det innenfor ett A4 Ark kan det repareres med smartrepair på flere steder 🙂 bor du i Vestfold er det E18 Skadesenter og Kepler som driver med dette om jeg ikke husker feil lykke til 🙂 Ikke alle småskader som repareres med smart repair. Tilhengeren lagde en liten bulk i bilen min, mye mindre enn A4 ark, men kunne av en eller annen grunn ikke repareres m Smart repair. 1
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #22 Skrevet 31. januar 2023 petterm skrev (11 minutter siden): Ikke alle småskader som repareres med smart repair. Tilhengeren lagde en liten bulk i bilen min, mye mindre enn A4 ark, men kunne av en eller annen grunn ikke repareres m Smart repair. Ikke det nei ☹️ nei vedkommende får se hva som er mulig her jeg sa bare en mulighet i beste fall blir prisen 4 500,- kontra annen pris 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #23 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 19.58): Jeg vet, men har sett at det finnes verksteder som tilbyr momsfritak i Sverige. Skal jo uansett bare betale moms i ett land, så om det gjøres i Sverige eller Norge er ett fett. Anonymkode: e874d...77f Det er moms, men toll er noe annet. Anonymkode: 2a053...a22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå