Gjest Lurven Skrevet 1. august 2023 #801 Del Skrevet 1. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Jeg vedder gummistøvlene mine på at de fleste egentlig gjør det, bare de har tafset på nok mengder alkohol! Her er jo litt problem da, som avholds. Dømt til å hate sangen Jeg synes sangen er ok. Men var antagelig full første gangen jeg hørte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august 2023 #802 Del Skrevet 1. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg synes sangen er ok. Men var antagelig full første gangen jeg hørte den Cyrus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. august 2023 #803 Del Skrevet 1. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Cyrus? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. august 2023 #804 Del Skrevet 1. august 2023 På tide å bringe tilbake litt høykultur i dagboken, for å balansere det litt. Dette er en sang jeg skrev til mine to gode venner luciano og andrea for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. desember 2023 Forfatter #805 Del Skrevet 26. desember 2023 God jul, banditter, sjarlataner og utskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. desember 2023 #806 Del Skrevet 26. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): God jul, banditter, sjarlataner og utskudd! Hva med pervoer, fortjener ikke vi også Julehilsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. desember 2023 #807 Del Skrevet 26. desember 2023 Lurven skrev (16 minutter siden): Hva med pervoer, fortjener ikke vi også Julehilsen? Fra pulenissen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #808 Del Skrevet 27. desember 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Hva med pervoer, fortjener ikke vi også Julehilsen? Nei, de fikk i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #809 Del Skrevet 27. desember 2023 Cid skrev (8 timer siden): Fra pulenissen? Sugenissen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. desember 2023 #810 Del Skrevet 27. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Sugenissen! Suger på nesa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. desember 2023 #811 Del Skrevet 27. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (8 timer siden): Nei, de fikk i fjor! Åå😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #812 Del Skrevet 27. desember 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. januar Forfatter #813 Del Skrevet 1. januar Lurven skrev (På 27.12.2023 den 12.40): Åå😔 Jeg skulle forøvrig skrive navnet "Per-Ove". Mobilen min er åpenbart sosialprat-skadet og insisterte på å rette til "pervo". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. januar #814 Del Skrevet 5. januar TheHairyToothfairy skrev (På 1.1.2024 den 9.02): Jeg skulle forøvrig skrive navnet "Per-Ove". Mobilen min er åpenbart sosialprat-skadet og insisterte på å rette til "pervo". Ja. Det er jo navnet mitt også da. Men det forkortes bare til pervo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. januar #815 Del Skrevet 5. januar Lurven skrev (13 minutter siden): Ja. Det er jo navnet mitt også da. Men det forkortes bare til pervo Pervo Per? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. januar Forfatter #816 Del Skrevet 5. januar Nå kom jeg til å tenke på den legendariske Pervo-Kris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. januar #817 Del Skrevet 5. januar TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden): Nå kom jeg til å tenke på den legendariske Pervo-Kris Ja, han var en legende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. januar Forfatter #818 Del Skrevet 5. januar Lurven skrev (6 timer siden): Ja, han var en legende Han og Wunder-Bjarne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. januar #819 Del Skrevet 5. januar Hvem er de og fra hvor?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. januar #820 Del Skrevet 6. januar Fra bladet pyton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå