Gjest Lurven Skrevet 20. juli 2023 #781 Del Skrevet 20. juli 2023 En sang jeg og tanny lagde i vår ville ungdom. Vi synger riktignok drekka mer i sangen , men det er mest for å virke kule, vi er sterkt i mot alkohol, den eneste rusen vi er for er nakne damer og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juli 2023 #782 Del Skrevet 24. juli 2023 Lurven skrev (På 20.7.2023 den 18.31): En sang jeg og tanny lagde i vår ville ungdom. Vi synger riktignok drekka mer i sangen , men det er mest for å virke kule, vi er sterkt i mot alkohol, den eneste rusen vi er for er nakne damer og sånn Adelanteee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. juli 2023 #783 Del Skrevet 24. juli 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Adelanteee Du du du du du du... La vida la vidaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #784 Del Skrevet 27. juli 2023 En sang jeg skrev tilbake på tidlig nittitall, da verden var ren og uskyldig, men den var på vei til å bli mørkere, jeg hadde nettopp hatt min første kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av nabojenta Jannicke i overgangen fra tredje til fjerdeklasse, hun ville utforske litt den sommeren som hun sa. Men nok om det. Jeg har aldri vært noen stor sanger, så sangen blir fremført av ingen ringere enn @TheHairyToothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli 2023 #785 Del Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): En sang jeg skrev tilbake på tidlig nittitall, da verden var ren og uskyldig, men den var på vei til å bli mørkere, jeg hadde nettopp hatt min første kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av nabojenta Jannicke i overgangen fra tredje til fjerdeklasse, hun ville utforske litt den sommeren som hun sa. Men nok om det. Jeg har aldri vært noen stor sanger, så sangen blir fremført av ingen ringere enn @TheHairyToothfairy Og dattera hans @Miley Cyrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #786 Del Skrevet 27. juli 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Og dattera hans @Miley Cyrus Ja Hu kjøpte blomster til seg selv da hun hadde kjærlighetssorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli 2023 #787 Del Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Ja Hu kjøpte blomster til seg selv da hun hadde kjærlighetssorg Og twerka med @Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2023 #788 Del Skrevet 27. juli 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Og twerka med @Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #789 Del Skrevet 27. juli 2023 Cid skrev (1 time siden): Og twerka med @Entern Trur Hu var sammen med @Entern, men han brukte alle pengene på øl og whisky istedet for blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2023 #790 Del Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Trur Hu var sammen med @Entern, men han brukte alle pengene på øl og whisky istedet for blomster Stemmer, blomster plukket jeg gratis i skauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juli 2023 #791 Del Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (1 time siden): Ja Hu kjøpte blomster til seg selv da hun hadde kjærlighetssorg Jupp! Og holdt sin egen hånd. Det spiller på Bruno Mars sin «when I was your man» som Hemsworth fridde med. I should have bought you floooweeers and held your hand.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juli 2023 #792 Del Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Trur Hu var sammen med @Entern, men han brukte alle pengene på øl og whisky istedet for blomster 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #793 Del Skrevet 27. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jupp! Og holdt sin egen hånd. Det spiller på Bruno Mars sin «when I was your man» som Hemsworth fridde med. I should have bought you floooweeers and held your hand.. Åhåååå, dette var nytt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #794 Del Skrevet 27. juli 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Stemmer, blomster plukket jeg gratis i skauen Geitrams ble liksom aldri det samme som Roser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli 2023 #795 Del Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (32 minutter siden): Trur Hu var sammen med @Entern, men han brukte alle pengene på øl og whisky istedet for blomster Hans nummer 76? Entern skrev (27 minutter siden): Stemmer, blomster plukket jeg gratis i skauen Som viste seg å være eføy? Lurven skrev (17 minutter siden): Geitrams ble liksom aldri det samme som Roser Geiten Ramsey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2023 #796 Del Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (25 minutter siden): Geitrams ble liksom aldri det samme som Roser Æh, hun stikker bare alt oppi rompa uansett Gikk bra helt til den gangen jeg ga henne hundekjeks 😲 Hun ble aldri den samme etter det 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juli 2023 #797 Del Skrevet 28. juli 2023 Lurven skrev (10 timer siden): Åhåååå, dette var nytt for meg Åå? Trodde jeg hadde sagt det. Har det fra usikre kilder😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. juli 2023 Forfatter #798 Del Skrevet 30. juli 2023 Lurven skrev (På 27.7.2023 den 20.50): En sang jeg skrev tilbake på tidlig nittitall, da verden var ren og uskyldig, men den var på vei til å bli mørkere, jeg hadde nettopp hatt min første kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av nabojenta Jannicke i overgangen fra tredje til fjerdeklasse, hun ville utforske litt den sommeren som hun sa. Men nok om det. Jeg har aldri vært noen stor sanger, så sangen blir fremført av ingen ringere enn @TheHairyToothfairy Whahaha, din syke slabbedask! Fun fact er at jeg HAR stått og spilt og koret til den grusomme greia der på diverse samfunnshus den lille perioden jeg spilte sammen med noen som klarte være organiserte nok til at vi kunne kalle oss et band. Jeg vet, akk o ve! Men sattan som folk svinger seg til den "tingen" av en sang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. juli 2023 #799 Del Skrevet 31. juli 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Whahaha, din syke slabbedask! Fun fact er at jeg HAR stått og spilt og koret til den grusomme greia der på diverse samfunnshus den lille perioden jeg spilte sammen med noen som klarte være organiserte nok til at vi kunne kalle oss et band. Jeg vet, akk o ve! Men sattan som folk svinger seg til den "tingen" av en sang! Skjønner at noen kan finne denne låten fengende, det er stort sett de samme folkene som svinger seg til Ole Ivars og Lasse stefanz😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #800 Del Skrevet 31. juli 2023 Lurven skrev (11 timer siden): Skjønner at noen kan finne denne låten fengende, det er stort sett de samme folkene som svinger seg til Ole Ivars og Lasse stefanz😄 Jeg vedder gummistøvlene mine på at de fleste egentlig gjør det, bare de har tafset på nok mengder alkohol! Her er jo litt problem da, som avholds. Dømt til å hate sangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå