Gå til innhold

Dans oppå bordet! Men spark vekk duken!

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Gjest Lurven

En sang jeg og tanny lagde i vår ville ungdom.

Vi synger riktignok drekka mer i sangen , men det er mest for å virke kule, vi er sterkt i mot alkohol,  den eneste rusen vi er for er nakne damer og sånn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (På 20.7.2023 den 18.31):

En sang jeg og tanny lagde i vår ville ungdom.

Vi synger riktignok drekka mer i sangen , men det er mest for å virke kule, vi er sterkt i mot alkohol,  den eneste rusen vi er for er nakne damer og sånn 

Adelanteee:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven

En sang jeg skrev tilbake på tidlig nittitall, da verden var ren og uskyldig, men den var på vei til å bli mørkere, jeg hadde nettopp hatt min første kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av nabojenta Jannicke i overgangen fra tredje til fjerdeklasse, hun ville utforske litt den sommeren som hun sa.

Men nok om det.

Jeg har aldri vært noen stor sanger, så sangen blir fremført av ingen ringere enn @TheHairyToothfairy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (4 minutter siden):

En sang jeg skrev tilbake på tidlig nittitall, da verden var ren og uskyldig, men den var på vei til å bli mørkere, jeg hadde nettopp hatt min første kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av nabojenta Jannicke i overgangen fra tredje til fjerdeklasse, hun ville utforske litt den sommeren som hun sa.

Men nok om det.

Jeg har aldri vært noen stor sanger, så sangen blir fremført av ingen ringere enn @TheHairyToothfairy

Og dattera hans @Miley Cyrus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (2 minutter siden):

Ja Hu kjøpte blomster til seg selv da hun hadde kjærlighetssorg 

Og twerka med @Entern

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (5 minutter siden):

Trur Hu var sammen med @Entern, men han brukte alle pengene på øl og whisky istedet for blomster 

Stemmer, blomster plukket jeg gratis i skauen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Ja Hu kjøpte blomster til seg selv da hun hadde kjærlighetssorg 

Jupp! Og holdt sin egen hånd. Det spiller på Bruno Mars sin «when I was your man» som Hemsworth fridde med. I should have bought you floooweeers and held your hand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (13 minutter siden):

Trur Hu var sammen med @Entern, men han brukte alle pengene på øl og whisky istedet for blomster 

😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jupp! Og holdt sin egen hånd. Det spiller på Bruno Mars sin «when I was your man» som Hemsworth fridde med. I should have bought you floooweeers and held your hand..

Åhåååå, dette var nytt for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurven
Entern skrev (9 minutter siden):

Geitrams ble liksom aldri det samme som Roser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (32 minutter siden):

Hans nummer 76?

Entern skrev (27 minutter siden):

Som viste seg å være eføy?

Lurven skrev (17 minutter siden):

Geiten Ramsey. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (25 minutter siden):

Æh, hun stikker bare alt oppi rompa uansett :vetikke:

Gikk bra helt til den gangen jeg ga henne hundekjeks 😲

Hun ble aldri den samme etter det 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lurven skrev (10 timer siden):

Åhåååå, dette var nytt for meg

Åå? Trodde jeg hadde sagt det. Har det fra usikre kilder😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (På 27.7.2023 den 20.50):

Men nok om det.

Whahaha, din syke slabbedask! Fun fact er at jeg HAR stått og spilt og koret til den grusomme greia der på diverse samfunnshus den lille perioden jeg spilte sammen med noen som klarte være organiserte nok til at vi kunne kalle oss et band. Jeg vet, akk o ve! Men sattan som folk svinger seg til den "tingen" av en sang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden):

Whahaha, din syke slabbedask! Fun fact er at jeg HAR stått og spilt og koret til den grusomme greia der på diverse samfunnshus den lille perioden jeg spilte sammen med noen som klarte være organiserte nok til at vi kunne kalle oss et band. Jeg vet, akk o ve! Men sattan som folk svinger seg til den "tingen" av en sang!

Skjønner at noen kan finne denne låten fengende, det er stort sett de samme folkene som svinger seg til Ole Ivars og Lasse stefanz😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (11 timer siden):

Skjønner at noen kan finne denne låten fengende, det er stort sett de samme folkene som svinger seg til Ole Ivars og Lasse stefanz😄

Jeg vedder gummistøvlene mine på at de fleste egentlig gjør det, bare de har tafset på nok mengder alkohol! Her er jo litt problem da, som avholds. Dømt til å hate sangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...