Frøkenfryden Skrevet 30. april 2023 #761 Del Skrevet 30. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😲❤️🔥 Ananasen. Ikkje indrefileten😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. april 2023 #762 Del Skrevet 30. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ananasen. Ikkje indrefileten😁 Ja skjønte det altså😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2023 #763 Del Skrevet 30. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja skjønte det altså😁 Måkje tulla med ananasen! Sa brura🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. april 2023 #764 Del Skrevet 30. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Måkje tulla med ananasen! Sa brura🤓 Trodde brura likte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april 2023 #765 Del Skrevet 30. april 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Trodde brura likte det Ørjan Brura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. mai 2023 Forfatter #766 Del Skrevet 4. mai 2023 Frøkenfryden skrev (På 30.4.2023 den 15.41): Har du mista ei tann eller tre. Vent på ein hårete Tannfe. Har du tenner som sit fast som betong? Han hjelper gjerne til, med ei tong.😮 Dekkar behov for kvart eit tannlaust naut. Tannfeen vår, jommen er han staut. Nå fikk jeg en tåre i augekroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. mai 2023 Forfatter #767 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg dauet ikke denne gangen heller. Men jeg merker at interessen for dette forumet daler, det er rett og slett for mye pissprat og bløff til at jeg greier se sjarmen i det mer. Den slags får jeg nok av på jobb, men der får jeg også betalt. Når det til og med er mer spennende å se på golf enn å sørfe rundt her, da altså. Da! Herregud som jeg misliker golf! Har fått kontakt med noen nye mennesker her, det synes jeg er ganske ok. De er ganske ok! Men de får jeg fatt i på andre måter nå og kan plage på andre vis. Så jeg antar, ramler nok innom nå og da for å høre på neste røverhistorie om ting som aldri har hendt deg - men fritiden min fortjenes bedre av andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. mai 2023 #768 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (På 5.5.2023 den 0.45): . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2023 #769 Del Skrevet 6. mai 2023 Lurven skrev (14 minutter siden): Ja forumet har dalt litt i det siste, morsommere her for et års tid siden. Jeg er jo her mest for å fjase og skrive såpe, men det virker som interessen for såpen har dalt litt generelt i det siste Enig med deg angående røverhistorier, skjønner ikke poenget med å drive å juge på seg sånt, og det er så lett å avsløre, hvis man skal juge er det lurt å ikke overdrive for mye Ikke overdrive og huske godt er lurt..👍 Eg likar såpe!!🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #770 Del Skrevet 6. mai 2023 Lurven skrev (32 minutter siden): Ja forumet har dalt litt i det siste, morsommere her for et års tid siden. Jeg er jo her mest for å fjase og skrive såpe, men det virker som interessen for såpen har dalt litt generelt i det siste Enig med deg angående røverhistorier, skjønner ikke poenget med å drive å juge på seg sånt, og det er så lett å avsløre, hvis man skal juge er det lurt å ikke overdrive for mye Er så enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai 2023 #771 Del Skrevet 6. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 5.5.2023 den 0.45): Jeg dauet ikke denne gangen heller. Men jeg merker at interessen for dette forumet daler, det er rett og slett for mye pissprat og bløff til at jeg greier se sjarmen i det mer. Den slags får jeg nok av på jobb, men der får jeg også betalt. Når det til og med er mer spennende å se på golf enn å sørfe rundt her, da altså. Da! Herregud som jeg misliker golf! Har fått kontakt med noen nye mennesker her, det synes jeg er ganske ok. De er ganske ok! Men de får jeg fatt i på andre måter nå og kan plage på andre vis. Så jeg antar, ramler nok innom nå og da for å høre på neste røverhistorie om ting som aldri har hendt deg - men fritiden min fortjenes bedre av andre. Trist du blir her mindre jeg synes kg har tapt seg mye siste året selv, takk og pris for blokkerings funksjonen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #772 Del Skrevet 6. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Trist du blir her mindre jeg synes kg har tapt seg mye siste året selv, takk og pris for blokkerings funksjonen.. Ja, tar meg i at jeg må inn og kikke på hva dere finner på, dere gode mennesker som vil andre vel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mai 2023 Forfatter #773 Del Skrevet 31. mai 2023 La meg nå endelig poste en trudelutt https://youtu.be/NFuGRBAKM2I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. juni 2023 #774 Del Skrevet 8. juni 2023 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #775 Del Skrevet 8. juni 2023 Lurven skrev (16 minutter siden): . No Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #776 Del Skrevet 14. juni 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #777 Del Skrevet 14. juni 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 31.5.2023 den 15.45): La meg nå endelig poste en trudelutt https://youtu.be/NFuGRBAKM2I Denne var konge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juni 2023 #778 Del Skrevet 14. juni 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Denne var konge Kongen på havet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #779 Del Skrevet 17. juli 2023 En sang jeg og tanny laget på svensk i vår skjønne ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. juli 2023 #780 Del Skrevet 17. juli 2023 Stakkars unger ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå