Gå til innhold

Dans oppå bordet! Men spark vekk duken!

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (Akkurat nå):

😲❤️🔥

Ananasen. Ikkje indrefileten😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (1 minutt siden):

Ja skjønte det altså😁

Måkje tulla med ananasen! Sa brura🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 30.4.2023 den 15.41):

Har du mista ei tann eller tre. 
Vent på ein hårete Tannfe.

Har du tenner som sit fast som betong? Han hjelper gjerne til, med ei tong.😮

Dekkar behov for kvart eit tannlaust naut.

Tannfeen vår, jommen er han staut. 

Nå fikk jeg en tåre i augekroken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dauet ikke denne gangen heller. Men jeg merker at interessen for dette forumet daler, det er rett og slett for mye pissprat og bløff til at jeg greier se sjarmen i det mer. Den slags får jeg nok av på jobb, men der får jeg også betalt. 

20230505_003833.thumb.jpg.94bec47872a08e088b7327326b31ce88.jpg

Når det til og med er mer spennende å se på golf enn å sørfe rundt her, da altså. Da! Herregud som jeg misliker golf!

Har fått kontakt med noen nye mennesker her, det synes jeg er ganske ok. De er ganske ok! Men de får jeg fatt i på andre måter nå og kan plage på andre vis. Så jeg antar, ramler nok innom nå og da for å høre på neste røverhistorie om ting som aldri har hendt deg - men fritiden min fortjenes bedre av andre. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
TheHairyToothfairy skrev (På 5.5.2023 den 0.45):

.

Endret av Lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (14 minutter siden):

Ja forumet har dalt litt i det siste, morsommere her for et års tid siden. Jeg er jo her mest for å fjase og skrive såpe, men det virker som interessen for såpen har dalt litt generelt i det siste 

Enig med deg angående røverhistorier, skjønner ikke poenget med å drive å juge på seg sånt, og det er så lett å avsløre, hvis man skal juge er det lurt å ikke overdrive for mye

Ikke overdrive og huske godt er lurt..👍

Eg likar såpe!!🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (32 minutter siden):

Ja forumet har dalt litt i det siste, morsommere her for et års tid siden. Jeg er jo her mest for å fjase og skrive såpe, men det virker som interessen for såpen har dalt litt generelt i det siste 

Enig med deg angående røverhistorier, skjønner ikke poenget med å drive å juge på seg sånt, og det er så lett å avsløre, hvis man skal juge er det lurt å ikke overdrive for mye

Er så enig! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (På 5.5.2023 den 0.45):

Jeg dauet ikke denne gangen heller. Men jeg merker at interessen for dette forumet daler, det er rett og slett for mye pissprat og bløff til at jeg greier se sjarmen i det mer. Den slags får jeg nok av på jobb, men der får jeg også betalt. 

20230505_003833.thumb.jpg.94bec47872a08e088b7327326b31ce88.jpg

Når det til og med er mer spennende å se på golf enn å sørfe rundt her, da altså. Da! Herregud som jeg misliker golf!

Har fått kontakt med noen nye mennesker her, det synes jeg er ganske ok. De er ganske ok! Men de får jeg fatt i på andre måter nå og kan plage på andre vis. Så jeg antar, ramler nok innom nå og da for å høre på neste røverhistorie om ting som aldri har hendt deg - men fritiden min fortjenes bedre av andre. 

Trist du blir her mindre :( jeg synes kg har tapt seg mye siste året selv, takk og pris for blokkerings funksjonen..

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Trist du blir her mindre :( jeg synes kg har tapt seg mye siste året selv, takk og pris for blokkerings funksjonen..

Ja, tar meg i at jeg må inn og kikke på hva dere finner på, dere gode mennesker som vil andre vel.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...