TheHairyToothfairy Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #641 Del Skrevet 5. mars 2023 Cid skrev (22 minutter siden): Dumt hun ikke er på kg mer 😕 Ja, og gubben. De er bra folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #642 Del Skrevet 7. mars 2023 En fin dag i Oslo og Lillestrøm. Vært og tittet litt her og der og dessuten møtt en kvinne jeg ikke har sett mye i det siste. Min kone. Vi fikk noen timer sammen før hun stakk til Lillehammer for å snoke der. Dessuten fikk jeg tid til å møte min bror, ser ham alt for sjeldent. Dagens sang? En av mine største helter sammen med tre andre av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. mars 2023 #643 Del Skrevet 7. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): En fin dag i Oslo og Lillestrøm. Vært og tittet litt her og der og dessuten møtt en kvinne jeg ikke har sett mye i det siste. Min kone. Vi fikk noen timer sammen før hun stakk til Lillehammer for å snoke der. Dessuten fikk jeg tid til å møte min bror, ser ham alt for sjeldent. Dagens sang? En av mine største helter sammen med tre andre av dem! Endelig fikk du litt family time🥳 Og digger også denne sangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. mars 2023 #644 Del Skrevet 7. mars 2023 Her har jeg og tanny fått med oss resten av sosiopratene til å synge om en fin dag vi hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #645 Del Skrevet 7. mars 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars 2023 #646 Del Skrevet 7. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Hotel Cæsar 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #647 Del Skrevet 7. mars 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hotel Cæsar 😄 Visste du kom til å legge merke til det! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. mars 2023 #648 Del Skrevet 7. mars 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hotel Cæsar 😄 Hehe, ja tannfeen har jo faktisk vært på hotell Cæsar i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. mars 2023 #649 Del Skrevet 7. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Visste du kom til å legge merke til det! 😉 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. mars 2023 #650 Del Skrevet 7. mars 2023 Den eneste gangen han sang denne sangen offentlig. Kun 17 dager før han døde. Ubekreftede rykter vil ha det til at han sang den noen ganger i dusjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars 2023 #651 Del Skrevet 7. mars 2023 (endret) O.A filibombombom skrev (15 timer siden): Hehe, ja tannfeen har jo faktisk vært på hotell Cæsar i dag Og møtt Pelle Endret 8. mars 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #652 Del Skrevet 8. mars 2023 sangen om meg. La oss skape en formue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mars 2023 #653 Del Skrevet 8. mars 2023 Tannfeen når han prøvde å sjarmere @hjärterdam 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2023 #654 Del Skrevet 8. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (12 timer siden): sangen om meg. La oss skape en formue! Hva heter bilen i videoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mars 2023 #655 Del Skrevet 8. mars 2023 Cid skrev (1 time siden): Tannfeen når han prøvde å sjarmere @hjärterdam Nydelig 🥳 Spreking Tannfe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mars 2023 Forfatter #656 Del Skrevet 9. mars 2023 O.A filibombombom skrev (13 timer siden): Hva heter bilen i videoen 1981 til 1983 Cadillac Deville, sannsynligvis en Brougham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mars 2023 Forfatter #657 Del Skrevet 9. mars 2023 Snart er denne arbeidsmåneden over, snart er jeg i mål og snart er jeg sammen med et par barn jeg savner veldig og deres mor. Merker det har vært litt mer slitsomt enn jeg egentlig setter pris på, men snart er også det over. Det er mye snart for tiden... Dagens sang. Fikk et solid dykk i Dropkick i Bergen for en god del år siden da jeg jobbet på en av byens få irske pub'er. Det var en sytalaus og flott tid med masse fart og haloi blant ansatte og gjester, rett og slett en fryktelig god tid! Sangen her handler om noe som også står meg nær, musikk og å nyte musikk. Uten musikk ville livet vært fullstendig urettferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2023 #658 Del Skrevet 9. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (37 minutter siden): Snart er denne arbeidsmåneden over, snart er jeg i mål og snart er jeg sammen med et par barn jeg savner veldig og deres mor. Merker det har vært litt mer slitsomt enn jeg egentlig setter pris på, men snart er også det over. Det er mye snart for tiden... Dagens sang. Fikk et solid dykk i Dropkick i Bergen for en god del år siden da jeg jobbet på en av byens få irske pub'er. Det var en sytalaus og flott tid med masse fart og haloi blant ansatte og gjester, rett og slett en fryktelig god tid! Sangen her handler om noe som også står meg nær, musikk og å nyte musikk. Uten musikk ville livet vært fullstendig urettferdig. Tror mange ville vært ganske deppa uten musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars 2023 #659 Del Skrevet 10. mars 2023 Meg og @TheHairyToothfairy på ridetur når jeg var liten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. mars 2023 #660 Del Skrevet 10. mars 2023 Cid skrev (3 timer siden): Meg og @TheHairyToothfairy på ridetur når jeg var liten Den første ligner litt på den travhesten jeg er medeier av 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå