Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #561 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Hahahaha, omg! Har du mange søstre? Sorry 😂 Har tvillingsøstre på 30. Og en bror på 34. Fin gjeng. Men skikkelig irriterende da jeg var en ung kvakk 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #562 Del Skrevet 22. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Sorry 😂 Har tvillingsøstre på 30. Og en bror på 34. Fin gjeng. Men skikkelig irriterende da jeg var en ung kvakk 🤪 Tvillingsøstre høres ut som et potensielt mareritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #563 Del Skrevet 22. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Sorry 😂 Har tvillingsøstre på 30. Og en bror på 34. Fin gjeng. Men skikkelig irriterende da jeg var en ung kvakk 🤪 Ble mye krangling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #564 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Tvillingsøstre høres ut som et potensielt mareritt! Nja, jeg havnet nok mest i krangel med bror siden han er nærmest i alder. Men de var liksom alltid sammen og det er de fortsatt. Litt kjipt st det føles at de er nærmere hverandre enn oss andre. Men sånn er det sikkert for tvillinger Har du mange søsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #565 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ble mye krangling? Ikke så veldig mye. Litt var det, med bror stort sett. Men aldri alvorlig 🤣 Mest for filleting. Hvem som skulle rydde eller ha fjernkontrollen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #566 Del Skrevet 22. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Nja, jeg havnet nok mest i krangel med bror siden han er nærmest i alder. Men de var liksom alltid sammen og det er de fortsatt. Litt kjipt st det føles at de er nærmere hverandre enn oss andre. Men sånn er det sikkert for tvillinger Har du mange søsken? Jeg har en god del. Kan ta det i chatten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #567 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg har en god del. Kan ta det i chatten 👍 Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. februar 2023 #568 Del Skrevet 23. februar 2023 Cid skrev (8 timer siden): Er du sånn livscoach? Han er litt det også, spør du meg😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. februar 2023 #569 Del Skrevet 23. februar 2023 Ok nå får du frokost i stereo men den må jo på KG, hører liksom med. 😌Lapper og caffe latte/fløtemysost. Fridag🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. februar 2023 #570 Del Skrevet 23. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Tvillingsøstre høres ut som et potensielt mareritt! Kanskje du blander med andre tvillinger😉😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. februar 2023 #571 Del Skrevet 23. februar 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ok nå får du frokost i stereo men den må jo på KG, hører liksom med. 😌Lapper og caffe latte/fløtemysost. Fridag🥰 Potet lapper? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. februar 2023 #572 Del Skrevet 23. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Potet lapper? Nei kesam og havremel😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. februar 2023 #573 Del Skrevet 23. februar 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Kanskje du blander med andre tvillinger😉😂 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. februar 2023 #574 Del Skrevet 23. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Jeg har en god del. Kan ta det i chatten *ile til chat* FOMO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. februar 2023 #575 Del Skrevet 23. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Jeg har en god del. Kan ta det i chatten Mener du som i pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. februar 2023 #576 Del Skrevet 23. februar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): *ile til chat* FOMO Fomo Ultra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2023 Forfatter #577 Del Skrevet 23. februar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Han er litt det også, spør du meg😉 Livscoacher skal prate litt fornuft og sånn også og være koooselige. I fail! Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Kanskje du blander med andre tvillinger😉😂 Om du tenker på historien min om søsterene fra Voss så forsøker jeg å fortrenge det altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2023 Forfatter #578 Del Skrevet 23. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Mener du som i pm? Yup. Gammel ircer så kaller det chat konstant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. februar 2023 #579 Del Skrevet 23. februar 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Livscoacher skal prate litt fornuft og sånn også og være koooselige. I fail! Om du tenker på historien min om søsterene fra Voss så forsøker jeg å fortrenge det altså! Vossafår? 🧐😂 Nåååh, når jeg sier livet er teit og vanskelig og «synd i meg»😭, så har det hendt du har sagt oppmuntrende kloke ord. Åånei ødelegger jeg image nå? 😮 Endret 23. februar 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. februar 2023 #580 Del Skrevet 23. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Yup. Gammel ircer så kaller det chat konstant Finnes den kg chatten som var for en del år tilbake? Jeg var innom den en gang i 2014 men husker ikke hva det het Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå