TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #541 Del Skrevet 22. februar 2023 O.A filibombombom skrev (2 timer siden): Fra papirklipp perioden til tanny Jeg elsker den filmen dette er hentet fra. Sangen Susan Himmelblå fra samme film er en av mine store favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #542 Del Skrevet 22. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden): Næmmen så koselig. Alt hva jeg lærer for deg herr toothfairy. Jeg har danset på jobb i dag faktisk, mest tøysesamba med maske på 🥳 Er lenge siden jeg har danset. Men sangen handler om at en pike danser for han som synger, og at hun er ganske så snaisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #543 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (6 timer siden): Så du på ku og kylling før i tiden? Det var konge! Håhå, lenge siden jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #544 Del Skrevet 22. februar 2023 O.A filibombombom skrev (5 timer siden): Jeg vil si når halle berry tar en monsters ball på deg Her velger jeg å tie av anstendighetens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #545 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Er lenge siden jeg har danset. Men sangen handler om at en pike danser for han som synger, og at hun er ganske så snaisen Haha. Okei, da er det ikke meg som danser. Tror du glemte brillene 🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #546 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Det var konge! Håhå, lenge siden jeg har sett! Johnny Bravo var enda bedre 😄 kan tenke meg at han hadde druknet i metoo anklager i moderne tid 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #547 Del Skrevet 22. februar 2023 O.A filibombombom skrev (2 timer siden): Haha, det kunne vært meg, men hva synger jeg om Det er en sang om fucked up kjærlighet på tysk. Her føler jeg det er best at Brunhilde hjelper oss. @AliceNextDoor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #548 Del Skrevet 22. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Haha. Okei, da er det ikke meg som danser. Tror du glemte brillene 🥸 Nonsens, dans dans dans oppå bordet! Cid skrev (1 minutt siden): Johnny Bravo var enda bedre 😄 kan tenke meg at han hadde druknet i metoo anklager i moderne tid 😂 Haha, likte han også. Jeg så faktisk mye på Cartoon Network for lenge siden. Dexters Lab var også knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #549 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nonsens, dans dans dans oppå bordet! Haha, likte han også. Jeg så faktisk mye på Cartoon Network for lenge siden. Dexters Lab var også knall! 💃🕺 🥳🎉 Okei da, du også mister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #550 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Nonsens, dans dans dans oppå bordet! Haha, likte han også. Jeg så faktisk mye på Cartoon Network for lenge siden. Dexters Lab var også knall! Var det han som hadde en søster som het Dee Dee? Eller tenker jeg på noe annet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #551 Del Skrevet 22. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): 💃🕺 🥳🎉 Okei da, du også mister! Glatt! If it got fur I can ride it, if it got tone I can dance it! Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Var det han som hadde en søster som het Dee Dee? Eller tenker jeg på noe annet 😂 Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #552 Del Skrevet 22. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Var det han som hadde en søster som het Dee Dee? Eller tenker jeg på noe annet 😂 Og han som brukte å si "Do er en doming" 😂 mye artige tegneserier som ble laget på 90 tallet 😄 og 80 tallet med ducktales, bompibjørnene osv. det jeg så mest på må ha vært Tom og Jerry, jeg så alle episodene flere ganger 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #553 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Nonsens, dans dans dans oppå bordet! Haha, likte han også. Jeg så faktisk mye på Cartoon Network for lenge siden. Dexters Lab var også knall! Skulle ønske jeg hadde Johnny sin selvtillit 😅Mon tro om Johnny nå i 50 årene fortsatt ville holdt på slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #554 Del Skrevet 22. februar 2023 De lange dagene tar liksom ikke slutt, altså. Jeg har holdt på siden elve og det merkes godt på kroppen. I dag har temaet vært konflikt og hvorfor man har konflikt, samt hvordan man bruker disiplin for å unngå at konflikt oppstår. Det er krevende, men på den annen side opplever elevene at det har en viktig og relevant side. Snart skal jeg endelig hjem, og det ser jeg veldig frem til. Savner barn og kvinne. Og egen sofa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #555 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Glatt! If it got fur I can ride it, if it got tone I can dance it! Det stemmer 🥳🥳 Setter på litt Lasse Stefanz. Kom og dans med meg 😁 Det var det ja! Haha. Hun var like irriterende som mine yngre søstre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #556 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Skulle ønske jeg hadde Johnny sin selvtillit 😅Mon tro om Johnny nå i 50 årene fortsatt ville holdt på slik Den kan jeg trene på deg. du skulle vært med i dag, elevene mine fikk nemlig øve på å måtte stå i nettopp de situasjonene hvor du må tåle og være best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #557 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Og han som brukte å si "Do er en doming" 😂 mye artige tegneserier som ble laget på 90 tallet 😄 og 80 tallet med ducktales, bompibjørnene osv. det jeg så mest på må ha vært Tom og Jerry, jeg så alle episodene flere ganger 😁 Haha. Skal innrømme at jeg faktisk husker mer når du forteller. Tror jeg så en del på det sammen med søstre. Mer enn jeg trodde jeg gjorde 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #558 Del Skrevet 22. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): 🥳🥳 Setter på litt Lasse Stefanz. Kom og dans med meg 😁 Det var det ja! Haha. Hun var like irriterende som mine yngre søstre! Hahahaha, omg! Har du mange søstre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #559 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Den kan jeg trene på deg. du skulle vært med i dag, elevene mine fikk nemlig øve på å måtte stå i nettopp de situasjonene hvor du må tåle og være best Er du sånn livscoach? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #560 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er du sånn livscoach? Hah, nei. Far from it. Jeg underviser i blant annet hvordan man skal unngå konflikt, mestre konflikt og hvordan du fysisk skal gjøre for å begrense utfall av konflikt og dermed pågripe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå