Gå til innhold

Dans oppå bordet! Men spark vekk duken!

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Dagens sang. Jeg ble aldri fulltidsmusiker selv, på tross av at det er der jeg burde ha vært. Men turnélivet har jeg hatt allikevel, være det seg i uniform eller sivil jobb. Har attpåtil reist en del rundt med andres musikkturneer og før var dette helt fint og helt greit, forskjellen kom bare så veldig når jeg fikk egen familie. Kjenner ordentlig på det nå, jeg vil hjem til henne og barna, og eget kjøleskap. Ro. Hjem.

Olav Stedje er etter min mening en av de aller aller beste norske musikerene vi har. Hans lune melodier som skildrer alt fra samliv til turnéliv dekorert med en varm stemme og ganske fine skills på gitar. Det passer bra når man sitter i bilen alene på veg dit man skal og på veg hjem. 

Ikke hørt på. Trodde han var kjedelig og sånn.

Men skal sannelig sjekke ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O.A filibombombom skrev (13 minutter siden):

😄

Men den er jo din største fordel.

La oss ikke snakke om hva min største FORdel er. Kremt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.A filibombombom skrev (12 minutter siden):

Ikke noe som slår følelsen man får når man har hotell på slotsplassen eller ullevål hageby. Og noen parkerer bilen der

Det må være sidestilt når Isla Fisher stripper for deg, Charter-Svein får Covid eller noen gir deg gratis mat og den attpåtil er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tiden @O.A filibombombom forsøkte seg som tysk popmusiker etter en heller uheldig periode i det polske jetsetmiljøet. Denne skrev han til Angela Merkel.

selv hadde jeg større suksess i Polen og kostet på meg en dress som gjorde at keg så ut som en stingsild. Her kan man se at jeg fremfører en glad melodi om hvor gjerne jeg ser @Kvakkekyllingen danse for meg. Hun danser også i videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
TheHairyToothfairy skrev (47 minutter siden):

Den tiden @O.A filibombombom forsøkte seg som tysk popmusiker etter en heller uheldig periode i det polske jetsetmiljøet. Denne skrev han til Angela Merkel.

selv hadde jeg større suksess i Polen og kostet på meg en dress som gjorde at keg så ut som en stingsild. Her kan man se at jeg fremfører en glad melodi om hvor gjerne jeg ser @Kvakkekyllingen danse for meg. Hun danser også i videoen.

Næmmen så koselig. Alt hva jeg lærer for deg herr toothfairy. Jeg har danset på jobb i dag faktisk, mest tøysesamba med maske på 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden):

Næmmen så koselig. Alt hva jeg lærer for deg herr toothfairy. Jeg har danset på jobb i dag faktisk, mest tøysesamba med maske på 🥳

Kyllingdansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Nja, vet ikke helt. Vrikket litt på det meste, haha. 

Så du på ku og kylling før i tiden?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (1 minutt siden):

Så du på ku og kylling før i tiden?

Ikke så mye. Men har sett det ja :) Var gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Ikke så mye. Men har sett det ja :) Var gøy. 

Jeg så mye på Cartoon Network og Fox Kids :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg så mye på Cartoon Network og Fox Kids :rodmer:

Jeg har yngre søsken som så mye på det. Så fikk med meg en del. Men glemt det meste 🤣

Endret av Kvakkekyllingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Jeg har yngre søsken som så mye på det. Så fikk med meg en del. Men glemt det meste 🤣

De er på min alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden):

Det må være sidestilt når Isla Fisher stripper for deg, Charter-Svein får Covid eller noen gir deg gratis mat og den attpåtil er god!

Jeg vil si når halle berry tar en monsters ball på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden):

Haha, det kunne vært meg, men hva synger jeg om

Endret av O.A filibombombom
Siterte på feil innlegg, men hva gjør vel det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden):

Høres ut som rumensk. Den nederste

Endret av O.A filibombombom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.A filibombombom skrev (1 time siden):

Høres ut som rumensk. Den nederste

De er fra Sejny i Polen, ikke spør meg åffer jeg vet sånt - men den teite låten der ligger faktisk på spillelisten min fra i fjor på Spotify. Og ikke spør om det heller! Jeg kan ikke forklare 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...