TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #501 Del Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (13 timer siden): På videoen ser vi tannfeen be noen slemminger om å stikke av Teksten er egentlig misforstått. Det er bare en reklamesang for Spenol for menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2023 #502 Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (På 20.2.2023 den 9.22): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #503 Del Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (26 minutter siden): Ååå, du tenker på beat my meat og sånn. Den wr også veldig populær blant eggspiserklubber rundt om. Beat it er ofte noe de kan finne på å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2023 #504 Del Skrevet 20. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden): Den wr også veldig populær blant eggspiserklubber rundt om. Beat it er ofte noe de kan finne på å si Finnes det egne klubber for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #505 Del Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Finnes det egne klubber for det? Javisst. Bare spør @Kvakkekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. februar 2023 #506 Del Skrevet 20. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Javisst. Bare spør @Kvakkekyllingen Det er helt sant faktisk. Jeg er med i en klubb. Men har spist meg lei på egg så nå spiser jeg mest sjokolade i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #507 Del Skrevet 20. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Det er helt sant faktisk. Jeg er med i en klubb. Men har spist meg lei på egg så nå spiser jeg mest sjokolade i stedet. SJOKOLADEEGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. februar 2023 #508 Del Skrevet 20. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): SJOKOLADEEGG! Jaa. Nom nom. De har kommet i butikken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 #509 Del Skrevet 20. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (7 timer siden): Det er helt sant faktisk. Jeg er med i en klubb. Men har spist meg lei på egg så nå spiser jeg mest sjokolade i stedet. Sjokoladeeggene er i butikk😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 #510 Del Skrevet 20. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): SJOKOLADEEGG! Kvakkekyllingen skrev (7 timer siden): Jaa. Nom nom. De har kommet i butikken nå. Ble overivrig. Skrev først. Leste etterpå. Fikk en 20.30-kaffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. februar 2023 #511 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ble overivrig. Skrev først. Leste etterpå. Fikk en 20.30-kaffe Mhm. Har ikke kjøpt enda. Når magen er klar igjen så blir det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #512 Del Skrevet 20. februar 2023 Atter en lang dag gjennomført, de siste dagene har vært litt tivoli! Ikke mange timene siden jeg vaset rundt i Bergen og etterpå tur sammen med brodern og min søster oppigjennom Vestlandet for hyggelig matbit. Og nå, nord på vestkysten i byen jeg har begynt å like veldig godt. Temmelig trøtt i nebbet, tenker det blir tung drift på sagbruket i natt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #513 Del Skrevet 21. februar 2023 Jobber ræven av meg. Det er ganske teit for jeg har egentlig ganske snaisen ræv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2023 #514 Del Skrevet 22. februar 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (På 21.2.2023 den 23.21): . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2023 #515 Del Skrevet 22. februar 2023 En sang om en gang tanny var på hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #516 Del Skrevet 22. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Har hørt om den, synd den forsvant. Håper den kommer tilbake Jeg tror den fikk følelsen av at jeg driter i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #517 Del Skrevet 22. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): En sang om en gang tanny var på hotell Ja, og spilte monopol og fikk hotell på Ullevål Hageby, og så landet @Frøkenfryden der da hun slo 13 med terningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #518 Del Skrevet 22. februar 2023 Dagens sang. Jeg ble aldri fulltidsmusiker selv, på tross av at det er der jeg burde ha vært. Men turnélivet har jeg hatt allikevel, være det seg i uniform eller sivil jobb. Har attpåtil reist en del rundt med andres musikkturneer og før var dette helt fint og helt greit, forskjellen kom bare så veldig når jeg fikk egen familie. Kjenner ordentlig på det nå, jeg vil hjem til henne og barna, og eget kjøleskap. Ro. Hjem. Olav Stedje er etter min mening en av de aller aller beste norske musikerene vi har. Hans lune melodier som skildrer alt fra samliv til turnéliv dekorert med en varm stemme og ganske fine skills på gitar. Det passer bra når man sitter i bilen alene på veg dit man skal og på veg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2023 #519 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Jeg tror den fikk følelsen av at jeg driter i den 😄 Men den er jo din største fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2023 #520 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Ja, og spilte monopol og fikk hotell på Ullevål Hageby, og så landet @Frøkenfryden der da hun slo 13 med terningene Ikke noe som slår følelsen man får når man har hotell på slotsplassen eller ullevål hageby. Og noen parkerer bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå