Gjest Lurven Skrevet 18. februar 2023 #481 Del Skrevet 18. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Det er fra den tiden vi var undulater! Ja den undulat perioden deres var rar ass. Men alle har vi jo forskjellige faser vi går gjennom. Jeg respekterer det, og syns det var modig av dere å gi det et ansikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #482 Del Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (Akkurat nå): Ja den undulat perioden deres var rar ass. Men alle har vi jo forskjellige faser vi går gjennom. Jeg respekterer det, og syns det var modig av dere å gi det et ansikt Nebb, O.A. Vi ga den et nebb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. februar 2023 #483 Del Skrevet 18. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nebb, O.A. Vi ga den et nebb! Ja ja, jeg annerkjenner ditt behov for å kalle mathullet ditt for nebb❣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. februar 2023 #484 Del Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (39 minutter siden): Ja ja, jeg annerkjenner ditt behov for å kalle mathullet ditt for nebb❣️ Nebbdyret Perry 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #485 Del Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (7 timer siden): Ja ja, jeg annerkjenner ditt behov for å kalle mathullet ditt for nebb❣️ Haha, the food entry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #486 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (6 timer siden): Nebbdyret Perry Pervy Perry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #487 Del Skrevet 19. februar 2023 Lang dag, den begynte nord på vestkysten og endte midt på vestkysten. Var ikke planen å jobbe, men det var egentlig planen. Uh. Tanken var iaffal at siden jeg ikke er sammen med madammen og barna så kan jeg like godt jobbe inn mer penger, og særlig når jeg får surre sammen med verdens beste kollegaer. Jeg har verdens beste jobb, masse variasjon, masse mennesker, masse utfordring og hele tiden noe nytt å lære 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2023 #488 Del Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (12 timer siden): Australsk dame synger om tanny. På videoen ser vi @TheHairyToothfairy og @Frøkenfryden Hahah, liker det! Jeg er utrolig sprek og snerten altså😃 PS liker denne sangen❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2023 #489 Del Skrevet 19. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Lang dag, den begynte nord på vestkysten og endte midt på vestkysten. Var ikke planen å jobbe, men det var egentlig planen. Uh. Tanken var iaffal at siden jeg ikke er sammen med madammen og barna så kan jeg like godt jobbe inn mer penger, og særlig når jeg får surre sammen med verdens beste kollegaer. Jeg har verdens beste jobb, masse variasjon, masse mennesker, masse utfordring og hele tiden noe nytt å lære Er du oppe alt? Eller ikke lagt?😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2023 #490 Del Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (9 timer siden): Ja ja, jeg annerkjenner ditt behov for å kalle mathullet ditt for nebb❣️ Anerkjenning for the win🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. februar 2023 #491 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #492 Del Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (21 minutter siden): 😄 Sett den serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #493 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Er du oppe alt? Eller ikke lagt?😯 Måtte legge byen først. Så ble det litt sosialt sammen med mennesker jeg ikke har sett på en stund og masse historier som måtte fortelles. Greit å vite om trenden på bråk og haloi i Bergen i det siste, det har vært en økende trend i vold blant yngre menn pga økt forbruk omsetning av stimulerende rusmidler. Så måtte jeg jo innom mitt tidligere stamsund, Finnegan's Irish Pub det jeg selv stod som vaktleder i en del år. Har forandret seg veldig til et tamt og rolig sted. Men fint å se det igjen, ikke alt hat forandret seg, stedet er mye det samme. Kult å tenke tilbake på alle eventyrene man har opplevd her og å kunne fortelle videre til den nye generasjonen. Min by. Endret 19. februar 2023 av TheHairyToothfairy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. februar 2023 #494 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (6 timer siden): Sett den serien? Ja litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. februar 2023 #495 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #496 Del Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (3 minutter siden): På videoen ser vi tannfeen be noen slemminger om å stikke av Anonymbrukere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 #497 Del Skrevet 20. februar 2023 Cid skrev (12 timer siden): Anonymbrukere? Han behandler folkt likt tror jeg, anonym eller uanonym😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 #498 Del Skrevet 20. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden): Måtte legge byen først. Så ble det litt sosialt sammen med mennesker jeg ikke har sett på en stund og masse historier som måtte fortelles. Greit å vite om trenden på bråk og haloi i Bergen i det siste, det har vært en økende trend i vold blant yngre menn pga økt forbruk omsetning av stimulerende rusmidler. Så måtte jeg jo innom mitt tidligere stamsund, Finnegan's Irish Pub det jeg selv stod som vaktleder i en del år. Har forandret seg veldig til et tamt og rolig sted. Men fint å se det igjen, ikke alt hat forandret seg, stedet er mye det samme. Kult å tenke tilbake på alle eventyrene man har opplevd her og å kunne fortelle videre til den nye generasjonen. Min by. Høres fint ut🙂 @Kvakkekyllingen på bar jo! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 #499 Del Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (12 timer siden): På videoen ser vi tannfeen be noen slemminger om å stikke av Jeg elsker MJ-musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. februar 2023 #500 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (46 minutter siden): Høres fint ut🙂 @Kvakkekyllingen på bar jo! 😂 Haha. Jepp! Det ligner mistenkelig på meg 👁️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå