TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #461 Del Skrevet 16. februar 2023 Michaelhe skrev (11 minutter siden): Melvin Kenneth Smith ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar 2023 #462 Del Skrevet 17. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden): Ja, bålet lekte godt med skyggene våre i natten ❤️ Ja vi så ut som giganter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar 2023 #463 Del Skrevet 17. februar 2023 Bringer litt dyster musikk selv om det er fredag. Men føler at det er skjebnen og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #464 Del Skrevet 17. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Ja vi så ut som giganter Kaller du meg feit? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar 2023 #465 Del Skrevet 17. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Kaller du meg feit? Hæ? Muskuløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. februar 2023 #466 Del Skrevet 17. februar 2023 O.A filibombombom skrev (5 minutter siden): Muskuløs Muskel-løs 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar 2023 #467 Del Skrevet 17. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Muskel-løs 😁 Jeg trodde faktisk det da jeg var liten. At muskuløs betydde å ha lite muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. februar 2023 #468 Del Skrevet 17. februar 2023 O.A filibombombom skrev (23 minutter siden): Jeg trodde faktisk det da jeg var liten. At muskuløs betydde å ha lite muskler Hehe. Ja det er jo veldig lett å tro det når man er en liten pjokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 17. februar 2023 #469 Del Skrevet 17. februar 2023 Eg saknar deg. Sånn i fall du lurte 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #470 Del Skrevet 17. februar 2023 O.A filibombombom skrev (3 timer siden): Muskuløs Bare i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #471 Del Skrevet 17. februar 2023 hjärterdam skrev (2 timer siden): Eg saknar deg. Sånn i fall du lurte 😘 Ikke så lenge til jeg er hjemme, heldigvis. Savner dere også, til og med katta. Og Brita og Esther! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. februar 2023 #472 Del Skrevet 18. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Ikke så lenge til jeg er hjemme, heldigvis. Savner dere også, til og med katta. Og Brita og Esther! Antar at de er biler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #473 Del Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (36 minutter siden): Antar at de er biler Ja, men litt særegne. Viktigst er de der jeg ikke nevner navnene på her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #474 Del Skrevet 18. februar 2023 Jodu, 15 timer jobbings klokket inn. Er litt gåen, klarte spise litt (helt sant, @hjärterdam!) og har egentlig fått unna alt som skulle på plass denne uken. Nå er det en kjapp flytur i morgen og avgårde for å se på nye huset og tafse på skrivebordet noen minutter før jeg stikker av før noen kommer og gir meg mer arbeid der også. Søndag tenker jeg slappe av. Det tror jeg ryggen og orken min setter enorm pris på! Dagens sang? Belinda var hawt, flott stemme og nydelige melodier. Jeg vil hjem til 80tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. februar 2023 #475 Del Skrevet 18. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Ikke så lenge til jeg er hjemme, heldigvis. Savner dere også, til og med katta. Og Brita og Esther! Hvor mange koner har du?😂😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. februar 2023 #476 Del Skrevet 18. februar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hvor mange koner har du?😂😮 Er han Norges svar på Kody Brown? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #477 Del Skrevet 18. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hvor mange koner har du?😂😮 De er adoptivbarna mine, bruker så mye tid og penger på dem at de burde lett føres opp under forsørgeransvar i selvangivelsen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. februar 2023 #478 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (På 18.2.2023 den 2.12): Jodu, 15 timer jobbings klokket inn. Er litt gåen, klarte spise litt (helt sant, @hjärterdam!) og har egentlig fått unna alt som skulle på plass denne uken. Nå er det en kjapp flytur i morgen og avgårde for å se på nye huset og tafse på skrivebordet noen minutter før jeg stikker av før noen kommer og gir meg mer arbeid der også. Søndag tenker jeg slappe av. Det tror jeg ryggen og orken min setter enorm pris på! Dagens sang? Belinda var hawt, flott stemme og nydelige melodier. Jeg vil hjem til 80tallet. . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. februar 2023 #479 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #480 Del Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (3 timer siden): Australsk dame synger om tanny. På videoen ser vi @TheHairyToothfairy og @Frøkenfryden Det er fra den tiden vi var undulater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå