TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #441 Del Skrevet 16. februar 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Kjekt du likte det 😁 Fått noen favoritt? Har hatt det i bakgrunnen på kontoret idag, fått en favoritt ja - men må sjekke hva den heter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. februar 2023 #442 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) 💙 Endret 16. februar 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #443 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg er fremdeles god på å spille fele. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #444 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Jeg er fremdeles god på å spille fele. Sammen med veslefrikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #445 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sammen med veslefrikk? Absolutt han og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #446 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Absolutt han og Digger den veslefrikk filmen, så den og andre Ivo Caprino filmer masse som barn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. februar 2023 #447 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Jeg er fremdeles god på å spille fele. Slukke halsbrann hos @Cid etter spicy food? 😀😂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #448 Del Skrevet 16. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Slukke halsbrann hos @Cid etter spicy food? 😀😂👍 Trengs en ku heller da 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #449 Del Skrevet 16. februar 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Slukke halsbrann hos @Cid etter spicy food? 😀😂👍 Utdannet gjengen min på brannslukking sammen med kommunen her så jeg kan ha dem med for å se på fotball i Bergen. Må jo ha dem med når vi skal jobbe på irskepuben oppved teateret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. februar 2023 #450 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (1 time siden): Trengs en ku heller da 😅 Vi har mange her oppe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #451 Del Skrevet 16. februar 2023 Titania skrev (5 timer siden): Kjekt du likte det 😁 Fått noen favoritt? Safety Lines! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. februar 2023 #452 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Safety Lines! Ja, den er bra Nå har jeg ikke funnet noen dårlige sanger egentlig heller, men 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #453 Del Skrevet 16. februar 2023 Titania skrev (6 minutter siden): Ja, den er bra Nå har jeg ikke funnet noen dårlige sanger egentlig heller, men 😛 Nei, jeg takker for tipset - dette var koselige greier! rart at jeg ikke har oppdaget det før, skal spilles mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. februar 2023 #454 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Nei, jeg takker for tipset - dette var koselige greier! rart at jeg ikke har oppdaget det før, skal spilles mye! Hehe Bare hyggelig oppdaget de selv fra en kent-gruppe på facebook der noen poengterte at de syns noen av tekstene var litt i kent-sjangeren, og vipps sto medlemmene i bandet frem, og der var jo plutselig Joakim Berg Hva syns du om soloprosjektet hans, om du har hørt på? Endret 16. februar 2023 av Titania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #455 Del Skrevet 16. februar 2023 Titania skrev (5 minutter siden): Hehe Bare hyggelig oppdaget de selv fra en kent-gruppe på facebook der noen poengterte at de syns noen av tekstene var litt i kent-sjangeren, og vipps sto medlemmene i bandet frem, og der var jo plutselig Joakim Berg Hva syns du om soloprosjektet hans, om du har hørt på? jeg likte det, men helt ærlig så gjør det meg egentlig bare mer tørst på mer kent. det er nesten kent, men det er ikke kent. og Joakim er genial og flink og alt det der, men det er ikke kent. om du skjønner hva jeg mener? heck, la oss ta dagens sang. herrefred som jeg elsker denne sangen! den har vært følgesvenn på mange bilturer mens jeg har jager den gule stripen med frontlysene mine. den ahr vært med mange steder, sammen med mange forskjellige personer. kvinner, venner. mange forskjellige biler. mange forskjellige meg! den står like sterkt som da den kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. februar 2023 #456 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): jeg likte det, men helt ærlig så gjør det meg egentlig bare mer tørst på mer kent. det er nesten kent, men det er ikke kent. og Joakim er genial og flink og alt det der, men det er ikke kent. om du skjønner hva jeg mener? heck, la oss ta dagens sang. herrefred som jeg elsker denne sangen! den har vært følgesvenn på mange bilturer mens jeg har jager den gule stripen med frontlysene mine. den ahr vært med mange steder, sammen med mange forskjellige personer. kvinner, venner. mange forskjellige biler. mange forskjellige meg! den står like sterkt som da den kom. Forstår veldig godt hva du mener Men jeg klarer ikke å ikke høre på selv om jeg vil ha mer 😛 Er jo lov å håpe det kommer noe mer fra de i år og ikke bare de engelske albumene på vinyl 🙈 Jeg HATET musik non stop før, og hadde vel ikke likt så mye av det andre jeg hadde hørt heller. Helt til jeg snek meg til å se de live i Moss i 2003 - da var det kjørt - dagen etter ble alle cdene kjøpt 😛 Hadde bare billett til en konsert, og det var den første av avskjedskonsertene, men det var så verdt det også, bare fordi de spilte Vi är inte längre där - som de i hvertfall i følge setlist kun spilte to ganger på turneen. Og den minner meg om ganske mange mennesker som ikke er her lenger ❤️ Det som er litt kjekt er at jeg på samme konsert også begynte å like Kaizers, og de skal jeg få med meg igjen i år 😛 Så blir et slags 20-års jubileum der 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #457 Del Skrevet 16. februar 2023 Titania skrev (5 minutter siden): Forstår veldig godt hva du mener Men jeg klarer ikke å ikke høre på selv om jeg vil ha mer 😛 Er jo lov å håpe det kommer noe mer fra de i år og ikke bare de engelske albumene på vinyl 🙈 Jeg HATET musik non stop før, og hadde vel ikke likt så mye av det andre jeg hadde hørt heller. Helt til jeg snek meg til å se de live i Moss i 2003 - da var det kjørt - dagen etter ble alle cdene kjøpt 😛 Hadde bare billett til en konsert, og det var den første av avskjedskonsertene, men det var så verdt det også, bare fordi de spilte Vi är inte längre där - som de i hvertfall i følge setlist kun spilte to ganger på turneen. Og den minner meg om ganske mange mennesker som ikke er her lenger ❤️ Det som er litt kjekt er at jeg på samme konsert også begynte å like Kaizers, og de skal jeg få med meg igjen i år 😛 Så blir et slags 20-års jubileum der 😅 Jeg var vel ikke helt fan av MNS til å begynne med selv, den ble spilt MYE på både radio og MTV. Men en helg jeg kjørte hjemmefra og til jobb på Haakonsvern ble jeg sittende å høre. Ikke akkurat den beste tiden av livet mitt, mye tanker og følelser og så lot jeg bare melodien rulle. Da jeg kom hjem begynte jeg utpå dagen helt tilfeldig å plukke på den på gitaren. Den vokste veldig på meg den uken, og siden satt den stuck. Samme med Sundance Kid, men den elsket jeg fra øyeblikk en. Storyen med den var at jeg alltid hoppet over den for å høre Pärlor. Det sluttet jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. februar 2023 #458 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Jeg var vel ikke helt fan av MNS til å begynne med selv, den ble spilt MYE på både radio og MTV. Men en helg jeg kjørte hjemmefra og til jobb på Haakonsvern ble jeg sittende å høre. Ikke akkurat den beste tiden av livet mitt, mye tanker og følelser og så lot jeg bare melodien rulle. Da jeg kom hjem begynte jeg utpå dagen helt tilfeldig å plukke på den på gitaren. Den vokste veldig på meg den uken, og siden satt den stuck. Samme med Sundance Kid, men den elsket jeg fra øyeblikk en. Storyen med den var at jeg alltid hoppet over den for å høre Pärlor. Det sluttet jeg med! Sundance kid er fantastisk! Elsket den fra første gang jeg hørte den. Klarer ikke helt å bestemme meg om den eller Mirage er beste åpningslåt på et album, men - sikkert litt fordi det var det jeg hørte igjennom ordentlig først - Vapen & ammunition kommer alltid til å være favorittalbumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #459 Del Skrevet 16. februar 2023 Titania skrev (7 minutter siden): Sundance kid er fantastisk! Elsket den fra første gang jeg hørte den. Klarer ikke helt å bestemme meg om den eller Mirage er beste åpningslåt på et album, men - sikkert litt fordi det var det jeg hørte igjennom ordentlig først - Vapen & ammunition kommer alltid til å være favorittalbumet V&A er best, ingen tvil. Sundance åpner helt fullstendig rått! Der er jeg ikke i tvil om at den er best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 16. februar 2023 #460 Del Skrevet 16. februar 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå