TheHairyToothfairy Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #421 Del Skrevet 13. februar 2023 Titania skrev (8 timer siden): Har du hørt om/hørt på Dead people? Et av sideprosjektene til Joakim Berg Ikke så veldig mye, men det virker jo veldig bra! Noen gode anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. februar 2023 #422 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (25 minutter siden): Ikke så veldig mye, men det virker jo veldig bra! Noen gode anbefalinger? Jeg liker hele det første albumet veldig bra - Spesielt stay dead og We all fall. Sistnevnte tenker jeg litt kent over introen på sangen Og den nye som kom på fredag - fallout Anna Ternheim har god stemme syns jeg Endret 13. februar 2023 av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #423 Del Skrevet 14. februar 2023 Titania skrev (13 timer siden): Jeg liker hele det første albumet veldig bra - Spesielt stay dead og We all fall. Sistnevnte tenker jeg litt kent over introen på sangen Og den nye som kom på fredag - fallout Anna Ternheim har god stemme syns jeg On it, skal undersøke og sjekke ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #424 Del Skrevet 14. februar 2023 dagens valentin-sang ❤️ vi skal aldri glemme klassikerene med rene noter og fuzz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. februar 2023 #425 Del Skrevet 15. februar 2023 Denne lagde jeg til deg da du smilte til meg på bussen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar 2023 #426 Del Skrevet 15. februar 2023 O.A filibombombom skrev (26 minutter siden): Denne lagde jeg til deg da du smilte til meg på bussen en dag Agent Smith? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #427 Del Skrevet 15. februar 2023 O.A filibombombom skrev (6 timer siden): Denne lagde jeg til deg da du smilte til meg på bussen en dag Det bringer frem minner om min serenade til deg på stranden i Kvinesdal ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. februar 2023 #428 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (16 timer siden): Det bringer frem minner om min serenade til deg på stranden i Kvinesdal ❤️ Åå, gode minner! Danset naken foran leirbålet den kvelden erindrer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. februar 2023 #429 Del Skrevet 16. februar 2023 Denne sangen er helt og holdent dedikert til tannfeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #430 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) Er vanskelig å forlate kg 🙊 Endret 16. februar 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #431 Del Skrevet 16. februar 2023 Titania skrev (På 14.2.2023 den 0.29): Jeg liker hele det første albumet veldig bra - Spesielt stay dead og We all fall. Sistnevnte tenker jeg litt kent over introen på sangen Og den nye som kom på fredag - fallout Anna Ternheim har god stemme syns jeg Det var knall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #432 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) Cid skrev (1 time siden): Er vanskelig å forlate kg 🙊 Neida, bare å samles en annen plass jeg var borte i ti år før jeg ble hentet tilbake av strangedoll igjen Endret 16. februar 2023 av TheHairyToothfairy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #433 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Neida, bare å samles en annen plass jeg var borte i ti år før jeg ble hentet tilbake av strangedoll igjen Jeg så jo deg her for sånn 5-6 år siden da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #434 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg så jo deg her for sånn 5-6 år siden da Jada, droppet innom nå og da. Men ikke sånne long runs som jeg har hatt i denne omgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #435 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jada, droppet innom nå og da. Men ikke sånne long runs som jeg har hatt i denne omgangen. Er det et annet forum du har hengt på utenom kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #436 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er det et annet forum du har hengt på utenom kg? Det var før, veteranforum og en del bilforum - men det er veldig lite av det nå. Har jo ikke hatt særlig tid, sannheten er at jeg bruker jo egentlig for mye tid her nå. Men siste året har passet seg litt med kontorjobb og andre forhold i hverdagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #437 Del Skrevet 16. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Åå, gode minner! Danset naken foran leirbålet den kvelden erindrer jeg Ja, bålet lekte godt med skyggene våre i natten ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #438 Del Skrevet 16. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Denne sangen er helt og holdent dedikert til tannfeen Hahaha, jeg tar den til meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #439 Del Skrevet 16. februar 2023 Lang dag allerede. Ikke ferdig på jobb før midnatt, det er ganske heftige uker! Men så er jeg klar på at når jeg ikke er sammen med familien så er det like greit å klokke inn mest mulig tider og får gjort unna mest mulig oppgaver slik at det letter trykket og gjør det mulig for firmaet å ta på seg mer arbeidsoppgaver. Og så det åpenbare; jeg liker å jobbe under press og når det skjer noe hele tiden. Kan godt sutre litt når jeg er sliten, men ikke hør for mye på meg - jeg nyter det litt. Men sattan i gatan så bra det blir når jeg er hjemme igjen med @hjärterdam og de ville barna våre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. februar 2023 #440 Del Skrevet 16. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (16 minutter siden): Det var knall!! Kjekt du likte det 😁 Fått noen favoritt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå