Gå til innhold

Dans oppå bordet! Men spark vekk duken!

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingen grunn til å sulte når man ikke er fattig! 

ble lang arbeidsdag i går, det var egentlig ikke meningen. da er det knall å ikke ha en phøkk å gjøre idag annet enn å rette lekser fra elever. drittvær idag også, men ikke verre enn at jeg har vært og tittet på områdets severdige severdigheter samt spist god fisk (sorry @Frøkenfryden, det ble ikke tid til å avbilde den siden jeg ikke var alene med fisken min). litt kukent er det idag siden det er sånn morsdag, men kvinden er veldig langt unna. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (16 timer siden):

En del av shaggingen din kan du nok takke shaggy for ja!

ja, får sende takkebrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens sang er en hyllest til video. vi er egentlig dritheldige som har fått en så fantastisk kulturopplevelse gjennom helter som har delt glede og moro via skuespill med oss! garantert noen av snuttene inni her som vekker gode minner for flere av oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (16 minutter siden):

dagens sang er en hyllest til video. vi er egentlig dritheldige som har fått en så fantastisk kulturopplevelse gjennom helter som har delt glede og moro via skuespill med oss! garantert noen av snuttene inni her som vekker gode minner for flere av oss! 

Mange gode minner her ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

ble lang arbeidsdag i går, det var egentlig ikke meningen. da er det knall å ikke ha en phøkk å gjøre idag annet enn å rette lekser fra elever. drittvær idag også, men ikke verre enn at jeg har vært og tittet på områdets severdige severdigheter samt spist god fisk (sorry @Frøkenfryden, det ble ikke tid til å avbilde den siden jeg ikke var alene med fisken min). litt kukent er det idag siden det er sånn morsdag, men kvinden er veldig langt unna. 

😌♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden):

Er det A som sørgar for at du får i deg mat? Takk for blomstrar og musikk, sjokoladen sørgde eldste arving for å konsumera meste av men den var nok også god 😘😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjärterdam skrev (Akkurat nå):

Er det A som sørgar for at du får i deg mat? Takk for blomstrar og musikk, sjokoladen sørgde eldste arving for å konsumera meste av men den var nok også god 😘😎

Veldig godt språk, du jobbar godt. Ser helst at du brukar «blomar». 
M minus. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

M minus. 

Blomar er notert 👍Kjekt med tilbakemeldingar ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjärterdam skrev (1 time siden):

A har jeg ikke sett i dag, han skulle hem te sin mor og de for å feire morsdag. 
livet vårt har alltid vært kreativt, og mye musikk. og barn som spiser sjokoladen vår. 

jeg er forøvrig ganske happy med at sønn forteller at han også vil ha LP-plater! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

M minus. 

hun er et blomstrende geni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg

hater

hotell-liv.
det er greit å overnatte en og annen gang når man er på farten videre, men når man skal bo på samme hotell flere uker i strekk så kan det gå litt kok i platene altså. særlig når folk skal ha med seg bikkjer som gneller og gneller og gneller og gneller og (du skjønner tegningen) i rommet ved siden av. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk sett er ny uke påbegynt, men siden jeg ikke har vært innom sagbruket for døgnhvil ennå så anser jeg meg ikke inne i ny runde. Ute er det jævlig vær, det er visstnok verre hjemme. 

Uken som kommer blir hektisk, men blir avsluttet på vesentlig hyggeligere vis. Jeg ser frem til å ramle innom b-town for å inspisere både nytt bosted og jobben som ikke er fullt så ny. Det er en viss ironi at jeg for noen år siden ikke trodde jeg kom til å være i veldig mye aktivitet, men kun sulle med en jobb fra 8 til 15. Vet ikke helt hvem jeg prøvde lure mest, meg selv eller de rundt meg? Men det er ikke sånn og har aldri vært sånn jeg funker. Jeg må være i aktivitet, jeg må gjøre. Ellers visner jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...