Gå til innhold

Dans oppå bordet! Men spark vekk duken!

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fru Uperfekt skrev (9 minutter siden):

Var mer den ene kommentaren, som jeg svarte på, som fikk meg til å bli seriøs

Ja. Men vi tøyser og er pvertrøtte og barnslige. Noen ganger uforbedrelige, men veldig deilige.

Jeg har forøvrig ikke så vondt i nakken i dag, men så fikk jeg også en ordentlig kontorstol! Jeg skal kalle den Lene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Ja. Men vi tøyser og er pvertrøtte og barnslige. Noen ganger uforbedrelige, men veldig deilige.

Jeg har forøvrig ikke så vondt i nakken i dag, men så fikk jeg også en ordentlig kontorstol! Jeg skal kalle den Lene!

Jeg er barnslig når jeg ikke er trøtt også.

Lene. S. Tol 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (3 minutter siden):

Jeg er barnslig når jeg ikke er trøtt også.

Lene. S. Tol 🥳

Det er en god egenskap, men i dag har jeg måtte være så himla voksen. Jaa jaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden):

Det er en god egenskap, men i dag har jeg måtte være så himla voksen. Jaa jaa.

Sånn er det iblant, godt det ikke skjer for ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Sånn er det iblant, godt det ikke skjer for ofte

DET ER AKKURAT DET DET GJØR! Jeg har sånn voksen og ansvarlig rolle og skal bedømme og vurdere og sertifisere og rullere og annullere og mere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

DET ER AKKURAT DET DET GJØR! Jeg har sånn voksen og ansvarlig rolle og skal bedømme og vurdere og sertifisere og rullere og annullere og mere

Huff og huff, akk og ve. Hvordan klarer du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Huff og huff, akk og ve. Hvordan klarer du det?

Veldig grei løsning på det. Jeg fant en platebutikk å trøste meg med i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden):

Veldig grei løsning på det. Jeg fant en platebutikk å trøste meg med i går

Det er bra, men også viktig å sette av litt kvalitetstid til å være barnslig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 time siden):

Det er bra, men også viktig å sette av litt kvalitetstid til å være barnslig 

:danser:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet elendig i natt, skulle egentlig vært på jobb for en time siden, men det skjedde ikke. Har masse jeg må ha i mål før helgen og det kommer garantert til å dukke opp mer. Spist frokost, er mett, klar for dagen, alt det der. Utenfor så jeg noe som lignet snø, det er sikkert snø - men jeg nekter forholde meg til snø før jeg må og dermed er det en mulighet for at det ikke er snø inntil jeg endelig er utenfor døren. Det er vaskemiddel, babypulver eller store mengder kokain. Hey, ikke si at det er umulig, DDE sang at vi må tro på der umulige!

Soria Morias plass. Dørn dørn.

Jeg savner terroristene. Blir en hard helg. Men det betyr også at siden jeg ikke reiser hjem så er jeg raskere ferdig, det er bonus som kommer godt med. 

Endret av TheHairyToothfairy
For kjapp å dele, gitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilken höydare! jag är rätt kär i den här tjusiga go'rocken från du gamla du fria!

Endret av TheHairyToothfairy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Sovet elendig i natt, skulle egentlig vært på jobb for en time siden, men det skjedde ikke. Har masse jeg må ha i mål før helgen og det kommer garantert til å dukke opp mer. Spist frokost, er mett, klar for dagen, alt det der. Utenfor så jeg noe som lignet snø, det er sikkert snø - men jeg nekter forholde meg til snø før jeg må og dermed er det en mulighet for at det ikke er snø inntil jeg endelig er utenfor døren. Det er vaskemiddel, babypulver eller store mengder kokain. Hey, ikke si at det er umulig, DDE sang at vi må tro på der umulige!

Soria Morias plass. Dørn dørn.

Jeg savner terroristene. Blir en hard helg. Men det betyr også at siden jeg ikke reiser hjem så er jeg raskere ferdig, det er bonus som kommer godt med. 

Inne for å minna deg på at begge terroristar skal ha overnattingsbesøk i helga - du er i grunn litt heldig som skal jobba utanbys, eg kjem nok til å ønskja at eg og gjer det no og då i helga..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjärterdam skrev (21 minutter siden):

Inne for å minna deg på at begge terroristar skal ha overnattingsbesøk i helga - du er i grunn litt heldig som skal jobba utanbys, eg kjem nok til å ønskja at eg og gjer det no og då i helga..

du får engasjere min søster eller mor som barnevakt og så kommer du ned hitom, jeg har SVÆRT hotellrom med plass til mye morsomt. håndjern er såklart med siden jeg denne gangen også underviser i arrestasjonsteknikk. hint hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

du får engasjere min søster eller mor som barnevakt og så kommer du ned hitom, jeg har SVÆRT hotellrom med plass til mye morsomt. håndjern er såklart med siden jeg denne gangen også underviser i arrestasjonsteknikk. hint hint.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...