Gå til innhold

Dans oppå bordet! Men spark vekk duken!

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Gjest Agent smith
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Haha. Jeg var med i en gruppe som kalte oss syngende husmødre en gang 😂 Var på samfunnshuset og sang på fest en gang, hoho, gode tider.  

Hvem av damene på videoen er deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen
Agent smith skrev (2 minutter siden):

Hvem av damene på videoen er deg?

Ingen av dem ligner veldig. Husker vi kledde oss ut i gamle stygge kjoler og parykker. Sang sputnik 😂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (2 timer siden):

Mener å huske at det var en Olga der også.

Hun med korsettet i terylen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens musikalske innslag.

Et godt eksempel på at kvinner gjør seg best hjemme på kjøkkenet

Å Jesus, det der var i drøyeste laget altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden):

Hun med korsettet i terylen?

Usikker på om hun hadde korsett, så henne aldri med klær på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden):

Å Jesus, det der var i drøyeste laget altså

Ja, på men husk at på den tiden var det kvinnefrigjøring og da var alt lov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Kvakkekyllingen skrev (11 timer siden):

Ingen av dem ligner veldig. Husker vi kledde oss ut i gamle stygge kjoler og parykker. Sang sputnik 😂  

Sputnik er en legende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI PÅ DU! jeg har vært opptatt og jeg kan love at akkurat nå er jeg en shitload mengde med overtrøtt! humoren er fullstendig ute å kjøre, men det overlever du. kanskje. whoho!

jeg har et dilemma. eller, jeg har ikke det, men jeg fikk en tanke og det kan være enda verre. 
jeg har vondt i nakken fordi [sett inn teit grunn, den er sikkert helt korrekt fordi jeg har garantert gjort noe teit]. da kunne det jo vært knall med en nakkemassasje, gjerne skuldre også og siden jeg er dritmange mil unna madammen så ville det jo logiske i en normalt skikket verden være å gå til et sted der de masserer. mot penger. man ville kalt det "massasjestudio". men i den typen tradisjonelle "massasjestudio" man har rundtom i norge så innbiller jeg meg at de ikke akkurat er nakkemassasje man får! jeg er sikkert forutinntatt og dum, men jeg tror dere skjønner hva jeg mener. hvit mann i min alder GÅR ikke på slike steder med mindre man skal fiffle og foffle, det tror i alle fall jeg er en stor risiko. og dessuten, skulle det være faktisk massasje av nakke og skuldre som pågår så tipper jeg at alle som ser en hvit mann i min alder med pen jakke og dyre sko gå inn på et sånt sted - de tenker sitt og sånt og det blir slik; "ÅHÅ, han grisemannen der skal ha seg roastbeef på baguetten, han!" og lignende. og det vil jo ikke jeg fordi jeg liker jo egentlig å tenke at folk tenker godt om meg når de tenker på meg, bortsett fra noen utenkelige som jeg ikke gidder tenke så mye på fordi de er tanketomme tullinger, tenk. 

så hva gjør man da? jeg kom på den geniale løsningen! man går jo til det stedet der det i følge KG er slik at menn IKKE får pulings; tinder. 
"hei, er du god på nakkemassasje? har du myke fine hender? kan vi treffes?"
sattan jeg er lur. 

disclaimer; nei, jeg laster ikke ned tinder. dette var ment som en spøk. men jeg har vondt i den %¤"%!#%#"% nakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (18 minutter siden):

På sånne steder får man nakenmassasje i stedet for nakkemassasje

Egentlig vil jeg helst ha en sandwich. Der er Big Bite litt som prostituerte siden man betaler noen andre for å gjøre jobben til sin kone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(det siste var en vits. vennligst ikke sett fyr på huset mitt eller spikre katta til veggen, selv om du er svært radikal feminist. jeg har mandolin, og jeg er ikke redd for å bruke den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

HEI PÅ DU! jeg har vært opptatt og jeg kan love at akkurat nå er jeg en shitload mengde med overtrøtt! humoren er fullstendig ute å kjøre, men det overlever du. kanskje. whoho!

jeg har et dilemma. eller, jeg har ikke det, men jeg fikk en tanke og det kan være enda verre. 
jeg har vondt i nakken fordi [sett inn teit grunn, den er sikkert helt korrekt fordi jeg har garantert gjort noe teit]. da kunne det jo vært knall med en nakkemassasje, gjerne skuldre også og siden jeg er dritmange mil unna madammen så ville det jo logiske i en normalt skikket verden være å gå til et sted der de masserer. mot penger. man ville kalt det "massasjestudio". men i den typen tradisjonelle "massasjestudio" man har rundtom i norge så innbiller jeg meg at de ikke akkurat er nakkemassasje man får! jeg er sikkert forutinntatt og dum, men jeg tror dere skjønner hva jeg mener. hvit mann i min alder GÅR ikke på slike steder med mindre man skal fiffle og foffle, det tror i alle fall jeg er en stor risiko. og dessuten, skulle det være faktisk massasje av nakke og skuldre som pågår så tipper jeg at alle som ser en hvit mann i min alder med pen jakke og dyre sko gå inn på et sånt sted - de tenker sitt og sånt og det blir slik; "ÅHÅ, han grisemannen der skal ha seg roastbeef på baguetten, han!" og lignende. og det vil jo ikke jeg fordi jeg liker jo egentlig å tenke at folk tenker godt om meg når de tenker på meg, bortsett fra noen utenkelige som jeg ikke gidder tenke så mye på fordi de er tanketomme tullinger, tenk. 

så hva gjør man da? jeg kom på den geniale løsningen! man går jo til det stedet der det i følge KG er slik at menn IKKE får pulings; tinder. 
"hei, er du god på nakkemassasje? har du myke fine hender? kan vi treffes?"
sattan jeg er lur. 

disclaimer; nei, jeg laster ikke ned tinder. dette var ment som en spøk. men jeg har vondt i den %¤"%!#%#"% nakken. 

😅 Drit med vond nakke! God bedring! 

Mann har dratt til massør noen ganger. Ingen fiffling og foffling har foregått såvidt jeg vet 😂 Han har anbefalt meg å dra dit også, (For nakke altså, ikke fiffling) 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo annen massasje å få enn typisk thaimassasje. Prøv å google muskelterapi og stedsnavn f.eks. Eller bare massasje og stedsnavn. Klinikk for alle er mange steder i landet, og de har i alle fall massasje. Eller så kan du jo skaffe deg denne: https://www.clasohlson.com/no/Massasjepute-/p/44-4490 eller en massasjepistol. Det har de også på clasern: https://www.clasohlson.com/no/Beurer-massasjepistol-MG-99/p/44-4751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (På 7.2.2023 den 20.00):

Du klarer jo fredagskrimmen! Da ligger jeg som et slips i sofaen🥹

Ofte men i det siste har jeg ofte lagt meg i 10-11-tiden, Alle Mot Alle føkker med ettermiddagssøvnen min 🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith

Jeg fornekter meg ikke sa brura.

Og det gjør ikke jeg heller.

Siden tanny jobber 25,5 timer i døgnet nå har jeg tatt på meg oppgaven å poste dagens musikalske innslag ingen har bedt meg om det, men jeg gjør det altså allikevel 

Gammel klassiker fra 80 tallet. Pakket inn i en svært Romantisk video. Noe som faller helt naturlig for meg å like som den romantikeren jeg tross alt er

Endret av Agent smith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fornekter meg ikke sa brura.

Og det gjør ikke jeg heller.

Siden tanny jobber 25,5 timer i døgnet nå har jeg tatt på meg oppgaven å poste dagens musikalske innslag ingen har bedt meg om det, men jeg gjør det altså allikevel 

Gammel klassiker fra 80 tallet. Pakket inn i en svært Romantisk video. Noe som faller helt naturlig for meg å like som den romantikeren jeg tross alt er

Klassisk hyggelig og pen sang. Jeg nynner med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Agent smith skrev (23 timer siden):

På sånne steder får man nakenmassasje i stedet for nakkemassasje

Det finnes faktisk massører som ikke gir happy ending 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden):

Ja det vet jeg vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden):

Det vet vi, men dette var ikke i nærheten av å være seriøse for det fikk jeg ikke til å være i går! Usikker på hvordan det ligger an nå, så er dere advart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden):

Det vet vi, men dette var ikke i nærheten av å være seriøse for det fikk jeg ikke til å være i går! Usikker på hvordan det ligger an nå, så er dere advart 

Var mer den ene kommentaren, som jeg svarte på, som fikk meg til å bli seriøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...