Frøkenfryden Skrevet 6. februar 2023 #321 Del Skrevet 6. februar 2023 Agent smith skrev (På 5.2.2023 den 19.22): Hehe. Det er ingen møter, man melder seg inn, og så får man stickers og et medlemsblad i posten Blad? Ikke en «flyer»? Høhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. februar 2023 #322 Del Skrevet 6. februar 2023 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Blad? Ikke en «flyer»? Høhø Haha. Morsom 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. februar 2023 #323 Del Skrevet 6. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (23 minutter siden): Haha. Morsom 😁👍 Takk! Flyhavarikommisjonen gjør meg godt😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. februar 2023 #324 Del Skrevet 6. februar 2023 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Takk! Flyhavarikommisjonen gjør meg godt😃 Tydeligvis 😁 Hvor fant du nye episoder? Mann finner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. februar 2023 Forfatter #325 Del Skrevet 6. februar 2023 svarte barte det ble en lang dag! litt kaos med fly og greier, holdt på å bli igjen på gardermoen - men alt ordner seg for snille gutter, og en gang i blant også for meg. tittet på nye kontorhjørnet mitt, truffet gode venner og kollegaer og ikke minst fått en bønsj nye elever å forme! egentlig er alt bare storkos og sånn, men jeg kjenner allerede at jeg savner sønn og datter. det blir noen lange dager, dette. vært litt sløv med dette dagen idag, men det har sin naturlige forklaring som jeg ikke har tenkt å dele med deg. ædibædi! kan egentlig ikke så mye om 6. februar, men i 1952 ble Dronning Elizabeth dronning da hennes far døde. dronningen befant seg i en trehytte ved Treetops Hotel i Kenya. sang for kvelden? ja visst søren skal du få det! fra den gangen i 1972 da @Agent smith og jeg sang i en kvintet om lurvete piker med særlig pikant levebrød. smith hadde en fabelaktig stemme og jeg var en ræcer på gitar. dressene hadde våre mødre sydd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. februar 2023 #326 Del Skrevet 7. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden): Tydeligvis 😁 Hvor fant du nye episoder? Mann finner ikke Å🥺gikk i går. National geographic 21.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. februar 2023 #327 Del Skrevet 7. februar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Å🥺gikk i går. National geographic 21.00. Han fant den til slutt Og sovnet 😂 Typisk altså 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. februar 2023 #328 Del Skrevet 7. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Han fant den til slutt Og sovnet 😂 Typisk altså 😛 Kjempet selv beinhardt for våkenhet siste kvarter🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. februar 2023 #329 Del Skrevet 7. februar 2023 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Kjempet selv beinhardt for våkenhet siste kvarter🙃 Skjønner jeg godt 😅 Men godt jobba 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #330 Del Skrevet 7. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kjempet selv beinhardt for våkenhet siste kvarter🙃 Men så vant soveheten 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. februar 2023 #331 Del Skrevet 7. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): svarte barte det ble en lang dag! litt kaos med fly og greier, holdt på å bli igjen på gardermoen - men alt ordner seg for snille gutter, og en gang i blant også for meg. tittet på nye kontorhjørnet mitt, truffet gode venner og kollegaer og ikke minst fått en bønsj nye elever å forme! egentlig er alt bare storkos og sånn, men jeg kjenner allerede at jeg savner sønn og datter. det blir noen lange dager, dette. vært litt sløv med dette dagen idag, men det har sin naturlige forklaring som jeg ikke har tenkt å dele med deg. ædibædi! kan egentlig ikke så mye om 6. februar, men i 1952 ble Dronning Elizabeth dronning da hennes far døde. dronningen befant seg i en trehytte ved Treetops Hotel i Kenya. sang for kvelden? ja visst søren skal du få det! fra den gangen i 1972 da @Agent smith og jeg sang i en kvintet om lurvete piker med særlig pikant levebrød. smith hadde en fabelaktig stemme og jeg var en ræcer på gitar. dressene hadde våre mødre sydd. Husker det som om det var i går. Det var en fin tid. Vi var svært tidsriktige på den tiden og damene svermet som fluer rundt oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. februar 2023 #332 Del Skrevet 7. februar 2023 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Blad? Ikke en «flyer»? Høhø Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #333 Del Skrevet 7. februar 2023 Agent smith skrev (5 timer siden): Husker det som om det var i går. Det var en fin tid. Vi var svært tidsriktige på den tiden og damene svermet som fluer rundt oss Ja, det var en gyllen æra! Med Vigdis og Haldis, og Bjørg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #334 Del Skrevet 7. februar 2023 Cid skrev (På 6.2.2023 den 4.19): Fin stemme Ja, han var alltid i støtet, fantastisk dybde i stemmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. februar 2023 #335 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (12 timer siden): Men så vant soveheten 🙃 Huff ja.. sendes for seint på kveld! 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #336 Del Skrevet 7. februar 2023 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Huff ja.. sendes for seint på kveld! 😞 Vet hva du mener 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. februar 2023 #337 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Vet hva du mener 😔 Du klarer jo fredagskrimmen! Da ligger jeg som et slips i sofaen🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. februar 2023 #338 Del Skrevet 7. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Ja, det var en gyllen æra! Med Vigdis og Haldis, og Bjørg ❤️ Mener å huske at det var en Olga der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. februar 2023 #339 Del Skrevet 7. februar 2023 Dagens musikalske innslag. Et godt eksempel på at kvinner gjør seg best hjemme på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. februar 2023 #340 Del Skrevet 7. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Dagens musikalske innslag. Et godt eksempel på at kvinner gjør seg best hjemme på kjøkkenet Haha. Jeg var med i en gruppe som kalte oss syngende husmødre en gang 😂 Var på samfunnshuset og sang på fest en gang, hoho, gode tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå