TheHairyToothfairy Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #661 Del Skrevet 10. mars 2023 Cid skrev (7 timer siden): Meg og @TheHairyToothfairy på ridetur når jeg var liten Det var gode tider, sår i stumpen og masse sand mellom tennene ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars 2023 #662 Del Skrevet 10. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Det var gode tider, sår i stumpen og masse sand mellom tennene ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. mars 2023 #663 Del Skrevet 10. mars 2023 Dagens snutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #664 Del Skrevet 11. mars 2023 O.A filibombombom skrev (11 timer siden): Dagens snutt God gammel langtur-klassiker som har fått sige ut fra flere sett av høytalere hos x antall biler i mitt eie. Det sitter en del forskjellige minner igjen til slike kremsanger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #665 Del Skrevet 11. mars 2023 vi må ha litt hesteskjender-musikk i morgentimene. Vært mye borte i det siste, da er denne på sin plass. Gary Allan bruker mye fly og flyplasser i sine videoer. Årsaken kan nok være at hans kone var flyvertinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #666 Del Skrevet 12. mars 2023 På videoen ser du meg, @Cid og @TheHairyToothfairy Vi snakker ikke bare om Sola, vi synger om den. Jeg er i midten av denne frekke sandwichen. @TheHairyToothfairy til venstre for meg og @Cid til høyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mars 2023 Forfatter #667 Del Skrevet 12. mars 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): På videoen ser du meg, @Cid og @TheHairyToothfairy Vi snakker ikke bare om Sola, vi synger om den. Jeg er i midten av denne frekke sandwichen. @TheHairyToothfairy til venstre for meg og @Cid til høyre Din stemme er like praktfull som tre unge mørkhudede nymfer som bader i tjern besatt av kveldssol og timotei! Cids stemme vekker følelser dypt der inne som får gåsehud inners i leggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mars 2023 #668 Del Skrevet 12. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Din stemme er like praktfull som tre unge mørkhudede nymfer som bader i tjern besatt av kveldssol og timotei! Cids stemme vekker følelser dypt der inne som får gåsehud inners i leggen! Min sangstemme gjør at folk ønsker de var døve 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #669 Del Skrevet 12. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Din stemme er like praktfull som tre unge mørkhudede nymfer som bader i tjern besatt av kveldssol og timotei! Cids stemme vekker følelser dypt der inne som får gåsehud inners i leggen! Og din stemne var så vakker at den ga jomfruer orgasme og smeltet plasma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mars 2023 Forfatter #670 Del Skrevet 13. mars 2023 Lurven skrev (12 timer siden): Og din stemne var så vakker at den ga jomfruer orgasme og smeltet plasma Ja, jeg må være litt forsiktig med det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mars 2023 Forfatter #671 Del Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (12 timer siden): Min sangstemme gjør at folk ønsker de var døve 😆 For mye av det gode kan bli sårt det også, helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mars 2023 #672 Del Skrevet 15. mars 2023 Her ser vi Tanny synge om flammen han har inni seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mars 2023 Forfatter #673 Del Skrevet 18. mars 2023 Lurven skrev (På 15.3.2023 den 16.58): Her ser vi Tanny synge om flammen han har inni seg Klart jeg har en flamme inni meg, er da tross alt en dampmaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. mars 2023 #674 Del Skrevet 18. mars 2023 På videoen ser du meg selv, @TheHairyToothfairy og @Cid som prøvde å holde oss i live etter at noen damer sparka oss i balla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. mars 2023 #675 Del Skrevet 18. mars 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): På videoen ser du meg selv, @TheHairyToothfairy og @Cid som prøvde å holde oss i live etter at noen damer sparka oss i balla. Og vi ble sterile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mars 2023 Forfatter #676 Del Skrevet 18. mars 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): På videoen ser du meg selv, @TheHairyToothfairy og @Cid som prøvde å holde oss i live etter at noen damer sparka oss i balla. Cid skrev (7 minutter siden): Og vi ble sterile Der jeg kommer fra kaller vi det forspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. mars 2023 #677 Del Skrevet 18. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Der jeg kommer fra kaller vi det forspill Ja det er en form for kjærlighet, men vi får så lyse stemmer av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. mars 2023 Forfatter #678 Del Skrevet 18. mars 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Ja det er en form for kjærlighet, men vi får så lyse stemmer av det Lyse og klare som dagen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. mars 2023 #679 Del Skrevet 18. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Lyse og klare som dagen, hehe 😁😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mars 2023 Forfatter #680 Del Skrevet 19. mars 2023 Virker som jeg hadde glemt hodet mitt om det ikke stod skrudd fast på meg, for tiden. Skulle montere ferdig bilen i dag, men har lagt igjen verktøyskapet på skru-lokalet. Setter tilbake litt planen for dagen, spesielt når jeg ikke aner når den planlagte avtalen faktisk vil dukke opp til avtalen. Greit at tid er relativt, men for noen er det jævlig relativt å forholde seg til tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå