Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #381 Del Skrevet 10. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): vilken höydare! jag är rätt kär i den här tjusiga go'rocken frå du gamla du fria! 😄 denne er gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #382 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) Her er en video fra da jeg var gatemusikant i California. Har med noen venner på videoen. Blant annet @TheHairyToothfairy På trekkspill, @Adobyen på trommer og @Cid på saksofon Dette er fra da jeg var i min prime. I 2008 Endret 10. februar 2023 av Agent smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #383 Del Skrevet 10. februar 2023 Cid skrev (1 time siden): 🏃♂️ Haha, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #384 Del Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (52 minutter siden): Her er en video fra da jeg var gatemusikant i California. Har med noen venner på videoen. Blant annet @TheHairyToothfairy På trekkspill, @Adobyen på trommer og @Cid på saksofon Dette er fra da jeg var i min prime. I 2008 Det der var koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. februar 2023 #385 Del Skrevet 10. februar 2023 Skriv både eg og kona di nynorsk no? Korleis skal du klara å skjilja oss frå einannan?🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 10. februar 2023 #386 Del Skrevet 10. februar 2023 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Skriv både eg og kona di nynorsk no? Korleis skal du klara å skjilja oss frå einannan?🤪 Eg må jo øva så eg kan utøva jobben eg har påstått å kunna klara like godt på nynorsk som på bokmål. Så får me håpa ti år ekteskap har gjort at han klarer å kjenna igjen meg 🤣🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. februar 2023 #387 Del Skrevet 10. februar 2023 hjärterdam skrev (Akkurat nå): Eg må jo øva så eg kan utøva jobben eg har påstått å kunna klara like godt på nynorsk som på bokmål. Så får me håpa ti år ekteskap har gjort at han klarer å kjenna igjen meg 🤣🤣🤣 Me lyt ha tru og von! 😁 PS: du er god! (og eg er streng.. berre spør folk.. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #388 Del Skrevet 10. februar 2023 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Skriv både eg og kona di nynorsk no? Korleis skal du klara å skjilja oss frå einannan?🤪 Skille dere fra hverandre? Med trusler og vannslange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #389 Del Skrevet 10. februar 2023 hjärterdam skrev (40 minutter siden): Eg må jo øva så eg kan utøva jobben eg har påstått å kunna klara like godt på nynorsk som på bokmål. Så får me håpa ti år ekteskap har gjort at han klarer å kjenna igjen meg 🤣🤣🤣 "Ti år har gått." Tar du den, Kvinde? Tar du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #390 Del Skrevet 10. februar 2023 Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Me lyt ha tru og von! 😁 PS: du er god! (og eg er streng.. berre spør folk.. ) Er dere sånn good cop, bad cop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. februar 2023 #391 Del Skrevet 10. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): vilken höydare! jag är rätt kär i den här tjusiga go'rocken frå du gamla du fria! Nomy har veldig mye bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #392 Del Skrevet 10. februar 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Nomy har veldig mye bra Fikk øynene opp for...vent... fikk ØRENE opp for dem idag da kollega spilte det på kontoret! Passer veldig bra for avdelingen jeg nylig har forlatt, kan nesten dedikere den sangen til de der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 11. februar 2023 #393 Del Skrevet 11. februar 2023 Denne sangen lagde jeg til tannfeen etter en fuktig kveld på rosekjelleren i 1984. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #394 Del Skrevet 11. februar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Denne sangen lagde jeg til tannfeen etter en fuktig kveld på rosekjelleren i 1984. Koseklassiker, setter stemningen den der! Men utelivskungen kan ikke unngå å tenke på dansegulv fra begynnelsen av 2000tallet mens man ålte seg tett inntil skjønne kvinder i tynne kjoler. Shaggy, om du noensinne leser dette, jeg skylder deg millioner av takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 11. februar 2023 #395 Del Skrevet 11. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Koseklassiker, setter stemningen den der! Men utelivskungen kan ikke unngå å tenke på dansegulv fra begynnelsen av 2000tallet mens man ålte seg tett inntil skjønne kvinder i tynne kjoler. Shaggy, om du noensinne leser dette, jeg skylder deg millioner av takk!! Åååå, denne kysset jeg og min kone mye til den første tiden vi var sammen. Tror faktisk dette var vår sang en liten periode i 2005 eller 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 11. februar 2023 #396 Del Skrevet 11. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Koseklassiker, setter stemningen den der! Men utelivskungen kan ikke unngå å tenke på dansegulv fra begynnelsen av 2000tallet mens man ålte seg tett inntil skjønne kvinder i tynne kjoler. Shaggy, om du noensinne leser dette, jeg skylder deg millioner av takk!! En del av shaggingen din kan du nok takke shaggy for ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. februar 2023 #397 Del Skrevet 11. februar 2023 Agent smith skrev (3 timer siden): En del av shaggingen din kan du nok takke shaggy for ja! Mr Lova Lova♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #398 Del Skrevet 12. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Mr Lova Lova♥️ Haha, jeg var veldig glad i Bombastic, den var very fantastic 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 #399 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (8 timer siden): Åååå, denne kysset jeg og min kone mye til den første tiden vi var sammen. Tror faktisk dette var vår sang en liten periode i 2005 eller 2006 Nååååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 #400 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (På 10.2.2023 den 18.44): Her er en video fra da jeg var gatemusikant i California. Har med noen venner på videoen. Blant annet @TheHairyToothfairy På trekkspill, @Adobyen på trommer og @Cid på saksofon Dette er fra da jeg var i min prime. I 2008 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå