Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #281 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Hvis hjertet sier dunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunk og generelt hamrer i vei som en black metal trommis bør man høre på det, stole på det, og skynde seg til legen🫀💥 Hvis man skynder seg dunker det jo enda fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #282 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Hvis man skynder seg dunker det jo enda fortere Ja kanskje best å skynde seg sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #283 Del Skrevet 5. februar 2023 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Tenker nesten ikke at det er plass hvis man IKKE er inni hverandre😂 Greit å være inni, men ikke med hele kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #284 Del Skrevet 5. februar 2023 Dagens sang allerede. @Titania kommer enten til å like den eller hate den. Musikk og minner er rare ting, denne hørte jeg første gang via @AliceNextDoor på veg til et KG-treff i Oslo for en million og femten år siden. Originalen er en av mine favoritter som jeg spilte mye i et tiår som var. Denne og originalen har hver sin harmoni som skaper hver sin stemning. Du kan aldri få meg til å bestemme meg for en å like bedre, det er to geniale oppsett på en dypt skrevet - men enkel - tekst som har fått hvert sitt bruk for meg. I dag er den viktig fordi den ble en nattasang for barna også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #285 Del Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (41 minutter siden): Mile high fascinerer meg! Lurer på hvordan folk får det til, toalettene på fly tror jeg nesten ikke noe på siden det er trangere enn noe veldig trangt noe. De må isåfall være tynne som flis. Får jo knapt plass til meg selv på et flytoalett. Jeg prøver å se for meg hvordan det kan foregå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. februar 2023 #286 Del Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (23 minutter siden): Dagens sang allerede. @Titania kommer enten til å like den eller hate den. Musikk og minner er rare ting, denne hørte jeg første gang via @AliceNextDoor på veg til et KG-treff i Oslo for en million og femten år siden. Originalen er en av mine favoritter som jeg spilte mye i et tiår som var. Denne og originalen har hver sin harmoni som skaper hver sin stemning. Du kan aldri få meg til å bestemme meg for en å like bedre, det er to geniale oppsett på en dypt skrevet - men enkel - tekst som har fått hvert sitt bruk for meg. I dag er den viktig fordi den ble en nattasang for barna også. Denne var det lenge siden jeg har hørt 😁 Den er nok mer elsk enn hat - Carolina er flink 🥰 Har du hørt Miriam Bryant sin versjon av VinterNoll2? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #287 Del Skrevet 5. februar 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Denne var det lenge siden jeg har hørt 😁 Den er nok mer elsk enn hat - Carolina er flink 🥰 Har du hørt Miriam Bryant sin versjon av VinterNoll2? Nei, sjekker med en gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2023 #288 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg klarte meg ikke ett døgn en gang uten kg, jeg er svak 🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #289 Del Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (51 minutter siden): De må isåfall være tynne som flis. Får jo knapt plass til meg selv på et flytoalett. Jeg prøver å se for meg hvordan det kan foregå 😅 Jeg hadde klart det 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #290 Del Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg klarte meg ikke ett døgn en gang uten kg, jeg er svak 🙊 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #291 Del Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg klarte meg ikke ett døgn en gang uten kg, jeg er svak 🙊 Hei! Koselig å se deg igjen Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #292 Del Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Jeg klarte meg ikke ett døgn en gang uten kg, jeg er svak 🙊 Sikkert fordi du savnet meg så fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #293 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg hadde klart det 😁 Haha. Sitter du oppi toalettet eller hvordan har du tenkt å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2023 #294 Del Skrevet 5. februar 2023 Takk ❤️ viser seg at livet uten kg ble ganske kjedelig om så bare en dag 😝 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2023 #295 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Sikkert fordi du savnet meg så fælt Ja dagen blir jo ikke det samme uten episodene dine 😁 Men det føles godt med en ny bruker egentlig, uten noen av de perverse innleggene mine, en ny start 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #296 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Haha. Sitter du oppi toalettet eller hvordan har du tenkt å gjøre det? Her kommer en detaljert bruksanvisning Steg 1. Venstre ben på toalettrullholderen Steg 2. Høyre ben på vasken Steg 3. Organer 10 cm over Steg 4 armene inntil kroppen Steg 5 rompa mot døra Steg 6 insert Steg 7 beveg deg 2 cm til venstre Steg 8 beveg deg 1 cm til høyre Gjenta 7 og 8 til klimaks Endret 5. februar 2023 av Agent smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #297 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Her kommer en detaljert bruksanvisning Steg 1. Venstre ben på toalettrullholderen Steg 2. Høyre ben på vasken Steg 3. Organer 10 cm over Steg 4 armene inntil kroppen Steg 5 rompa mot døra Steg 6 insert Steg 7 beveg deg 2 cm til venstre Steg 8 beveg deg 1 cm til høyre Gjenta 7 og 8 til klimaks Jamen det er jo så trangt. Kan jo umulig være behagelig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #298 Del Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jamen det er jo så trangt. Kan jo umulig være behagelig 😂 Tror ikke det skal være behagelig. Folk gjør det for å bli med i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #299 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (28 minutter siden): Tror ikke det skal være behagelig. Folk gjør det for å bli med i klubben Hvor holder man klubbmøte? I et bøttekott? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #300 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Hvis hjertet sier dunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunk og generelt hamrer i vei som en black metal trommis bør man høre på det, stole på det, og skynde seg til legen🫀💥 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå