Gå til innhold

Gjøre det slutt pga for løs vagina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det slutt med samboeren, ettersom sexlivet vår ikke er tilfredstillende nok. Hun er rett og slett før løs nedentil, og det føles som å kaste en grillpølse ned i kjøletårnet på en atomreaktor. 

Det er veldig synd, ettersom alt annet er veldig bra i forholdet, men jeg er i tvil om jeg kan bli værende i et forhold som ikke tilfredstiller meg seksuelt, og jeg må til slutt bare tilfredstille meg selv.

Er det noen andre som har opplevd liknende selv? De tidligere forholdene jeg har vært i så har ikke kjæresten vært så vid.

Til alle "det er du som er for liten" kommentarene som 100% sikkert kommer, dere er sikkert vide selv. Jeg kan å bruke en linjal.

Anonymkode: e93e8...048

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Kutt ut a! Finn på noe mer kreativt!

• Liker 16
Skrevet

Med den holding synes jeg du skal finne deg en ny..for hun fortjener ikke en gutt som lurer på å gå fra pga for løs vagina... stakkars deg. Tror du ser feil eventuelt på mm og cm....

• Liker 7
Skrevet

Jeg har vært kvinnen i det forholdet og var den som gjorde det slutt. Det er et problem for begge. Vet hun om det selv? Om ikke, så tror jeg ikke du bør si den egentlige grunnen.

I dag er jeg rekonstruert og stram igjen og klar for forhold. Uten fungerende sexliv så er ikke forhold verdt det.

Anonymkode: 99306...32c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er min heller pikken din som har blitt for slapp. Uansett veldig bra du gjør det slutt, så hun kan finne seg en annen MANN.

• Liker 2
Skrevet

Ok. Lær henne å knipe. Hun må få kontakt med sitt eget underliv. De som kniper kan melke hver og en penis. Ikke dump dama om du elsker henne.

Anonymkode: 86c27...316

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Men er du sikker på at det er vidhet det er snakk om, og ikke bare det at dama faktisk er kåt og våt nok?

En vagina vil aldri oppnå det samme som en hånd. Vagina er svamplegmer. Det er mykt. Selv om man har muskler der nede, så er det mykt, med mindre ting strammes. Og det ødelegger mye å måtte fokusere på å stramme muskler isteden for å bare nyte akten.

Anonymkode: dd8ad...9d8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Man trenger ingen grunn til å gjøre det slutt, egentlig. Man bestemmer jo selv om man vil være sammen med en person. Tipper at sexen er litt ræva for henne også når dere passer så dårlig sammen.

Men hvis hun er slik fordi hun har født barna dine, da er du selvsagt en jævla drittsekk om du dumper henne pga. dette. Hun tok en for laget da hun fødte dem.

Anonymkode: 762dc...3b5

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok. Lær henne å knipe. Hun må få kontakt med sitt eget underliv. De som kniper kan melke hver og en penis. Ikke dump dama om du elsker henne.

Anonymkode: 86c27...316

Dette hjelper ikke for alle. Det er stor naturlig variasjon i størrelse blant damer, akkurat som med menn. Noen så trange at sex er vanskelig, andre så store at de trenger diger kuk for å kjenne noe som helst

Anonymkode: 6d97a...3d1

Skrevet

Født?

Anonymkode: ce060...1ed

Skrevet

Ja både jeg og samboeren er født ved tidligere anledning.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har gjort det slutt med menn hvor mindre størrelse ble et problem etterhvert.

Men det var ikke kun der problemet lå, jeg forsøkte å forklare jeg kunne få fint få nytelse på andre måter enn penetrering.
Men ble møtt med at om ikke det var godt nok var det mitt problem.

Så sånn ble det.

Det går begge veier, om HI ikke føler tilfredsstillelse ved penetrering må de finne en måte hvor begge får glede og utbytte. Er ikke det det bunner i?

Mulig hun føler det samme?

Må også si jeg har vært med menn man gjerne kaller store men følte mange hvilte seg for mye på størrelse og ikke evne😏

Anonymkode: 8c7f0...c2b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja både jeg og samboeren er født ved tidligere anledning.

Hun/han spør om samboeren din har født barn? Kan det være årsaken? 

Anonymkode: 7086f...5d9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vurderer å gjøre det slutt med samboeren, ettersom sexlivet vår ikke er tilfredstillende nok. Hun er rett og slett før løs nedentil, og det føles som å kaste en grillpølse ned i kjøletårnet på en atomreaktor. 

Det er veldig synd, ettersom alt annet er veldig bra i forholdet, men jeg er i tvil om jeg kan bli værende i et forhold som ikke tilfredstiller meg seksuelt, og jeg må til slutt bare tilfredstille meg selv.

Er det noen andre som har opplevd liknende selv? De tidligere forholdene jeg har vært i så har ikke kjæresten vært så vid.

Til alle "det er du som er for liten" kommentarene som 100% sikkert kommer, dere er sikkert vide selv. Jeg kan å bruke en linjal.

Helt greit å gjøre det slutt pga av det. Har opplevd vide kvinner selv. Det er ikke vanlig å få plass til en hånd uten problemer. 

Anonymkode: 2d15b...04b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har vært kvinnen i det forholdet og var den som gjorde det slutt. Det er et problem for begge. Vet hun om det selv? Om ikke, så tror jeg ikke du bør si den egentlige grunnen.

I dag er jeg rekonstruert og stram igjen og klar for forhold. Uten fungerende sexliv så er ikke forhold verdt det.

Flott at du innså det selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flott at du innså det selv. 

Det var da strengt tatt mer til plage for meg enn noen andre. Godt man får dekket rekonstryksjon og oppstramming👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var da strengt tatt mer til plage for meg enn noen andre. Godt man får dekket rekonstryksjon og oppstramming👍

Ja. 

Skrevet

Hvis alt annet i forholdet deres er bra synes jeg første skrittet  burde være at du snakker med henne om det. Kanskje klarer dere å finne andre måter hun kan tilfredsstille deg på eller at hun faktisk får sjansen til å trene opp muskelen nedentil. (Mange kan jo faktisk trene den opp til å bli mye strammere)

Jeg må legge til at jeg selv aldri hadde vurdert å gå fra samboeren for denne problemstillingen. Jeg elsker han så høyt at om han så hadde blitt lam eller fått kappet av utstyret, så hadde jeg elsket han like høyt, og hadde ikke tenkt tanken å dra fra han av den grunn.

Hilsen kvinne 29

Anonymkode: e3bfa...235

Skrevet

Mann deg opp gutt! Det er nok bare tissen din som er for spinkel, la dama finne seg en med skikkelig utstyr.

Anonymkode: ec7dd...acb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mann deg opp gutt! Det er nok bare tissen din som er for spinkel, la dama finne seg en med skikkelig utstyr.

Anonymkode: ec7dd...acb

Det er faktsik ikke alltid mannen…

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...