AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Jeg har brukt å gå til fastlegen min selv om jeg synes det er ganske pinlig. Det er mye billigere å gå til fastlegen. Men vurderer å gå til privat gynokolog, men det koster jo så mye. Noen som vet om noen bra gynokologer i Bergen sentrum? Går du til fastlege eller gynokolog? Anonymkode: ad3b7...588
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Jeg har vært hos Volvat som er ganske dyrt ja :/. Sist gang jeg skulle ta celleprøve ble jeg henvist til privat gynekolog av fastlegen min, men der tok de ikke imot meg for kun celleprøve. Tilfeldigvis så hadde Kvinneklinikken gratis konsultasjon ifm med "sjekk-deg" kampanjen og jeg fikk komme til der. Et tips kan være å sjekke ut Jordmor Kjersti, der du ikke trenger henvisning dersom du skal ta celleprøve. Det koster kr. 690 og du trenger ikke henvisning. Dette er ikke i sentrum men på Skjold og man kan ta bybanen.. Anonymkode: b40e4...485 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært hos Volvat som er ganske dyrt ja :/. Sist gang jeg skulle ta celleprøve ble jeg henvist til privat gynekolog av fastlegen min, men der tok de ikke imot meg for kun celleprøve. Tilfeldigvis så hadde Kvinneklinikken gratis konsultasjon ifm med "sjekk-deg" kampanjen og jeg fikk komme til der. Et tips kan være å sjekke ut Jordmor Kjersti, der du ikke trenger henvisning dersom du skal ta celleprøve. Det koster kr. 690 og du trenger ikke henvisning. Dette er ikke i sentrum men på Skjold og man kan ta bybanen.. Anonymkode: b40e4...485 Takk for tips. Ja det er veldig dyrt med gynokolog. Jeg har derfor bestillt time hos fastlegen. Men vurderer å se om det er en billigere gynokolog som er flink. Jeg bor litt dårlig til med tanke på bybane. Men takker for tipset, og skal sjekke om denne du anbefaler . Vurderte Aleris i sentrum, men de koster ca 2000 kr. Jeg har dårlig økonomi så det må bli noe rimelig. Anonymkode: ad3b7...588
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Har blitt henvist til gynekolog Bjerknes på Nesttun som er bare fantastisk. Har vært der mange ganger og han har fikset ting som Sykehuset ikke har klart å gjøre. Tror han holder på å pensjonere seg, men du kan jo be fastlegen henvise deg. Anonymkode: 674ad...07c 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har blitt henvist til gynekolog Bjerknes på Nesttun som er bare fantastisk. Har vært der mange ganger og han har fikset ting som Sykehuset ikke har klart å gjøre. Tror han holder på å pensjonere seg, men du kan jo be fastlegen henvise deg. Anonymkode: 674ad...07c Glemte å tilføye at man blir kun henvist til offentlig gynekolog hvis det er noe fastlegen ikke kan gjøre. Anonymkode: 674ad...07c 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Skrevet 29. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har blitt henvist til gynekolog Bjerknes på Nesttun som er bare fantastisk. Har vært der mange ganger og han har fikset ting som Sykehuset ikke har klart å gjøre. Tror han holder på å pensjonere seg, men du kan jo be fastlegen henvise deg. Anonymkode: 674ad...07c Takk for tipset. Ja, kanskje fastlegen kan henvise meg. Anonymkode: ad3b7...588
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Glemte å tilføye at man blir kun henvist til offentlig gynekolog hvis det er noe fastlegen ikke kan gjøre. Anonymkode: 674ad...07c Ja, jeg har noen plager. Så det kan være at han velger å henvise meg. Liker bare ikke å bli undersøkt der nede av fastlegen. Men én lege er en lege. 😅 Anonymkode: ad3b7...588 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har blitt henvist til gynekolog Bjerknes på Nesttun som er bare fantastisk. Har vært der mange ganger og han har fikset ting som Sykehuset ikke har klart å gjøre. Tror han holder på å pensjonere seg, men du kan jo be fastlegen henvise deg. Anonymkode: 674ad...07c Bjerknes er veldig flink. Profesjonell og fort gjort. Liker ikke å gå til menn men har vært flere ganger hos han. Anonymkode: 10374...a40 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bjerknes er veldig flink. Profesjonell og fort gjort. Liker ikke å gå til menn men har vært flere ganger hos han. Anonymkode: 10374...a40 Han er den beste 😊 Anonymkode: 674ad...07c 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #10 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er den beste 😊 Anonymkode: 674ad...07c Bjerknes er den verste gynekologen jeg har gått til. Det tok meg flere år før jeg klarte å gå til gynekolog igjen etter å ha gått til ham. Anonymkode: 72171...607 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #11 Skrevet 29. januar 2023 Bruker kun kvinnelige gynekologer, og aldri en fastlege. Jeg sparer så jeg kan gå på Volvat, der jeg kan velge en kvinnelig gynekolog. Anonymkode: ec9ae...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #12 Skrevet 29. januar 2023 Bruker gynekolg hos Hausken. Har og fått henvist til Haukland, men flyttet etter gynekologen når den bytta arbeidsplass. VEldig fornøyd med dei. Har og vært hos Bjerknes, han gav meg skrekken rett og slett Anonymkode: e47fa...a80 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #13 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Bjerknes er den verste gynekologen jeg har gått til. Det tok meg flere år før jeg klarte å gå til gynekolog igjen etter å ha gått til ham. Anonymkode: 72171...607 Han kan oppfattes litt direkte hvis man er litt sart, men han er byens flinkeste gynekolog. KK ville legge meg i narkose for å få ut en spiral, han fikset det på 5 minutter! Anonymkode: 674ad...07c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #14 Skrevet 30. januar 2023 Jeg brukte fastlegen til jeg ble 30. Etter det foretrekker jeg gynekolog for da blir jeg sjekket ordentlig både inni og utenpå. Syns det er verdt det. Anonymkode: 4b6f8...50a
Nuttery Skrevet 30. januar 2023 #15 Skrevet 30. januar 2023 Jeg jobber med pasienter som har gynekologisk kreft og går utelukkende til gynekolog.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #16 Skrevet 30. januar 2023 Går til privat gynekolog, det er verdt hver krone. Da får jeg skikkelig undersøkelse og gode svar på spørsmål. Anonymkode: c9fbd...64e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #17 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Går til privat gynekolog, det er verdt hver krone. Da får jeg skikkelig undersøkelse og gode svar på spørsmål. Anonymkode: c9fbd...64e Det blir ikke veldig dyrt om man drar hvert 3 år. Jeg betaler 1700, det er en femtilapp i mnd. Det klarer man å spare opp. Og drar man bare hvert 5 år som de anbefaler de over 35(?) som tar hpv prøve så er det 30kr I mnd. Anonymkode: 4b6f8...50a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #19 Skrevet 30. januar 2023 Jeg går til gynekolog hos Bergen spesialistsenter på Bryggen. Veldig fornøyd. Ble henvist av fastlege. Anonymkode: ccf34...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå