Gjest wwoman Skrevet 5. februar 2023 #1441 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Vet hva du mener 🤣 har ikke brukt stillongs på 20+ år 🥶 går stort sett i skinnjakke og tynne jeans 🥶 Hehe samme her😊 Noen ganger har jeg sokker men ikke ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1442 Del Skrevet 5. februar 2023 wwoman skrev (2 minutter siden): Hehe samme her😊 Noen ganger har jeg sokker men ikke ofte 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1443 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg vokste opp med 20 minus om vinteren og haugevis med snø da 😅🥶🥶🥶🥶🥶 Og kledde deg tynnkledd med en gang du ble tenåring, i protest, og fordi du syns at det virket kult? Og de kule kidsa på skolen gjorde det? wwoman skrev (2 minutter siden): Hehe samme her😊 Noen ganger har jeg sokker men ikke ofte Skrekk😲🥶🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1444 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Og kledde deg tynnkledd med en gang du ble tenåring, i protest, og fordi du syns at det virket kult? Og de kule kidsa på skolen gjorde det? Noe sånn 🥶 Men de voksne damene på jobb (20 år eldre enn meg, nærmer seg pensjon) var enda verre når de var fjortiser på 70-tallet 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1445 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Noe sånn 🥶 Men de voksne damene på jobb (20 år eldre enn meg, nærmer seg pensjon) var enda verre når de var fjortiser på 70-tallet 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 🥶🥶🥶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 5. februar 2023 #1446 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (4 minutter siden): Og kledde deg tynnkledd med en gang du ble tenåring, i protest, og fordi du syns at det virket kult? Og de kule kidsa på skolen gjorde det? Skrekk😲🥶🥶 Ja det er kaldt🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1447 Del Skrevet 5. februar 2023 Liker dere å fryse? 🥶🥶🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 5. februar 2023 #1448 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Liker dere å fryse? 🥶🥶🥶 Nei men bare blitt slik, fryser alltid så vane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1449 Del Skrevet 5. februar 2023 wwoman skrev (2 minutter siden): Nei men bare blitt slik, fryser alltid så vane 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1450 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (18 minutter siden): Liker dere å fryse? 🥶🥶🥶 wwoman skrev (17 minutter siden): Nei men bare blitt slik, fryser alltid så vane Gullsjakal skrev (14 minutter siden): 😲 Ja er litt sånn 🥶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #1451 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (37 minutter siden): Liker dere å fryse? 🥶🥶🥶 Nope men jeg må ha det kaldt når jeg skal sove. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1452 Del Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Nope men jeg må ha det kaldt når jeg skal sove. 🙂 Jeg og 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #1453 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Jeg og 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1454 Del Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (6 timer siden): Sov godt. Snakkes forhåpentligvis senere i kveld. 🥰 Nå er Cassidy Tvillingene her igjen.🥰🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1455 Del Skrevet 5. februar 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja de er frie dyr ❤️❤️❤️❤️ Ja det er de, og det synes Cassidy Tvillingene at er fint og bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1456 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene her igjen.🥰🥰 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1457 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #1458 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene her igjen.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1459 Del Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kommer alltid her som forumbestevennene våre er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #1460 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kommer alltid her som forumbestevennene våre er. Woho ❣️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå