Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1401 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (6 minutter siden): God ettermiddag, alle sammen❤ God ettermiddag 😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #1402 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (10 minutter siden): God ettermiddag, alle sammen❤ God ettermiddag. 💕 Sovet godt? Noen planer i dag? 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1403 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godettermiddag Gullsjakal. Entern skrev (4 minutter siden): God ettermiddag 😀😀😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1404 Del Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): God ettermiddag. 💕 Sovet godt? Noen planer i dag? 🧡 God ettermiddag Nei, jeg fikk ikke sove. Jeg lå noen timer da, men så fikk jeg sola i ansiktet, og stod opp bare fordi det er så fint vær😁 så jeg har vært ute å måket snø, og er overtrøtt. Planen er å legge meg tidlig, så jeg kommer i gjenge til i morgen🤭 Har du hatt en god natt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1405 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (21 minutter siden): God ettermiddag Nei, jeg fikk ikke sove. Jeg lå noen timer da, men så fikk jeg sola i ansiktet, og stod opp bare fordi det er så fint vær😁 så jeg har vært ute å måket snø, og er overtrøtt. Planen er å legge meg tidlig, så jeg kommer i gjenge til i morgen🤭 Har du hatt en god natt? Oisann sånn er litt dumt da 😩 håper du får deg god mat i dag da, og koser deg sånn ellers 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #1406 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (27 minutter siden): God ettermiddag Nei, jeg fikk ikke sove. Jeg lå noen timer da, men så fikk jeg sola i ansiktet, og stod opp bare fordi det er så fint vær😁 så jeg har vært ute å måket snø, og er overtrøtt. Planen er å legge meg tidlig, så jeg kommer i gjenge til i morgen🤭 Har du hatt en god natt? Huff da. Håper du får sove godt i natt da. 💕 Ja - jeg har sovet godt. 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1407 Del Skrevet 5. februar 2023 Cassidy Tvillingene er trøtte nå. så nå sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1408 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Oisann sånn er litt dumt da 😩 håper du får deg god mat i dag da, og koser deg sånn ellers 😊 Takk. Det er dårlig utvalg i skapet her, men jeg får være kreativ med det jeg finner🤔 Håper du koser deg også😊 Embla Othea skrev (10 minutter siden): Huff da. Håper du får sove godt i natt da. 💕 Ja - jeg har sovet godt. 💕 Bra💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1409 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er trøtte nå. så nå sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Omvendt Godmorgen ❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1410 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er trøtte nå. så nå sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Sov søtt snille tvillinger😴😴😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1411 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (4 minutter siden): Takk. Det er dårlig utvalg i skapet her, men jeg får være kreativ med det jeg finner🤔 Håper du koser deg også😊 Bra💞 Du virker som en positiv og kreativ person så det er jeg sikker på at du klarer 😀😀😀 Tysen takk, jeg har spasert en tur og spist lunsj og nå skal jeg sove litt 🥱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1412 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Sov søtt snille tvillinger😴😴😊😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1413 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (7 minutter siden): Omvendt Godmorgen ❤❤ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1414 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Du virker som en positiv og kreativ person så det er jeg sikker på at du klarer 😀😀😀 Tysen takk, jeg har spasert en tur og spist lunsj og nå skal jeg sove litt 🥱 😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 5. februar 2023 #1415 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Du virker som en positiv og kreativ person så det er jeg sikker på at du klarer 😀😀😀 Tysen takk, jeg har spasert en tur og spist lunsj og nå skal jeg sove litt 🥱 Jeg kan trylle 😊 Sove godt💛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar 2023 #1416 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (7 minutter siden): Jeg kan trylle 😊 Sove godt💛 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #1417 Del Skrevet 5. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er trøtte nå. så nå sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Sov godt. Snakkes forhåpentligvis senere i kveld. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1418 Del Skrevet 5. februar 2023 Gullsjakal skrev (3 timer siden): Jeg kan trylle 😊 Sove godt💛 Takk😊jeg sov godt😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 5. februar 2023 #1419 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (4 timer siden): God ettermiddag 😀😀😀😀 God ettermidag😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #1420 Del Skrevet 5. februar 2023 wwoman skrev (1 minutt siden): God ettermidag😊 Hei😀fin søndag?😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå