Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1241 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene hadde en omgang der i forrige uke begge to.😱😱 Jaja - dere har jo så flat rumpe uansett. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1242 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene er enige, vi mener at det kan bli litt for privat også. Av og til. 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1243 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): JEG VIL OGSÅ HA POTETGULL! Jeg spiste en Smil i sted da. ❤️ Cassidy Tvillingene har ikke spist smil på lenge, men potetgull vi vi ha heletiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1244 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har ikke spist smil på lenge, men potetgull vi vi ha heletiden. Det er også min store svakhet. 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1245 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jaja - dere har jo så flat rumpe uansett. 🤣 Ja og Cassidy Tvillingene kan fortelle at det ble høylytt og tostemt banning etterpå.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1246 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja og Cassidy Tvillingene kan fortelle at det ble høylytt og tostemt banning etterpå.🤣🤣 Haha irske gloser vil jeg ha meg frabedt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1247 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Av og til. 💕 Ja så derfor liker Cassidy Tvillingene å snakke best her i trådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1248 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja så derfor liker Cassidy Tvillingene å snakke best her i trådene. Skjønner. ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1249 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Det er også min store svakhet. 🤭 Ja Cassidy Tvillingene klarer ikke å motstå potetgullfristelsen.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1250 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Haha irske gloser vil jeg ha meg frabedt! Cassidy Tvillingene lover at de skal Emblaen vår få slippe å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1251 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene klarer ikke å motstå potetgullfristelsen.🤣🤣 Sjæææl 🤣 Kan spise en hel Kims pose på en kveld. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1252 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Skjønner. ❤️❤️❤️ For her kan Cassidy Tvillingene inkludere flere og det synes vi at er bra.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1253 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene lover at de skal Emblaen vår få slippe å høre. Takk. Dere lærer. Ellers sender jeg Sinte Onkel @Entern på dere! Han kommer med sine fryktinngytende Hells Animals som han sendte på meg i går. 😱 🐵🦊🦁🦨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1254 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sjæææl 🤣 Kan spise en hel Kims pose på en kveld. 😅 Cassidy Tvillingene kjører fort hver vår potetgull pose i oss på en natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1255 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): For her kan Cassidy Tvillingene inkludere flere og det synes vi at er bra.🥰🥰 Det er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1256 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kjører fort hver vår potetgull pose i oss på en natt. Jeg hadde blitt smellfeit av kostholdet deres. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1257 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Takk. Dere lærer. Ellers sender jeg Sinte Onkel @Entern på dere! Han kommer med sine fryktinngytende Hells Animals som han sendte på meg i går. 😱 🐵🦊🦁🦨 Cassidy Tvillingene hører alltid på Embla Othea.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1258 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene hører alltid på Embla Othea.🥰🥰 Det er bra. Jeg er den litt strenge storesøsteren av og til som holder dere i ørene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1259 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det er det. Cassidy Tvillingene har fått denne tråden her som vår nye yndlingstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1260 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har fått denne tråden her som vår nye yndlingstråd. Samme her. Digger denne tråden. Godt iniativtaker Entern! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå