Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1161 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Bra, for Cassidy Tvillingene vil ikke at forumbestevennene våre skal bli utestengt. Vi hadde savnet deg veldig mye.♥️♥️ Jeg hadde savnet dere også. Nei - jeg skal prøve å holde meg i skinnet. Er forsiktig med hva jeg sier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1162 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg har et advarselspoeng. Hvis jeg blir utestengt, blir det for to uker da? 🙃 En måned 😞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1163 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene synes at vi også snakker sammen om mye interessant her også. Jaaaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1164 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): En måned 😞 Shiiit!!! 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1165 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ja. ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1166 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg hadde savnet dere også. Nei - jeg skal prøve å holde meg i skinnet. Er forsiktig med hva jeg sier. Det er lurt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1167 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Bra, for Cassidy Tvillingene vil ikke at forumbestevennene våre skal bli utestengt. Vi hadde savnet deg veldig mye.♥️♥️ Enig 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1168 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det er lurt 😊 Jepps. Har noen tanter som passer på meg også. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1169 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Enig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1170 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Shiiit!!! 🥹 Jepp 😖 Første uka er verst 😖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1171 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Enig 😊 Forrresssten; Hørt noe mer om stillingen? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1172 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jepps. Har noen tanter som passer på meg også. 🥰 Ja det har du 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1173 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Forrresssten; Hørt noe mer om stillingen? 😀 Ikke ennå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1174 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg hadde savnet dere også. Nei - jeg skal prøve å holde meg i skinnet. Er forsiktig med hva jeg sier. Cassidy Tvillingene liker oss her, fordi dere våre gode forumvenner er her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1175 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jepp 😖 Første uka er verst 😖 Det vil jeg tro… Huff, jeg hadde kjent på det ass. KG er min eneste kilde til sosialt samspill utenom kontakten med pleierne på avdelingen. 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1176 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det har du 😊 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #1177 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Jaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1178 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ikke ennå 😅 Åååå jeg er spent på dine vegne jeg 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #1179 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker oss her, fordi dere våre gode forumvenner er her.♥️♥️ Ligemåde. 🥺 Endret 4. februar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #1180 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det vil jeg tro… Huff, jeg hadde kjent på det ass. KG er min eneste kilde til sosialt samspill utenom kontakten med pleierne på avdelingen. 🥲 Jepp og vi ville savnet deg også 😖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå