Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #801 Del Skrevet 1. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): Grusomt 😪 Føler med dere også❤❤ Jeg har mistet flere på forskjellige måter, det gjør vondt uansett hvordan det skjer. Tusen Takk,♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes også at det er veldig trist når kjæledyr dør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #802 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 1. februar 2023 #803 Del Skrevet 1. februar 2023 Trish skrev (16 minutter siden): Åå så ikke tråden før nå (har ikke tenkt å lese 40 sider😅) Så koselig tråd ❤️ ❤️ Har ikke særlig å bidra med bortsett fra at jeg er forkjøla, har tatt paracet og melatonin og lagt meg nå😄 Velkommen 🥳 Jeg er også forkjøla🤒 Vi er bedre i morgen👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #804 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk,♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes også at det er veldig trist når kjæledyr dør. Ja det er det ♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #805 Del Skrevet 1. februar 2023 Gullsjakal skrev (3 minutter siden): ❤❤❤ ♥️♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #806 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): ♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det ♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner fortsatt Black-Tan.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. februar 2023 #807 Del Skrevet 1. februar 2023 Jævlig hard seng dette var da. Får ikke sove, da det nesten kjennes ut som at jeg ligger på en planke😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #808 Del Skrevet 1. februar 2023 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Jævlig hard seng dette var da. Får ikke sove, da det nesten kjennes ut som at jeg ligger på en planke😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 1. februar 2023 #809 Del Skrevet 1. februar 2023 Fighter83 skrev (13 minutter siden): Jeg ligger bare å ser på serie. Har null fremtidsrettede mål annet enn å overleve pr nå føles det ut som. Hva slags mål har dere satt for dere selv fremover? Å ha som mål å overleve, høres ut som en knall plan det. Det er langtidsmålet mitt også👍😁 Jeg skal bli en gammel sprek dame med hvitt hår, god helse, og godt humør🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #810 Del Skrevet 1. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): Å ha som mål å overleve, høres ut som en knall plan det. Det er langtidsmålet mitt også👍😁 Jeg skal bli en gammel sprek dame med hvitt hår, god helse, og godt humør🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 1. februar 2023 #811 Del Skrevet 1. februar 2023 Gullsjakal skrev (9 minutter siden): Velkommen 🥳 Jeg er også forkjøla🤒 Vi er bedre i morgen👍 Tusen takk❤️ Det er vi nok👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 1. februar 2023 #812 Del Skrevet 1. februar 2023 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Jævlig hard seng dette var da. Får ikke sove, da det nesten kjennes ut som at jeg ligger på en planke😬 Har du en ekstra dyne(?) ... brett den i to og legg den under deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. februar 2023 #813 Del Skrevet 1. februar 2023 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Jævlig hard seng dette var da. Får ikke sove, da det nesten kjennes ut som at jeg ligger på en planke😬 Hørtes fælt ut!! En brisk på en måte? Hjelper det å legge deg oppå noen dyner eller en varm dusj? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 1. februar 2023 #814 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. februar 2023 #815 Del Skrevet 1. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): Har du en ekstra dyne(?) ... brett den i to og legg den under deg. Fighter83 skrev (Akkurat nå): Hørtes fælt ut!! En brisk på en måte? Hjelper det å legge deg oppå noen dyner eller en varm dusj? Jeg har en ekstra dyne jeg kan forsøke å legge under. Takk for tips ❤️ Er nok også bare uvant å være på nytt sted. Man venner seg nok til senga etter hvert. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #816 Del Skrevet 1. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir så jublende glade over denne koselige tråden, og de koselige folkene som poster her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 2. februar 2023 #817 Del Skrevet 2. februar 2023 Gullsjakal skrev (3 minutter siden): Å ha som mål å overleve, høres ut som en knall plan det. Det er langtidsmålet mitt også👍😁 Jeg skal bli en gammel sprek dame med hvitt hår, god helse, og godt humør🥰 Jeg har også som mål å få hvitt/grått hår men ikke bli eldgammel 😅 Jeg håper på å få lyst, energi og motivasjon til å slutte helt som sykepleier og starte å studere noe helt nytt fag(nytt fag for meg i hvertfall😅). Som gjør at jeg har arbeid kun i hverdager og fri helger. Hadde vært deilig å få til 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 2. februar 2023 #818 Del Skrevet 2. februar 2023 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Jeg har en ekstra dyne jeg kan forsøke å legge under. Takk for tips ❤️ Er nok også bare uvant å være på nytt sted. Man venner seg nok til senga etter hvert. 🥰 Kjøpe deg overmadrasser kanskje.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 2. februar 2023 #819 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) Gullsjakal skrev (På 2.2.2023 den 0.56): Har du en ekstra dyne(?) ... brett den i to og legg den under deg. Fighter83 skrev (På 2.2.2023 den 0.57): Hørtes fælt ut!! En brisk på en måte? Hjelper det å legge deg oppå noen dyner eller en varm dusj? Nå la jeg to dyner under og så sover jeg bare med et teppe over.❤️ 🥺 Endret 7. mars 2023 av Tvillingsjel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #820 Del Skrevet 2. februar 2023 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Nå la jeg to dyner under og så sover jeg bare med et teppe over.❤️ Temperaturen i rommet er god, så jeg skal ikke fryse. Kjenner jeg er litt kvalm i grunn. Synes det er utrygt å sove i samme hus som flere fremmede som har tilgang på boligen. Har heldigvis nøkkel til rommet, som ingen har tilgang på, men likevel 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå