Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀

Entern

Anbefalte innlegg

Embla Othea skrev (34 minutter siden):

Velkommen. 🥰

Tusen takk :klem3:

Maskinfører skrev (27 minutter siden):

Takk for varme tanker og gode ord ♥️♥️ hils til potevennne dine ♥️♥️

❤ Jeg ville egentlig ikke ha flere potevenner, fordi det er så tøft det du går igjennom nå. Men etter noen år så fant vi hverandre likevel. Jeg har to. Den ene klapper meg på kinnet med labben sin når jeg trenger en klem. Jeg tenker at hvis den kunne, så ville den klappet deg på kinnet ditt også, nå ❤❤

Tvillingsjel skrev (19 minutter siden):

Velkommen ❤️

Tusen takk:klem3:

Peanut skrev (1 minutt siden):

Litt rart å se huset her i Oslo som tømmes 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif At jeg bodde her så lenge. Men på en annen side føler jeg at det er en ny æra som begynner og det blir godt å komme seg vekk 08B6EA40-80FD-4028-BB83-5C14E2D01E51.gif.3987e600d954b39de3e1f204a96c2419.gif
Jeg kjenner på at jeg drar fra noe eldgammelt (1916), møkkakaldt og slitt til noe nyere (2002), varmt og fint 23A7FDAD-79AF-4BDE-8DBD-525E5B280EEB.gif.cab1f3d5d76075f144eecef1c3497d93.gif

Gratulerer med nytt🥳

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (16 minutter siden):

Litt rart å se huset her i Oslo som tømmes 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif At jeg bodde her så lenge. Men på en annen side føler jeg at det er en ny æra som begynner og det blir godt å komme seg vekk 08B6EA40-80FD-4028-BB83-5C14E2D01E51.gif.3987e600d954b39de3e1f204a96c2419.gif
Jeg kjenner på at jeg drar fra noe eldgammelt (1916), møkkakaldt og slitt til noe nyere (2002), varmt og fint 23A7FDAD-79AF-4BDE-8DBD-525E5B280EEB.gif.cab1f3d5d76075f144eecef1c3497d93.gif

Cassidy Tvillingene håper at du får det fint i det nye huset ditt, og at du kommer til å trives der Peanut.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden):

Cassidy Tvillingene føler sånn med deg.:klem3::klem3:

Takk det varmer ♥️♥️♥️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Takk det varmer ♥️♥️♥️ 

Cassidy Tvillingene er her og på PM hvis du trenger å snakke.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (7 minutter siden):

❤ Jeg ville egentlig ikke ha flere potevenner, fordi det er så tøft det du går igjennom nå. Men etter noen år så fant vi hverandre likevel. Jeg har to. Den ene klapper meg på kinnet med labben sin når jeg trenger en klem. Jeg tenker at hvis den kunne, så ville den klappet deg på kinnet ditt også, nå ❤❤

Gratulerer med nytt🥳

Ja jeg ser den pappa sa det samme i 1991 da pusen hans gikk bort men på vårparten 2006  kom det en grå pus og la seg til å dø i blomsterbedet vårt og pappa fikk ett bløtt hjerte og tok henne inn og hun kviknet til spiste 3 brødskiver med leverpostei og etter noen måneder kom det 5 unger som vi beholdt mor gikk bort i 2015 og ungene 2019 2022 og Nå 2023 sitter igjen med søsteren guttepusen fikk vi gitt bort da han var tammest han bor i Spania hvis han lever ♥️ så koselig han ville gjort det du får gi han en klem fra meg ♥️♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er her og på PM hvis du trenger å snakke.♥️♥️

Det er bra takk takk tar kontakt utover tenker jeg om vi ikke sovner ♥️♥️♥️ hun ligger nå på pleddet på sofan og skal ta noen bilder ♥️♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (12 minutter siden):

Gratulerer med nytt🥳

Det er forferdelig å miste et dyr. Jeg mistet min katt før jul. Vi to bodde alene sammen… Så kjørte en jævel den ned og forlot stedet uten å varsle. Pus ble liggende i 4 døgn, med et bein som kun hang i skinnet - og ble da levende brakt til veterinær. Det var så makabert at man kan få mareritt av mindre. I 4 dager hadde han ligget i enorme smerter ute i snøen, helt levende, men ute av stand til å røre på seg eller mjaue. Jævelen som utsatte katten for dette skulle ha fått seg en på tryne. Jeg blir så rasende at jeg mangler ord. Og politiet gjør jo selvsagt ingenting, "for de vet ikke hvem gjerningspersonen var". Nei, er det ikke derfor man har politi? For at de skal etterforske saken nok til å finne en gjerningsperson?🙄

Neste gang vurderer jeg å skaffe innekatt. Orker ikke dette igjen. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (8 minutter siden):

Det er forferdelig å miste et dyr. Jeg mistet min katt før jul. Vi to bodde alene sammen… Så kjørte en jævel den ned og forlot stedet uten å varsle. Pus ble liggende i 4 døgn, med et bein som kun hang i skinnet - og ble da levende brakt til veterinær. Det var så makabert at man kan få mareritt av mindre. I 4 dager hadde han ligget i enorme smerter ute i snøen, helt levende, men ute av stand til å røre på seg eller mjaue. Jævelen som utsatte katten for dette skulle ha fått seg en på tryne. Jeg blir så rasende at jeg mangler ord. Og politiet gjør jo selvsagt ingenting, "for de vet ikke hvem gjerningspersonen var". Nei, er det ikke derfor man har politi? For at de skal etterforske saken nok til å finne en gjerningsperson?🙄

Cassidy Tvillingene mistet den ene katten vår sånn også i 2018, og personen som kjørte over katten vår lot han bare ligge igjen i grøften. Og det gjorde så vondt. Så etter det så ville heller ikke vi ha ny katt, for vi orker ikke å oppleve noe sånt igjen.:gråter::gråter:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (14 minutter siden):

Det er bra takk takk tar kontakt utover tenker jeg om vi ikke sovner ♥️♥️♥️ hun ligger nå på pleddet på sofan og skal ta noen bilder ♥️♥️♥️

Cassidy Tvillingene er her, vi hopper frem og tilbake mellom Diskusjon og KG.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene mistet den ene katten vår sånn også i 2018, og personen som kjørte over katten vår lot han bare ligge igjen i grøften. Og det gjorde så vondt. Så etter det så ville heller ikke vi ha ny katt, for vi orker ikke å oppleve noe sånt igjen.:gråter::gråter:

Veldig, veldig, trist. Føler med dere 💔 Jeg kommer til å skaffe ny katt, men da enten en innekatt eller en GPS som kan spore katten til enhver tid.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Veldig, veldig, trist. Føler med dere 💔 Jeg kommer til å skaffe ny katt, men da enten en innekatt eller en GPS som kan spore katten til enhver tid.

Cassidy Tvillingene tenker at det er lurt at du skaffer GPS på katten, for da kan du føle deg litt tryggere når du vet hvor katten er.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så ikke tråden før nå (har ikke tenkt å lese 40 sider😅)

Så koselig tråd ❤️ ❤️

Har ikke særlig å bidra med bortsett fra at jeg er forkjøla, har tatt paracet og melatonin og lagt meg nå😄

Endret av Trish
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger bare å ser på serie. Har null fremtidsrettede mål annet enn å overleve pr nå føles det ut som. Hva slags mål har dere satt for dere selv fremover? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (32 minutter siden):

Ja jeg ser den pappa sa det samme i 1991 da pusen hans gikk bort men på vårparten 2006  kom det en grå pus og la seg til å dø i blomsterbedet vårt og pappa fikk ett bløtt hjerte og tok henne inn og hun kviknet til spiste 3 brødskiver med leverpostei og etter noen måneder kom det 5 unger som vi beholdt mor gikk bort i 2015 og ungene 2019 2022 og Nå 2023 sitter igjen med søsteren guttepusen fikk vi gitt bort da han var tammest han bor i Spania hvis han lever ♥️ så koselig han ville gjort det du får gi han en klem fra meg ♥️♥️♥️

❤❤❤

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (3 minutter siden):

Jeg ligger bare å ser på serie. Har null fremtidsrettede mål annet enn å overleve pr nå føles det ut som. Hva slags mål har dere satt for dere selv fremover? 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gullsjakal skrev (7 minutter siden):

❤❤❤

♥️♥️♥️♥️ Nå er hun pakket pent inn og klar for å leveres til krematoriet ♥️♥️♥️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (29 minutter siden):

Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden):

Grusomt 😪

Føler med dere også❤❤

Jeg har mistet flere på forskjellige måter, det gjør vondt uansett hvordan det skjer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

❤❤❤

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...