Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #721 Del Skrevet 1. februar 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Grytidlig Godmorgen @Entern😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #722 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Grytidlig Godmorgen @Entern😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Riktig god grytidlig morgen ønskes dere også 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #723 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Riktig god grytidlig morgen ønskes dere også 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. februar 2023 #724 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (8 timer siden): Hun er død 🥺🥺 Det var trist 💓 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #725 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (8 timer siden): Pusen min 😭 Grusomt. Kondolerer så mye Maskinfører. 💛 Sender deg gode tanker og trøsteklemmer. 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #726 Del Skrevet 1. februar 2023 Cassidy Tvillingene sender mange varmetanker til @MaskinførerNå i dag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. februar 2023 #727 Del Skrevet 1. februar 2023 Koser meg men nok en kopp te og hjemmelaget brød med ost og og varmebehandlet røkt laks på🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #728 Del Skrevet 1. februar 2023 Fighter83 skrev (8 minutter siden): Koser meg men nok en kopp te og hjemmelaget brød med ost og og varmebehandlet røkt laks på🤗 Høres nydelig og hyggelig ut 😊 misunnelig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. februar 2023 #729 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Høres nydelig og hyggelig ut 😊 misunnelig 😊 Hva er din lunsj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #730 Del Skrevet 1. februar 2023 Fighter83 skrev (14 minutter siden): Hva er din lunsj? Salat og rundstykker 🥗🍞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. februar 2023 #731 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Salat og rundstykker 🥗🍞 Num num 🤗 Bruker du smør på rundstykkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #732 Del Skrevet 1. februar 2023 Fighter83 skrev (16 minutter siden): Num num 🤗 Bruker du smør på rundstykkene? Ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 1. februar 2023 #733 Del Skrevet 1. februar 2023 Satt i telefonkø direkte til kontoret til dette firmaet, i håp om å unngå denne ene personen som har vært skikkelig ufin mot meg. Etter 4 minutter i kø tar gjøken telefonen og jeg måtte prate med vedkommende likevel. Sukk... Jeg skal ha for forsøket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #734 Del Skrevet 1. februar 2023 Her er dagens underlige musikk, til glede for @Ford3000 og alle andre med lignende musikksmak: Hvordan høres det ut hvis man blander stoner rock/metal og death metal? Altså, hvordan høres det ut dersom la oss si Electric Wizard, Black Sabbath, Carcass og Autopsy hadde en unge? Sånn omtrent som Acid Witch. 😁 Et veldig tullete band altså 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #735 Del Skrevet 1. februar 2023 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Satt i telefonkø direkte til kontoret til dette firmaet, i håp om å unngå denne ene personen som har vært skikkelig ufin mot meg. Etter 4 minutter i kø tar gjøken telefonen og jeg måtte prate med vedkommende likevel. Sukk... Jeg skal ha for forsøket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2023 #736 Del Skrevet 1. februar 2023 Anbefaler et såkalt "godt smør" på all bakst ala brød/rundstykker, for det løfter ofte smaken nær himmelen. Smør og ferskt er supergodt og til nå er "Kviteseid-smør" min favoritt. Anbefales på det aller beste... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 1. februar 2023 #737 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Her er dagens underlige musikk, til glede for @Ford3000 og alle andre med lignende musikksmak: Hvordan høres det ut hvis man blander stoner rock/metal og death metal? Altså, hvordan høres det ut dersom la oss si Electric Wizard, Black Sabbath, Carcass og Autopsy hadde en unge? Sånn omtrent som Acid Witch. 😁 Et veldig tullete band altså 😁 De er litt kule ja! Nå er jeg jo glad i Black Sabbath, og syns det høres at de nok har hentet litt inspirasjon derfra Imponerende growling! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. februar 2023 #738 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (18 minutter siden): Ja 😊 Elsker smør på mat 👏 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #739 Del Skrevet 1. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Anbefaler et såkalt "godt smør" på all bakst ala brød/rundstykker, for det løfter ofte smaken nær himmelen. Smør og ferskt er supergodt og til nå er "Kviteseid-smør" min favoritt. Anbefales på det aller beste... Aldri prøvd, men stoler på deg Hoppe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #740 Del Skrevet 1. februar 2023 Ford3000 skrev (10 minutter siden): De er litt kule ja! Nå er jeg jo glad i Black Sabbath, og syns det høres at de nok har hentet litt inspirasjon derfra Imponerende growling! Ja veldig Black Sabbath inspirert riffing og veldig kul growling 😊 Hadde jeg hatt enebolig hadde jeg spilt de på Halloween 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå