Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #701 Del Skrevet 31. januar 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Så forferdelig trist Kondolerer så mye ♥️ Å miste dyr er det vondeste som fins Jeg mistet selv en katt i høst på den tiden jeg hadde en lang pause herfra. Hadde hatt ham helt siden fødselen. (Moren var en drektig omplasseringskatt som jeg tok til meg) Han fikk kreft og det var ingenting de kunne gjøre. Helt forjævlig vondt og jeg savner han så fryktelig. Har 3 andre katter og en hund også og er glad jeg har dem, men savnet er jo like stort uansett Pusen din er heldig som fikk nettopp deg som eier 💜 Sender deg mange varme tanker og trøsteklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. januar 2023 #702 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Takk, snille, gode dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #703 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (38 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender deg alle varmetanker @Maskinfører♥️♥️ Takk takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #704 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier stakkars pus, vi får også vondt inni oss av denne triste nyheten.😭😭 Takk for omtanke det er vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. januar 2023 #705 Del Skrevet 31. januar 2023 Atrax skrev (5 timer siden): Og når alle andre har gitt seg har jeg endelig et øyeblikk til å titte innom Takk for musikktipset, @Entern, skal ta meg tid til å lytte når jeg kan innta horisontalen, sløse med tid og bare være med musikken Og @jukkapalme, sånn fra en sjokoholiker til en annen; jeg har ikke møtt mange sjokolader jeg ikke liker. Med mint og appelsin kan jeg styre meg for, eller med kvalmende fyll à la søt hvit sjokoladekrem. Så omsorgsfulle dere er, @Ciaran og Ciara @Peanut, for et lekkert kjøkken Håper du får mange fine stunder der med god mat og godt selskap. Jeg elsker appelsinsjokolade og savner freias appelsinkrokan veldig. Ikke mange ikke jeg liker heller, men er ikke glad i hvit, søt sjokoladekrem jeg heller. Liker ikke hvit sjokolade i det hele tatt. Fruktnøtt kan jeg også styre meg for. Men den absolutt verste sjokoladen er sånn tysk billigsjokolade som de selger på Nille, Europris og sånne butikker. Den er helt grusom. Likørsjokolade er også fælt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #706 Del Skrevet 31. januar 2023 jukkapalme skrev (27 minutter siden): Takk, snille, gode dere ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #707 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Takk takk Cassidy Tvillingene tenker på deg nå.♥️♥️ Maskinfører skrev (6 minutter siden): Takk for omtanke det er vondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #708 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg nå.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #709 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender deg flere tanker og klemmer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #710 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sender deg flere tanker og klemmer.♥️♥️ Takk takk kjører henne til Skien på Torsdag hun skal kremeres sånn som søsknene og moren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #711 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (40 minutter siden): Takk takk kjører henne til Skien på Torsdag hun skal kremeres sånn som søsknene og moren Cassidy Tvillingene gir deg klemmer tilbake igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #712 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg klemmer tilbake igjen. Takk det varmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2023 #713 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Hun er død 🥺🥺 Jeg setter meg her og er trist sammen med deg jeg, for jeg vet hvordan det er når man mister en venn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #714 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (18 minutter siden): Takk det varmer Cassidy Tvillingene sender varmetanker og varmeklemmer til deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #715 Del Skrevet 1. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg setter meg her og er trist sammen med deg jeg, for jeg vet hvordan det er når man mister en venn. Takk @Hoppetaujenta det varmer ❤️ det gjør vondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #716 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sender varmetanker og varmeklemmer til deg.♥️♥️ Takk @Ciaran og Ciara det varmer ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #717 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Takk @Ciaran og Ciara det varmer ❤️❤️ Cassidy Tvillingene er her på KG for deg @Maskinfører♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #718 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er her på KG for deg @Maskinfører♥️♥️ Takk ♥️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #719 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Takk ♥️❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender flere hjerter.♥️♥️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #720 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (5 timer siden): Pusen min 😭 Kondolerer så mye 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå