Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀

Entern

Anbefalte innlegg

Tvillingsjel skrev (18 minutter siden):

Noen flere her som blir fullstendig blåst av banen av utmattelse/smerter av å støvsuge? Fyfaen altså, verste husarbeidet jeg vet om. Vondt å stå bøyd, tungt å dra den jævla kassa rundt og attpåtil borrer lyden seg inn i hodet mitt. Og nei, har ikke råd til lydløs robotstøvsuger 😒 Sorry, måtte bare blåse ut. Jeg flytter i morgen, så nå er alt klart til å ta ut det siste lasset. I den forbindelse måtte jeg støvsuge for at det ikke skal se helt galskap ut her 

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God natt til dere alle sammen, fine dere :natti: :sover:  Jeg skal kose meg med bok nå, stikker innom i morgen :leselusa: Må tidlig opp på jobb :vinke:

Sender deg masse varme styrkeklemmer, @Maskinfører :gruppeklem:

Endret av Atrax
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atrax skrev (2 minutter siden):

God natt til dere alle sammen, fine dere :natti: :sover:  Jeg skal kose meg med bok nå, stikker innom i morgen :leselusa:

Hun er død 🥺🥺

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Hun er død 🥺🥺

Cassidy Tvillingene kondolerer, det var utrolig trist å høre.😭😭:gråter::gråter:😢😢

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atrax skrev (6 minutter siden):

God natt til dere alle sammen, fine dere :natti: :sover:  Jeg skal kose meg med bok nå, stikker innom i morgen :leselusa:

God natt 🥰 God lesing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
Tvillingsjel skrev (1 time siden):

Noen flere her som blir fullstendig blåst av banen av utmattelse/smerter av å støvsuge? Fyfaen altså, verste husarbeidet jeg vet om. Vondt å stå bøyd, tungt å dra den jævla kassa rundt og attpåtil borrer lyden seg inn i hodet mitt. Og nei, har ikke råd til lydløs robotstøvsuger 😒 Sorry, måtte bare blåse ut. Jeg flytter i morgen, så nå er alt klart til å ta ut det siste lasset. I den forbindelse måtte jeg støvsuge for at det ikke skal se helt galskap ut her 

Jeg blir. Ikke av smerte men utmattelse. Kun fordi jeg hater husarbeid så sterkt, ellers er jeg jo aktiv og trent og tåler mye. Bare ikke husarbeid. Støvsuging er grusomt, vasking er grusomt, alt som har med husarbeid å gjøre er grusomt. Hvorfor er husarbeid oppfunnet! 

Lykke til med flytting :) 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atrax skrev (26 minutter siden):

God natt til dere alle sammen, fine dere :natti: :sover:  Jeg skal kose meg med bok nå, stikker innom i morgen :leselusa: Må tidlig opp på jobb :vinke:

Takk gode klemmer tilbake ☹️ :gruppeklem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Hun er død 🥺🥺

Sender deg enda flere varme, gode styrkeklemmer :klem::klem: Blir å tenke mye på deg. Så heldig katten din var som kom til akkurat deg, og du som fikk akkurat henne :blomst2: Vet det er vondt :yvonne:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atrax skrev (Akkurat nå):

Sender deg enda flere varme, gode styrkeklemmer :klem::klem: Blir å tenke mye på deg. Så heldig katten din var som kom til akkurat deg, og du som fikk akkurat henne :blomst2: Vet det er vondt :yvonne:

Takk var moren henne som kom i 2006 så fødte hun oss unger som vi beholdt nå har jeg henne+søsteren sorry tenker ikke klart ☹️♥️ takk for gode ord 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Takk gode klemmer tilbake ☹️ :gruppeklem:

Cassidy Tvillingene gir deg klemmer tilbake.:gruppeklem::gruppeklem::klem3::klem3: Vi synes at dette var veldig trist å høre om Pus.:gråter::gråter::nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kondolerer, det var utrolig trist å høre.😭😭:gråter::gråter:😢😢

Ja det er så trist hun hadde prøvd og komme opp i kurven 😭 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja det er så trist hun hadde prøvd og komme opp i kurven 😭 

Cassidy Tvillingene sier stakkars pus, vi får også vondt inni oss av denne triste nyheten.😭😭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene har selv mistet to katter da vi var barn og yngre tenåringer, så vi vet hvor vondt det gjør og hvor trist det er.:gråter::gråter::nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier stakkars pus, vi får også vondt inni oss av denne triste nyheten.😭😭

Ja det er så trist hun lå med overkroppen i kurven og underkroppen på utsiden 😭

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Ja det er så trist hun lå med overkroppen i kurven og underkroppen på utsiden 😭

Cassidy Tvillingene sender deg alle varmetanker @Maskinfører:klem3::klem3::gruppeklem::gruppeklem:♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (29 minutter siden):

Pusen min 😭

Så forferdelig trist :klem3: Kondolerer så mye ♥️ Å miste dyr er det vondeste som fins :gråter:  Jeg mistet selv en katt i høst på den tiden jeg hadde en lang pause herfra. Hadde hatt ham helt siden fødselen. (Moren var en drektig omplasseringskatt som jeg tok til meg) Han fikk kreft og det var ingenting de kunne gjøre. Helt forjævlig vondt og jeg savner han så fryktelig. Har 3 andre katter og en hund også og er glad jeg har dem, men savnet er jo like stort uansett :trist:

Pusen din er heldig som fikk nettopp deg som eier 💜

Sender deg mange varme tanker og trøsteklemmer :klem:

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...