Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #661 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja er det 🙂 Cassidy Tvillingene er så enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #662 Del Skrevet 31. januar 2023 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Wow, er den ny? Ikke sett den før 🤪 Cassidy Tvillingene vet ikke om den er ny, men vi digger den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2023 #663 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet ikke om den er ny, men vi digger den. Hvor finner dere den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #664 Del Skrevet 31. januar 2023 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Hvor finner dere den? Cassidy Tvillingene går inn på emojilisten og så skriver vi klem og da kommer den opp som et av alternativene. Den emojien her er veldig liten på listen. Men den blir større når vi har postet den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #665 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er så enige. Det er bra vært en tur hos pappa så snakkes når jeg kommer hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #666 Del Skrevet 31. januar 2023 Tvillingsjel skrev (10 minutter siden): Wow, er den ny? Ikke sett den før 🤪 Ja den er ny 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2023 #667 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene går inn på emojilisten og så skriver vi klem og da kommer den opp som et av alternativene. Den emojien her er veldig liten på listen. Men den blir større når vi har postet den. nå fant jeg den. Aldri sett den før i dag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #668 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene skal kose oss skikkelig.🥰🥰 🥕🎂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #669 Del Skrevet 31. januar 2023 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): nå fant jeg den. Aldri sett den før i dag 😅 Cassidy Tvillingene synes at denne klemmeemojien er koselig og søt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #670 Del Skrevet 31. januar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): 🥕🎂 Cassidy Tvillingene skal fortelle deg hvor god kaken ble i morgen.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #671 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at denne klemmeemojien er koselig og søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #672 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene skal fortelle deg hvor god kaken ble i morgen.🥰🥰 Jaaaa, gjør det Off jeg har sykt lyst på kake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #673 Del Skrevet 31. januar 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Jaaaa, gjør det Off jeg har sykt lyst på kake!!! Cassidy Tvillingene skal fortelle deg om kaken i morgen, og vi ønsker at du skal få kake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2023 #674 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) . Endret 7. mars 2023 av Tvillingsjel 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #675 Del Skrevet 31. januar 2023 Tvillingsjel skrev (5 minutter siden): Noen flere her som blir fullstendig blåst av banen av utmattelse/smerter av å støvsuge? Fyfaen altså, verste husarbeidet jeg vet om. Vondt å stå bøyd, tungt å dra den jævla kassa rundt og attpåtil borrer lyden seg inn i hodet mitt. Og nei, har ikke råd til lydløs robotstøvsuger 😒 Sorry, måtte bare blåse ut. Jeg flytter i morgen, så nå er alt klart til å ta ut det siste lasset. I den forbindelse måtte jeg støvsuge for at det ikke skal se helt galskap ut her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #676 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal fortelle deg om kaken i morgen, og vi ønsker at du skal få kake. Gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 31. januar 2023 #677 Del Skrevet 31. januar 2023 Det er nesten som at @Entern bor i kjøkkenskapet mitt 🙈 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #678 Del Skrevet 31. januar 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Det er nesten som at @Entern bor i kjøkkenskapet mitt 🙈 Cassidy Tvillingene synes at den koppen er skikkelig søt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #679 Del Skrevet 31. januar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Gjør det. Det skal Cassidy Tvillingene huske på.😘😘♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #680 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det skal Cassidy Tvillingene huske på.😘😘♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå