Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #581 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene pleier alltid å dukke opp her rundt denne tiden her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #582 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene begynner sikkert kakebakingen vår sånn cirka klokken 01.00. I natt.🥰🥰 Gulrotkake er min favoritt, så flinke dere er Skal dere ha valnøtter i? Og masse osteglasur? Fikk så lyst på gulrotkake nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #583 Del Skrevet 31. januar 2023 Atrax skrev (Akkurat nå): Gulrotkake er min favoritt, så flinke dere er Skal dere ha valnøtter i? Og masse osteglasur? Fikk så lyst på gulrotkake nå Tusen Takk.♥️♥️ Ja Cassidy Tvillingene skal ha valnøtter i og osteglasur på.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #584 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier alltid å dukke opp her rundt denne tiden her. Det er bra 🙂🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #585 Del Skrevet 31. januar 2023 Atrax skrev (5 minutter siden): Gulrotkake er min favoritt, så flinke dere er Skal dere ha valnøtter i? Og masse osteglasur? Fikk så lyst på gulrotkake nå Gulrotkake er godt 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #586 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #587 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig bra. Ja er veldig bra 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 31. januar 2023 #588 Del Skrevet 31. januar 2023 Koselig med en slik tråd Entern! 😊 Håper maten smakte på Larsen. Her hjemme så er det eplepai i ovnen. Skal overraske mannen etter at han har vært ute nå i snart en time for å måke snø ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #589 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Gulrotkake er godt 🙂 Er ikke så glad i kaker (Eller jo, franske kaker er uimotståelige!) så spiser det sjeldent. Ett unntak var et bakeri på Bjølsen som hadde en hinsides god gulrotkake, samt skolebrød, de føltes som 30 cm i diameter, og masse eggekrem, melisglasur og kokos, kunne frest bort dit prompte Godt det ikke eksisterer lenger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #590 Del Skrevet 31. januar 2023 Turtellure12 skrev (2 minutter siden): Koselig med en slik tråd Entern! 😊 Håper maten smakte på Larsen. Her hjemme så er det eplepai i ovnen. Skal overraske mannen etter at han har vært ute nå i snart en time for å måke snø ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #591 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja er veldig bra 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene gleder oss til å se hvor mye spennende som blir skrevet her i tråden i kveld og i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #592 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gleder oss til å se hvor mye spennende som blir skrevet her i tråden i kveld og i natt. Ja det kan bli spennende det 🙂🙂 men må advare deg jeg kommer til og gå til og fra mulig jeg må ta pus i morgen 🥺 🥺🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #593 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det kan bli spennende det 🙂🙂 men må advare deg jeg kommer til og gå til og fra mulig jeg må ta pus i morgen 🥺 🥺🥺 Cassidy Tvillingene tenker mye på Pus, vi håper at det går bra med pus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #594 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det kan bli spennende det 🙂🙂 men må advare deg jeg kommer til og gå til og fra mulig jeg må ta pus i morgen 🥺 🥺🥺 Å nei Jeg har to katter selv, sender deg masse varme tanker og styrkeklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 31. januar 2023 #595 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg ligger i sofaen med angst,fibrosmerter og mensensmerter fra helvete. Men!jeg koser meg så best jeg kan!jeg har headset på,og ser spansk film mens jeg strikker genser til meg selv😍 Mannen min har gitt meg varmeflasker til å ha både på magen og i korsryggen,smertestillende tabletter og favoritt saften min ; sukkerfri julebrus smak😍 Mannen sitter ved siden av og ser på serien sin på tv'en🤗 Livet er egentlig ganske fint,selv om man har mye smerter❤️har mannen min hos meg hele tiden,og det er jeg takknemlig for❤️ Håper dere andre har en koselig kveld og❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #596 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det kan bli spennende det 🙂🙂 men må advare deg jeg kommer til og gå til og fra mulig jeg må ta pus i morgen 🥺 🥺🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #597 Del Skrevet 31. januar 2023 flusa skrev (Akkurat nå): Jeg ligger i sofaen med angst,fibrosmerter og mensensmerter fra helvete. Men!jeg koser meg så best jeg kan!jeg har headset på,og ser spansk film mens jeg strikker genser til meg selv😍 Mannen min har gitt meg varmeflasker til å ha både på magen og i korsryggen,smertestillende tabletter og favoritt saften min ; sukkerfri julebrus smak😍 Mannen sitter ved siden av og ser på serien sin på tv'en🤗 Livet er egentlig ganske fint,selv om man har mye smerter❤️har mannen min hos meg hele tiden,og det er jeg takknemlig for❤️ Håper dere andre har en koselig kveld og❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 31. januar 2023 #598 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #599 Del Skrevet 31. januar 2023 flusa skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 31. januar 2023 #600 Del Skrevet 31. januar 2023 13 minutter siden, Atrax said: Er ikke så glad i kaker (Eller jo, franske kaker er uimotståelige!) så spiser det sjeldent. Ett unntak var et bakeri på Bjølsen som hadde en hinsides god gulrotkake, samt skolebrød, de føltes som 30 cm i diameter, og masse eggekrem, melisglasur og kokos, kunne frest bort dit prompte Godt det ikke eksisterer lenger. Jeg er. Altfor glad i kaker og snop. Har egen STOR dessertmage Tinholt bakeri i Skien lager en knall napoleonskake og den smaker bedre enn vanlig napoleonskake Også Meny Saga i Skien har en svær kanelbolle med eggekremfyll i: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå