Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #561 Del Skrevet 31. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Godt sovehjerte 🥳 Det kan man si 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #562 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (27 minutter siden): Nå er det noen her 😀😊 Det er bra 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #563 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra 🙂🙂 Hyggelig å se deg 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #564 Del Skrevet 31. januar 2023 Boetica skrev (5 minutter siden): Jeg har handlet myyye de siste dagene 🤑 Flink du Jeg burde kanskje ha handlet, men usikker på annet enn sjampo, vaskemidler, hygieneartikler Holder på å tømme et overfylt tørrvareskap og full fryser, maten tyter ut av skuffer og skap her, har i flere uker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 31. januar 2023 #565 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg har for artighet tatt vare på et par kvitteringer fra Coop Extra bare for å sammenligne med nye priser neste gang jeg handler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. januar 2023 #566 Del Skrevet 31. januar 2023 Atrax skrev (7 minutter siden): Flink du Jeg burde kanskje ha handlet, men usikker på annet enn sjampo, vaskemidler, hygieneartikler Holder på å tømme et overfylt tørrvareskap og full fryser, maten tyter ut av skuffer og skap her, har i flere uker Ja det må jo også spises opp 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 31. januar 2023 #567 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (6 timer siden): ...ok da, en blast from the past/guilty pleasure : Den der diskuterte jeg nettopp med noen venninner - vi var helfrelst i tenårene 😆 Så var jeg innom en konsert i studietiden på Hulen noen mer fornuftige år senere - og vi kan bare si det sånn at de, eller kanskje jeg var veldig forandret 😅 Meshuggah skal spille snart, og jeg kommer meg ikke dit 🥲😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #568 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Bare å si ifra hvis du vil ha musikktips 😊 I sjangeren «band som hermer etter Black Sabbath» har jeg en del peil 😅 Artig definisjon av sjangeren! Jeg var aldri helt inni den musikken der til det punktet at jeg kjøpte en hel LP (som var alternativet den gang). Lord Mountain virker bra Det andre er ikke min sjanger, i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #569 Del Skrevet 31. januar 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Den der diskuterte jeg nettopp med noen venninner - vi var helfrelst i tenårene 😆 Så var jeg innom en konsert i studietiden på Hulen noen mer fornuftige år senere - og vi kan bare si det sånn at de, eller kanskje jeg var veldig forandret 😅 Meshuggah skal spille snart, og jeg kommer meg ikke dit 🥲😭😭😭 Vet hva du mener 😁 det blir liksom litt kleint for meg nå som 40-somehing 😂😂😂 Meshuggah ja…ikke min favoritt men respekterer ferdighetene deres veldig 😀 bra smak 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #570 Del Skrevet 31. januar 2023 Atrax skrev (2 minutter siden): Artig definisjon av sjangeren! Jeg var aldri helt inni den musikken der til det punktet at jeg kjøpte en hel LP (som var alternativet den gang). Lord Mountain virker bra Det andre er ikke min sjanger, i det hele tatt. Regnet med at det jeg postet til @Ford3000 ville vært for ekstremt 😅 hun liker godt death metal 😉 (jeg og😊) (ikke at det jeg postet til henne er death metal men har likheter og elementer til felles) Glad du likte Lord Mountain 😊 Finnes og snillere varianter, som Jex Thoth 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #571 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): Er det ingen her ? 🥺 🥺 Nå er Cassidy Tvillingene her.👨🦰👩🦰 Fighter83 skrev (4 timer siden): Ikke noe moro her hjemme med et sykt barn med høy feber og som ikke drikker stort eller ønsker noe særlig is😬 + sover mye. Savner tiden jeg kunne bære de med meg i bilstolen og en barnevogn!! Hadde jeg lett vært hos legen for en liten undersøkelse for om dette var virus eller ei. Embla Othea skrev (5 timer siden): Sov godt skjønninger. Vi snakkes senere i kveld. Nå er Cassidy Tvillingene her igjen.🥰🥰 Maskinfører skrev (3 timer siden): Jeg også 🙂🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊☺️☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #572 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene her.👨🦰👩🦰 Nå er Cassidy Tvillingene her igjen.🥰🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊☺️☺️ Sovet godt skjønninger? 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #573 Del Skrevet 31. januar 2023 Nevian skrev (2 minutter siden): Jeg har for artighet tatt vare på et par kvitteringer fra Coop Extra bare for å sammenligne med nye priser neste gang jeg handler Kan fort bli noen kroners forskjell! nå kan de i prinsippet ikke øke prisene før i juni eller juli, kun to ganger i året, leste jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #574 Del Skrevet 31. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sovet godt skjønninger? 🥰 Ja Cassidy Tvillingene har sovet godt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #575 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene har sovet godt.🥰🥰 Bra. Når skal dere bake gulrotkake da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #576 Del Skrevet 31. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Bra. Når skal dere bake gulrotkake da? Cassidy Tvillingene begynner sikkert kakebakingen vår sånn cirka klokken 01.00. I natt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #577 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene her.👨🦰👩🦰 Nå er Cassidy Tvillingene her igjen.🥰🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊☺️☺️ Det er bra 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #578 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (30 minutter siden): Hyggelig å se deg 😀 Takk i like måte 🙂🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #579 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra 🙂🙂 Det er synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #580 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det er synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ Det er bra 🙂🙂🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå