Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀

Entern

Anbefalte innlegg

Og når alle andre har gitt seg har jeg endelig et øyeblikk til å titte innom :fnise:

Takk for musikktipset, @Entern, skal ta meg tid til å lytte når jeg kan innta horisontalen, sløse med tid og bare være med musikken :digge:

Og @jukkapalme, sånn fra en sjokoholiker til en annen; jeg har ikke møtt mange sjokolader jeg ikke liker. Med  mint og appelsin kan jeg styre meg for, eller med kvalmende fyll à la søt hvit sjokoladekrem. 

Så omsorgsfulle dere er, @Ciaran og Ciara :klem2:

@Peanut, for et lekkert kjøkken :hjerter: Håper du får mange fine stunder der med god mat og godt selskap. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fighter83 skrev (3 timer siden):

Ikke noe moro her hjemme med et sykt barn med høy feber og som ikke drikker stort eller ønsker noe særlig is😬 + sover mye. Savner tiden jeg kunne bære de med meg i bilstolen og en barnevogn!! Hadde jeg lett vært hos legen for en liten undersøkelse for om dette var virus eller ei. 

God bedring! 💛

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 timer siden):

Det er først og fremst plata Velvet Darkness They Fear jeg liker med ToT, synes de fikk til perfekt melodramatisk gotisk tragisk grøsserstemning a la Bram Stoker's Dracula der :) 

Du er ein jævel på musikktips 😆

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (37 minutter siden):

Er det ingen her ? 🥺 🥺 

Nå er det noen her 😀😊

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Nå er det noen her 😀😊

Her også! Sovet godt? 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (6 minutter siden):

Du er ein jævel på musikktips 😆

Takk 😊😊😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Her også! Sovet godt? 🥰

Ja sov skikkelig tungt 😀😀😀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Ja sov skikkelig tungt 😀😀😀

Digg 💛 Håper du får sove til natten da 😄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Digg 💛 Håper du får sove til natten da 😄

Det får jeg, det er aldri noe problem 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har tenkt seg ut og tømme kontoen i matbutikken før prisene fyker til himmels i morgen? Hørte snakk om 50 kroner for en brokkoli, tror ikke på det, men vet jo aldri. Blir helt matt, bare å forberede seg på å suge på tommelen og spise støv >:(

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (3 timer siden):

Håper på dette selv. 

Håper folk har en rolig ettermiddag. 

God bedring til småen 🧡

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atrax skrev (Akkurat nå):

Ingen som har tenkt seg ut og tømme kontoen i matbutikken før prisene fyker til himmels i morgen? Hørte snakk om 50 kroner for en brokkoli, tror ikke på det, men vet jo aldri. Blir helt matt, bare å forberede seg på å suge på tommelen og spise støv >:(

Nei men veldig lite overrasker meg lenger 😑😑😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atrax skrev (2 minutter siden):

Jeg har handlet myyye de siste dagene 🤑

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (1 minutt siden):

Nei men veldig lite overrasker meg lenger 😑😑😑

Prøver å beholde roen, men liker dårlig hvordan det utvikler seg. Samtidig har jo mange nordmenn hatt en eventyrlig økonomi lenge, det er bare å se på bostandarden i forhold til gjennomsnittsfamilien i andre europeiske land, spesielt sørover. Strømmen har vi sløst med over altfor lang tid og blitt særdeles bortskjemte med å ha "mykje lys og mykje varme" døgnet rundt.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atrax skrev (Akkurat nå):

Prøver å beholde roen, men liker dårlig hvordan det utvikler seg. Samtidig har jo mange nordmenn hatt en eventyrlig økonomi lenge, det er bare å se på bostandarden i forhold til gjennomsnittsfamilien i andre europeiske land, spesielt sørover. Strømmen har vi sløst med over altfor lang tid og blitt særdeles bortskjemte med å ha "mykje lys og mykje varme" døgnet rundt.  

Det er jo sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atrax skrev (59 minutter siden):

Og når alle andre har gitt seg har jeg endelig et øyeblikk til å titte innom :fnise:

Takk for musikktipset, @Entern, skal ta meg tid til å lytte når jeg kan innta horisontalen, sløse med tid og bare være med musikken :digge:

Og @jukkapalme, sånn fra en sjokoholiker til en annen; jeg har ikke møtt mange sjokolader jeg ikke liker. Med  mint og appelsin kan jeg styre meg for, eller med kvalmende fyll à la søt hvit sjokoladekrem. 

Så omsorgsfulle dere er, @Ciaran og Ciara :klem2:

@Peanut, for et lekkert kjøkken :hjerter: Håper du får mange fine stunder der med god mat og godt selskap. 

Bare å si ifra hvis du vil ha musikktips 😊

I sjangeren «band som hermer etter Black Sabbath» har jeg en del peil 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (17 minutter siden):

Det får jeg, det er aldri noe problem 😊

Godt sovehjerte 🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...