Atrax Skrevet 31. januar 2023 #541 Del Skrevet 31. januar 2023 Og når alle andre har gitt seg har jeg endelig et øyeblikk til å titte innom Takk for musikktipset, @Entern, skal ta meg tid til å lytte når jeg kan innta horisontalen, sløse med tid og bare være med musikken Og @jukkapalme, sånn fra en sjokoholiker til en annen; jeg har ikke møtt mange sjokolader jeg ikke liker. Med mint og appelsin kan jeg styre meg for, eller med kvalmende fyll à la søt hvit sjokoladekrem. Så omsorgsfulle dere er, @Ciaran og Ciara @Peanut, for et lekkert kjøkken Håper du får mange fine stunder der med god mat og godt selskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #542 Del Skrevet 31. januar 2023 Fighter83 skrev (3 timer siden): Ikke noe moro her hjemme med et sykt barn med høy feber og som ikke drikker stort eller ønsker noe særlig is😬 + sover mye. Savner tiden jeg kunne bære de med meg i bilstolen og en barnevogn!! Hadde jeg lett vært hos legen for en liten undersøkelse for om dette var virus eller ei. God bedring! 💛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #543 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (6 timer siden): Det er først og fremst plata Velvet Darkness They Fear jeg liker med ToT, synes de fikk til perfekt melodramatisk gotisk tragisk grøsserstemning a la Bram Stoker's Dracula der Du er ein jævel på musikktips 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #544 Del Skrevet 31. januar 2023 Peanut skrev (1 time siden): Bare fordi ^^, Så fin smiley 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #545 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (37 minutter siden): Er det ingen her ? 🥺 🥺 Nå er det noen her 😀😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #546 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nå er det noen her 😀😊 Her også! Sovet godt? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #547 Del Skrevet 31. januar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Du er ein jævel på musikktips 😆 Takk 😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #548 Del Skrevet 31. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Her også! Sovet godt? 🥰 Ja sov skikkelig tungt 😀😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #549 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja sov skikkelig tungt 😀😀😀 Digg 💛 Håper du får sove til natten da 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #550 Del Skrevet 31. januar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Digg 💛 Håper du får sove til natten da 😄 Det får jeg, det er aldri noe problem 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #551 Del Skrevet 31. januar 2023 @Fighter83, riktig god bedring til barnet ditt Så kjipt når de små er syke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #552 Del Skrevet 31. januar 2023 Ingen som har tenkt seg ut og tømme kontoen i matbutikken før prisene fyker til himmels i morgen? Hørte snakk om 50 kroner for en brokkoli, tror ikke på det, men vet jo aldri. Blir helt matt, bare å forberede seg på å suge på tommelen og spise støv 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #553 Del Skrevet 31. januar 2023 Fighter83 skrev (3 timer siden): Håper på dette selv. Håper folk har en rolig ettermiddag. God bedring til småen 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #554 Del Skrevet 31. januar 2023 Atrax skrev (Akkurat nå): Ingen som har tenkt seg ut og tømme kontoen i matbutikken før prisene fyker til himmels i morgen? Hørte snakk om 50 kroner for en brokkoli, tror ikke på det, men vet jo aldri. Blir helt matt, bare å forberede seg på å suge på tommelen og spise støv Nei men veldig lite overrasker meg lenger 😑😑😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. januar 2023 #555 Del Skrevet 31. januar 2023 Atrax skrev (2 minutter siden): Ingen som har tenkt seg ut og tømme kontoen i matbutikken før prisene fyker til himmels i morgen? Hørte snakk om 50 kroner for en brokkoli, tror ikke på det, men vet jo aldri. Blir helt matt, bare å forberede seg på å suge på tommelen og spise støv Jeg har handlet myyye de siste dagene 🤑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. januar 2023 #556 Del Skrevet 31. januar 2023 Flyr er konkurs 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 31. januar 2023 #557 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Nei men veldig lite overrasker meg lenger 😑😑😑 Prøver å beholde roen, men liker dårlig hvordan det utvikler seg. Samtidig har jo mange nordmenn hatt en eventyrlig økonomi lenge, det er bare å se på bostandarden i forhold til gjennomsnittsfamilien i andre europeiske land, spesielt sørover. Strømmen har vi sløst med over altfor lang tid og blitt særdeles bortskjemte med å ha "mykje lys og mykje varme" døgnet rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #558 Del Skrevet 31. januar 2023 Atrax skrev (Akkurat nå): Prøver å beholde roen, men liker dårlig hvordan det utvikler seg. Samtidig har jo mange nordmenn hatt en eventyrlig økonomi lenge, det er bare å se på bostandarden i forhold til gjennomsnittsfamilien i andre europeiske land, spesielt sørover. Strømmen har vi sløst med over altfor lang tid og blitt særdeles bortskjemte med å ha "mykje lys og mykje varme" døgnet rundt. Det er jo sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #559 Del Skrevet 31. januar 2023 Atrax skrev (59 minutter siden): Og når alle andre har gitt seg har jeg endelig et øyeblikk til å titte innom Takk for musikktipset, @Entern, skal ta meg tid til å lytte når jeg kan innta horisontalen, sløse med tid og bare være med musikken Og @jukkapalme, sånn fra en sjokoholiker til en annen; jeg har ikke møtt mange sjokolader jeg ikke liker. Med mint og appelsin kan jeg styre meg for, eller med kvalmende fyll à la søt hvit sjokoladekrem. Så omsorgsfulle dere er, @Ciaran og Ciara @Peanut, for et lekkert kjøkken Håper du får mange fine stunder der med god mat og godt selskap. Bare å si ifra hvis du vil ha musikktips 😊 I sjangeren «band som hermer etter Black Sabbath» har jeg en del peil 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #560 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (17 minutter siden): Det får jeg, det er aldri noe problem 😊 Godt sovehjerte 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå