Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀

Entern

Anbefalte innlegg

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Fin tråd forresten! Leste førstesiden, og enig med reglene!

Jeg skal prøve å få tak i Postnord... har en pakke som står levering i en annen by, som vil si 3 timers kjøring en vei, men det blir jo dumt siden de har utlevering bare en halvtimes kjøring unna. Må finne ut om det bare er en feil, at det distribueres derfra eller om det faktisk skal leveres i den byen. Hater Postnord. Unngikk å kjøpe stoff fra en nettbutikk forrige uke kun fordi det var Postnord som leverte. Fant en annen nettbutikk, med litt færre farger, men nydelig kundeservice og med levering av Posten. Bestilte torsdag, fikk pakken mandag. Nydelig! Måtte Postnord skli på et gedigent bananskall.

Takk for fine ord om tråden og reglene 😊

Huff Post Nord...burde nesten hett Post Joker Nord...🤪

Glad det ordnet seg for deg! 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (1 minutt siden):

Takk for fine ord om tråden og reglene 😊

Huff Post Nord...burde nesten hett Post Joker Nord...🤪

Glad det ordnet seg for deg! 😊

Gir deg tilbakemelding på den låta etterpå, ser på noe annet akkurat nå mens jeg venter :D  Haha... den var faktisk morsom! Post Joker Nord, får du pakken din i dag eller om tre uke? Oi sann, der gjømte det sæ en postjokerhatt, det betyr at du må reise fæmten tima førr å få henta pakken din! Du trakk tallet tre? Ja, men da forsvant pakken din og huset ditt brenn ned.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Gir deg tilbakemelding på den låta etterpå, ser på noe annet akkurat nå mens jeg venter :D  Haha... den var faktisk morsom! Post Joker Nord, får du pakken din i dag eller om tre uke? Oi sann, der gjømte det sæ en postjokerhatt, det betyr at du må reise fæmten tima førr å få henta pakken din! Du trakk tallet tre? Ja, men da forsvant pakken din og huset ditt brenn ned.

Gleder meg til tilbakemelding! 😀Advarer på forhånd om at det er funeral doom, så treeeeeeeeegt, men Skepticism er muligens det funeral doom bandet som er lettest å like 😅

Ja har akkurat det inntrykket av Post Nord 🤣 og takk for nydelig humor, smilte bredt av det 🤣

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Gleder meg til tilbakemelding! 😀Advarer på forhånd om at det er funeral doom, så treeeeeeeeegt, men Skepticism er muligens det funeral doom bandet som er lettest å like 😅

Ja har akkurat det inntrykket av Post Nord 🤣 og takk for nydelig humor, smilte bredt av det 🤣

Egentlig den mest perfekte ventemusikken til ventetiden i Postnords kundeservice, siden det da går tregt, men ser på "Norge bak fasaden", episoden Fattig i lykkeland. Tenk at det er sånn... for så mange.

Er her for å spre humor og glede primært :D  Og tulle litt! :D 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (10 minutter siden):

Jeg liker jo rolige ting også :D 

Dette f.eks. er veldig rolig men også mer i din gate tror jeg:

♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig den mest perfekte ventemusikken til ventetiden i Postnords kundeservice, siden det da går tregt, men ser på "Norge bak fasaden", episoden Fattig i lykkeland. Tenk at det er sånn... for så mange.

Er her for å spre humor og glede primært :D  Og tulle litt! :D 

Hadde i grunnen vært gøy med funeral doom som ventemusikk sånn generelt :D 

Men kanskje ikke i helsevesenet da, blir litt vel makabert kanskje :o 

Du er god på humor og humørspredning! :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Fin musikk Entern :) Ikke hørt så mye enda men hører mer senere 😁

Glad du liker 😄

Tror kanskje du kan like det, er metal men ikke aggro eller skrikete 😄

Og du er så blid og positiv, blir ikke deppa av doom metal 😁

Endret av Entern
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Hadde i grunnen vært gøy med funeral doom som ventemusikk sånn generelt :D 

Men kanskje ikke i helsevesenet da, blir litt vel makabert kanskje :o 

Du er god på humor og humørspredning! :) 

Ikke med funeral doom som ventemusikk i helsevesenet eller til begravelsesbyrå 😆

Takk det samme! :D 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med funeral doom som ventemusikk i helsevesenet eller til begravelsesbyrå 😆

Takk det samme! :D 

På begravelsesbyrå kunne det jo faktisk passet da 😆 mye funeral doom høres jo ut som metal versjonen av Bach (særlig Skepticism) og det blir jo ikke mer begravelsesbyrå musikk enn Bach (jeg er veldig glad i Bach - heldigvis, han er fatterns favorittkomponist 😅)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (16 minutter siden):

På begravelsesbyrå kunne det jo faktisk passet da 😆 mye funeral doom høres jo ut som metal versjonen av Bach (særlig Skepticism) og det blir jo ikke mer begravelsesbyrå musikk enn Bach (jeg er veldig glad i Bach - heldigvis, han er fatterns favorittkomponist 😅)

Åh, elsker når man blir grepet av musikken allerede fra de første sekundene! Tror ikke Bach hadde noen som sang slik i bakgrunnen, hehe! Men vi kan aldri helt vite! Har hørt en del på Bach og annen klassisk musikk. Tror, om han hadde levd nå, at han ville syntes det var utrolig kult, enten laget noe selv eller syntes det hadde vært en gøy sammenlikning. Jeg er nok mer på Sibelius og Mozart, når vi nå snakker om komponister :D Litt av en fusion egentlig hører jeg, mens jeg skriver dette... vokalen er litt viking, mørkt, dypt, doom, og instrumentene, hvertfall orgelet er mer klassisk, og beveger seg mellom få toner i sakte tempo. Herlig lytteforslag @Entern! :D 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (11 minutter siden):

Dette er jo ikke harde greier, dette kan alle høre på, men vet ikke om du har vært borti disse før @Entern?

♥️♥️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanuts nye kjøkken som kommer til å bli flittig brukt, tenker Peanut:

02269FD6-A320-46F0-876F-036C815BF756.thumb.jpeg.28c99e3f2b3c9138fbcc5a8a89421790.jpeg

:sjenert:

Fra midten av mars en gang. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

02269FD6-A320-46F0-876F-036C815BF756.thumb.jpeg.28c99e3f2b3c9138fbcc5a8a89421790.jpeg

Cassidy Tvillingene synes at det ser skikkelig fint ut.🥰🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (5 minutter siden):

Herregud, så fint og lunt! 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peanut skrev (11 minutter siden):

Veldig vakkert og veldig koselig 😊❤️

Der skal du få det fint 😊❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 time siden):

Åh, elsker når man blir grepet av musikken allerede fra de første sekundene! Tror ikke Bach hadde noen som sang slik i bakgrunnen, hehe! Men vi kan aldri helt vite! Har hørt en del på Bach og annen klassisk musikk. Tror, om han hadde levd nå, at han ville syntes det var utrolig kult, enten laget noe selv eller syntes det hadde vært en gøy sammenlikning. Jeg er nok mer på Sibelius og Mozart, når vi nå snakker om komponister :D Litt av en fusion egentlig hører jeg, mens jeg skriver dette... vokalen er litt viking, mørkt, dypt, doom, og instrumentene, hvertfall orgelet er mer klassisk, og beveger seg mellom få toner i sakte tempo. Herlig lytteforslag @Entern! :D 🥰

Veldig glad du likte det Ford3000 😊

Et annet funeral doom band jeg liker veldig godt, og som er gode på å fornye seg og legge til nye elementer, er Ahab. De er ikke like "rene" som Skepticism og er troende til tilmed å inkludere kjappe og sinte - eller snille!!! - elementer i sangene.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Veldig glad du likte det Ford3000 😊

Et annet funeral doom band jeg liker veldig godt, og som er gode på å fornye seg og legge til nye elementer, er Ahab. De er ikke like "rene" som Skepticism og er troende til tilmed å inkludere kjappe og sinte - eller snille!!! - elementer i sangene.

♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 time siden):

Dette er jo ikke harde greier, dette kan alle høre på, men vet ikke om du har vært borti disse før @Entern?

Kjempegøy!!! :) :D Og veldig kul sjangerblanding!! :) Sånne blandinger funker sjelden men dette funket kjempebra :) 

Noe for @Agent smith kanskje også :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...