Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #481 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Det tror jeg og 😀😀😀 Cassidy Tvillingene skal bidra til vårt at det blir koselig her inne.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #482 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Det blir jeg glad for å høre 😊 Cassidy Tvillingene håper at du er fornøyd med nattevaktjobben vår her i tråden din i natt @Entern♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #483 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Jeg også 🙂🙂🙂 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.👍👍👂👂👂👂👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #484 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.👍👍👂👂👂👂👨🦰👩🦰 Det er bra jeg også 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #485 Del Skrevet 31. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra jeg også 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene er spente på om det er flere som kommer innom denne tråden her snart.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #486 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du er fornøyd med nattevaktjobben vår her i tråden din i natt @Entern♥️♥️ Jeg er kjempefornøyd 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #487 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg er kjempefornøyd 😊👍 Tusen Takk.♥️♥️ Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.👍👍👂👂👂👂👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 31. januar 2023 #488 Del Skrevet 31. januar 2023 Nærmer seg varslet prishopp igjen..cr 6 pkn med halv øl har steget med 3 kr alt, spørsmålet er om de stiger ytterligere etter den magiske datoen 1.februar..eller om det blir med de 3 kr..mat har ikke steget enda , var å kjøpte en pakke , 1 kg , kjøttkaker til kråka , den kostet det samme , det gjorde hvitosten min oxo.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #489 Del Skrevet 31. januar 2023 Cassidy Tvillingene synes at det er kriminelt hvor dyr maten er her i Norge, og verre blir det fra i morgen den 1. Februar.😱😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #490 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er kriminelt hvor dyr maten er her i Norge, og verre blir det fra i morgen den 1. Februar.😱😱 Ja det er virkelig ikke bra 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #491 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Ja det er virkelig ikke bra 😩 Cassidy Tvillingene synes at politikerne ikke har brydd seg en døyt om det.☹️☹️👎👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #492 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at politikerne ikke har brydd seg en døyt om det.☹️☹️👎👎 Det synes jeg og ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #493 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det synes jeg og ☹️☹️ Cassidy Tvillingene synes at det skulle vært forbudt at matprisene stiger så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #494 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det skulle vært forbudt at matprisene stiger så mye. Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #495 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Enig! 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #496 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Noe for @Athena Freyja, @Kvakkekyllingen, @Atrax og kanskje også @Titania? Fabelaktig bra gammeldags doom metal, veldig Candlemass og veldig Black Sabbath men samtidig også med veldig personlig stil, noe av det absolutt bedre jeg har hørt av ny doom metal i det siste Kanskje litt for snilt og forsiktig for @Ford3000 men tagger deg og, kanskje du liker det? Endret 31. januar 2023 av Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #497 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (23 minutter siden): Noe for @Athena Freyja, @Kvakkekyllingen, @Atrax og kanskje også @Titania? Fabelaktig bra gammeldags doom metal, veldig Candlemass og veldig Black Sabbath men samtidig også med veldig personlig stil, noe av det absolutt bedre jeg har hørt av ny doom metal i det siste Kanskje litt for snilt og forsiktig for @Ford3000 men tagger deg og, kanskje du liker det? ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 31. januar 2023 #498 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): Noe for @Athena Freyja, @Kvakkekyllingen, @Atrax og kanskje også @Titania? Fabelaktig bra gammeldags doom metal, veldig Candlemass og veldig Black Sabbath men samtidig også med veldig personlig stil, noe av det absolutt bedre jeg har hørt av ny doom metal i det siste Kanskje litt for snilt og forsiktig for @Ford3000 men tagger deg og, kanskje du liker det? Kalles for lett oppvarming Koselig å høre på, fint med ting som ikke bare er skrik og skrål hele tiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 31. januar 2023 #499 Del Skrevet 31. januar 2023 Fin tråd forresten! Leste førstesiden, og enig med reglene! Jeg skal prøve å få tak i Postnord... har en pakke som står levering i en annen by, som vil si 3 timers kjøring en vei, men det blir jo dumt siden de har utlevering bare en halvtimes kjøring unna. Må finne ut om det bare er en feil, at det distribueres derfra eller om det faktisk skal leveres i den byen. Hater Postnord. Unngikk å kjøpe stoff fra en nettbutikk forrige uke kun fordi det var Postnord som leverte. Fant en annen nettbutikk, med litt færre farger, men nydelig kundeservice og med levering av Posten. Bestilte torsdag, fikk pakken mandag. Nydelig! Måtte Postnord skli på et gedigent bananskall. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #500 Del Skrevet 31. januar 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Kalles for lett oppvarming Koselig å høre på, fint med ting som ikke bare er skrik og skrål hele tiden Jeg liker jo rolige ting også Dette f.eks. er veldig rolig men også mer i din gate tror jeg: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå