Atrax Skrevet 30. januar 2023 #301 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja samme bransje og samme arbeidsplass, men ganske annerledes stilling 😅 må lære en del nytt for å mestre den😅hvis jeg får den😅 Alltid gøy når intellektet utfordres og man må lære noe nytt, enten det er praktisk eller teoretisk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. januar 2023 #302 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Velkommen skal du være 😊 du har alltid noe interessant å komme med😊 Takk, flott å være her! Nå venter køya, hvor det forhåpentligvis blir 8,5 timer søvn! Sov bare 3,5 i natt så må ta igjen det tapte😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #303 Del Skrevet 30. januar 2023 Atrax skrev (Akkurat nå): Alltid gøy når intellektet utfordres og man må lære noe nytt, enten det er praktisk eller teoretisk Enig!😀 Jeg har gjort stort sett det samme i 15 år nå og vært en slags ekspert i 4-5, lært opp en del av folk og sånn. Nå vil jeg lære noe nytt og fornye meg mens jeg fortsatt kan 😅👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #304 Del Skrevet 30. januar 2023 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Takk, flott å være her! Nå venter køya, hvor det forhåpentligvis blir 8,5 timer søvn! Sov bare 3,5 i natt så må ta igjen det tapte😄 Da håper jeg du får sove godt! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. januar 2023 #305 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Da håper jeg du får sove godt! 😊 Takk det samme🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #306 Del Skrevet 30. januar 2023 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Takk det samme🙂 Takk! Hatt en hard dag, blir godt med søvn etterhvert 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #307 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (10 minutter siden): …ok det får være innafor 😉 Godt å se deg her 😀 Holder meg akkurat innafor streken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #308 Del Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Holder meg akkurat innafor streken Jepp 😅 Hatt en fin dag? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 30. januar 2023 #309 Del Skrevet 30. januar 2023 (endret) MÅ ta en tidlig kveld i kveld, men sier som vår gode venn: "I'll be back." Kos dere med kvelden, alle sammen Endret 30. januar 2023 av Atrax 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #310 Del Skrevet 30. januar 2023 Cassidy Tvillingene kommer nok til å være her på denne tråden i natt også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #311 Del Skrevet 30. januar 2023 Atrax skrev (Akkurat nå): MÅ ta en tidlig kveld i kveld, men sier som vår gode venn: "I'll be back." Kos dere med kvelden alle sammen Takk😊God natt Atrax😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #312 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kommer nok til å være her på denne tråden i natt også. Det er fint at dere passer på tråden mens vi andre sover 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #313 Del Skrevet 30. januar 2023 Atrax skrev (1 minutt siden): MÅ ta en tidlig kveld i kveld, men sier som vår gode venn: "I'll be back." Kos dere med kvelden alle sammen Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt Atrax.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 30. januar 2023 #314 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Takk😊God natt Atrax😊 God natt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #315 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det er fint at dere passer på tråden mens vi andre sover 😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene må jo passe på denne fine tråden som du har opprettet her @Entern🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #316 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Jepp 😅 Hatt en fin dag? 😀 Har vært helt som vanlig. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #317 Del Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Har vært helt som vanlig. Du da? Slitsomt og stressende, vært på 2. gangs intervju til en jobb jeg veldig, veldig, veldig gjerne vil ha 😅😅😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #318 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene må jo passe på denne fine tråden som du har opprettet her @Entern🥰🥰 Det er godt å vite 😊 stoler på dere 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 30. januar 2023 #319 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt Atrax.😴😴💤💤🥱🥱 Så hyggelig, tusen takk En riktig god natt til dere også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #320 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Slitsomt og stressende, vært på 2. gangs intervju til en jobb jeg veldig, veldig, veldig gjerne vil ha 😅😅😅 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre, og vi håper at du får den jobben som du ønsker deg.🤞🤞🤞🤞🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå