Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2023 #281 Del Skrevet 30. januar 2023 Noen som har smakt denne sjokoladen? En av mine nye favoritter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2023 #282 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Dårlig stemning er strengt forbudt i denne tråden 😎 Godt du setter standarden, selv om det heldigvis pleier å være lite dårlig stemning på sosial prat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2023 #283 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Nei, regler er regler og noen brukere jeg setter stor pris på som @Zenobia og @Athena Freyja (og @Hoppetaujenta også faktisk) misliker sterkt griseprat, så da er det forbudt. Det kan du gjøre i @Agent smiths tråder i stedet 🙂 Jeg misliker også griseprat. Synes det er ekkelt 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. januar 2023 #284 Del Skrevet 30. januar 2023 Tvillingsjel skrev (8 minutter siden): Noen som har smakt denne sjokoladen? En av mine nye favoritter Den er dødsgod Mye bedre enn vanlig Snickers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #285 Del Skrevet 30. januar 2023 Tvillingsjel skrev (10 minutter siden): Noen som har smakt denne sjokoladen? En av mine nye favoritter Cassidy Tvillingene liker denne her skikkelig godt vi også.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. januar 2023 #286 Del Skrevet 30. januar 2023 Entrer herved Enterns chattetråd😁 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. januar 2023 #287 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (44 minutter siden): Nei, regler er regler og noen brukere jeg setter stor pris på som @Zenobia og @Athena Freyja (og @Hoppetaujenta også faktisk) misliker sterkt griseprat, så da er det forbudt. Det kan du gjøre i @Agent smiths tråder i stedet 🙂 Verdsatt tråden er! Verdsatt trådens konge er. (Forsøk på Star Wars-vri der, men jeg har ikke sett filmene, så korrigér for all del syntaksen ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #288 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Det tror jeg på! 🙂 Men var det sånn at du ikke kunne ha internett på jobben da? Da får du ikke vært på KG. 😢 Jeg kommer jo til å være innom her når jeg ikke jobber 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #289 Del Skrevet 30. januar 2023 Tvillingsjel skrev (54 minutter siden): Noen som har smakt denne sjokoladen? En av mine nye favoritter Ja den er kjempegod 😀😀😀 Har vært glad i Snickers siden jeg var bitteliten ☺️☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #290 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg kommer jo til å være innom her når jeg ikke jobber 😀😀😀 Bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #291 Del Skrevet 30. januar 2023 Tvillingsjel skrev (54 minutter siden): Godt du setter standarden, selv om det heldigvis pleier å være lite dårlig stemning på sosial prat Takk og ja 😀 Tvillingsjel skrev (53 minutter siden): Jeg misliker også griseprat. Synes det er ekkelt Jeg blir fort lei det sjøl 🫢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #292 Del Skrevet 30. januar 2023 Zenobia skrev (16 minutter siden): Verdsatt tråden er! Verdsatt trådens konge er. (Forsøk på Star Wars-vri der, men jeg har ikke sett filmene, så korrigér for all del syntaksen ) Bra Star Wars vri og veldig verdsatt😊😊😊tusen takk😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 30. januar 2023 #293 Del Skrevet 30. januar 2023 En kjapp tur innom for å ønske deg masse lykke til, @Entern Håper det går din vei så våren kommer og du er i ny jobb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #294 Del Skrevet 30. januar 2023 (endret) Atrax skrev (1 minutt siden): En kjapp tur innom for å ønske deg masse lykke til, @Entern Håper det går din vei så våren kommer og du er i ny jobb Tusen tusen takk😊😊😊takk for koselig post😊😊😊 Endret 30. januar 2023 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #295 Del Skrevet 30. januar 2023 Anonymburker skrev (19 minutter siden): Entrer herved Enterns chattetråd😁 Velkommen skal du være 😊 du har alltid noe interessant å komme med😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #296 Del Skrevet 30. januar 2023 Tvillingsjel skrev (1 time siden): Noen som har smakt denne sjokoladen? En av mine nye favoritter Creamy @Peanut😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 30. januar 2023 #297 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen tusen takk😊😊😊takk for koselig post😊😊😊 Bare hyggelig, veit jo hvor nervepirrende det er å vente på svar sånn. Ikke noe å påvirke, bare vente og håpe på det beste Er dette innenfor samme bransje som du er i? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #298 Del Skrevet 30. januar 2023 Atrax skrev (Akkurat nå): Bare hyggelig, veit jo hvor nervepirrende det er å vente på svar sånn. Ikke noe å påvirke, bare vente og håpe på det beste Er dette innenfor samme bransje som du er i? Ja samme bransje og samme arbeidsplass, men ganske annerledes stilling 😅 må lære en del nytt for å mestre den😅hvis jeg får den😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #299 Del Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Creamy @Peanut😲 …ok det får være innafor 😉 Godt å se deg her 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 30. januar 2023 #300 Del Skrevet 30. januar 2023 jukkapalme skrev (53 minutter siden): Den er dødsgod Mye bedre enn vanlig Snickers. Er dessverre sjokoholiker, så liker denne også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå