Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #261 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Cybervinking Cassidy Tvillingene liker godt den emojien her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #262 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (24 minutter siden): Sjæl så lenge det ikke er dårlig stemning. ❤️ Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer til å trekke oss litt tilbake herfra en liten stund til ting har roet seg litt, dersom det blir dårlig stemning i denne tråden. Og da poster vi i andre tråder helt til stemningen blir bra igjen her. Dårlig stemning er strengt forbudt i denne tråden 😎 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #263 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker godt den emojien her. Enig, den er kozzz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #264 Del Skrevet 30. januar 2023 (endret) Entern skrev (Akkurat nå): Dårlig stemning er strengt forbudt i denne tråden 😎 Seksualprat og rimming også? 😢 Endret 30. januar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #265 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Seksualprat og rimming også? 😢 I aller høyeste grad 🤨 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #266 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Dårlig stemning er strengt forbudt i denne tråden 😎 Har de sagt noe om hvis/når de tar kontakt etter intervjuet? 1-2 uker? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #267 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): I aller høyeste grad 🤨 Så kjip du er aa 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #268 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Har de sagt noe om hvis/når de tar kontakt etter intervjuet? 1-2 uker? 🙂 De skal bruke et par dager på å tenke på det 😳 Det var 3 stk inkl meg som hadde intervju nr 2, så teoretisk har jeg 66% sjangs 😅😅😅😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #269 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Dårlig stemning er strengt forbudt i denne tråden 😎 Det liker Cassidy Tvillingene sånn skal det være.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #270 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Enig, den er kozzz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #271 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): De skal bruke et par dager på å tenke på det 😳 Det var 3 stk inkl meg som hadde intervju nr 2, så teoretisk har jeg 66% sjangs 😅😅😅😅😅 Oja, du har allerede hatt et intervju? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #272 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Så kjip du er aa 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #273 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Så kjip du er aa 😑 Nei, regler er regler og noen brukere jeg setter stor pris på som @Zenobia og @Athena Freyja (og @Hoppetaujenta også faktisk) misliker sterkt griseprat, så da er det forbudt. Det kan du gjøre i @Agent smiths tråder i stedet 🙂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #274 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Oja, du har allerede hatt et intervju? 🙂 Intervju nr 2 ja. Til intervju 1 var det 5 søkere, til 2 var det 3…håper håper håper jeg får jobben…😅😅😅😅😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #275 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Nei, regler er regler og noen brukere jeg setter stor pris på som @Zenobia og @Athena Freyja (og @Hoppetaujenta også faktisk) misliker sterkt griseprat, så da er det forbudt. Det kan du gjøre i @Agent smiths tråder i stedet 🙂 Åkeida 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #276 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Intervju nr 2 ja. Til intervju 1 var det 5 søkere, til 2 var det 3…håper håper håper jeg får jobben…😅😅😅😅😅😅 Åhhh det er en god sjanse for det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #277 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Åkeida Hurra🥳🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #278 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Åhhh det er en god sjanse for det ja! Håper virkelig virkelig det, hadde betydd ekstremt mye for meg 😅😅😅😅😅😅😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #279 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hurra🥳🥳🥳🥳🥳 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #280 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Håper virkelig virkelig det, hadde betydd ekstremt mye for meg 😅😅😅😅😅😅😅😅 Det tror jeg på! 🙂 Men var det sånn at du ikke kunne ha internett på jobben da? Da får du ikke vært på KG. 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå