Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #221 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Sov godt begge to 😴😴😊😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. januar 2023 #222 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ God dag-natt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #223 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Nå er det Omvendt Godmorgen for Cassidy Tvillingene, for nå er vi trøtte.😴😴💤💤🥱🥱 Sov godt godinger. Vi snakkes senere i kveld ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 30. januar 2023 #224 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Tusen takk snille du 😊 Herregud, har hatt en del tannpine sjøl opp igjennom...bra du får hjelp snart!! Hvis det er åpent til nervene blir vel alternativene trekking eller rotfylling 😥 men du får jo smertestillende, og det ordner seg jo 😊 Det er riktig. Det blir trekking på onsdag, tannen var helt sprekt. Hulk! Men nå har jeg i det minste nok smertestillende i hus, jeg har stort sett sugd på frosne erter hele helgen 😂 Så fint intervjuet gikk bra, når får du vite mer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #225 Del Skrevet 30. januar 2023 Sharp skrev (1 minutt siden): Det er riktig. Det blir trekking på onsdag, tannen var helt sprekt. Hulk! Men nå har jeg i det minste nok smertestillende i hus, jeg har stort sett sugd på frosne erter hele helgen 😂 Så fint intervjuet gikk bra, når får du vite mer? Tanntrekking > rotfylling for å være ærlig Om et par tre dager, det går kjapt nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 30. januar 2023 #226 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at Uinteressant tråden er til moderering, fordi at det var dårlig stemning og uenighet i den tråden for cirka to døgn siden. Det ble oppfattet som krangling, og det ble sikkert rapportert. Så nå er det tråden til moderering det er alt vi to vet. Ok 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 30. januar 2023 #227 Del Skrevet 30. januar 2023 Skal spise taco til middag i dag. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. januar 2023 #228 Del Skrevet 30. januar 2023 Burgerkingstopp på veien. Passelig tørr Whopper Båret så mye tungt inn i varebilen og ut skal det og. Jeg er ikke laget for den slags 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #229 Del Skrevet 30. januar 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Burgerkingstopp på veien. Passelig tørr Whopper Båret så mye tungt inn i varebilen og ut skal det og. Jeg er ikke laget for den slags Huff å huff Ja sjauing tar på, har sjauet masse på jobben og ellers, er noe dritt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. januar 2023 #230 Del Skrevet 30. januar 2023 7 minutter siden, Entern said: Huff å huff Ja sjauing tar på, har sjauet masse på jobben og ellers, er noe dritt 😅 Hjelper ikke med en illsint Butter heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #231 Del Skrevet 30. januar 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Hjelper ikke med en illsint Butter heller. Huff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #232 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene skal nevne tråden din for @MaskinførerOgså. Sånn at han får besøkt den.🥰🥰 Ja sovna jeg vettu ☹️☹️ hvem tråd ? 🙂🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #233 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (20 minutter siden): Ja sovna jeg vettu ☹️☹️ hvem tråd ? 🙂🙂 Denne tråden vel 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #234 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Denne tråden vel 😊 Det er den nye ja den er jo fin 🙂🙂🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #235 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er den nye ja den er jo fin 🙂🙂🙂 Takk 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #236 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Takk 😊 Bare koselig 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar 2023 #237 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): Det er den nye ja den er jo fin 🙂🙂🙂 Den er ikke bare fin....den er ryddig og blankpolert også! Hurra for trådformering! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #238 Del Skrevet 30. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Den er ikke bare fin....den er ryddig og blankpolert også! Hurra for trådformering! Det er den 🙂 @Hoppetaujenta dårlig med ord jeg vettu ☹️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar 2023 #239 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er den 🙂 @Hoppetaujenta dårlig med ord jeg vettu ☹️ Langtifra, det er du ikke...du sier det som skal sies og jeg bobler litt over av og til og plusser på litt ekstra over alt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #240 Del Skrevet 30. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Den er ikke bare fin....den er ryddig og blankpolert også! Hurra for trådformering! Hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå