Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2361 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Jeg hater røyk generelt så hadde lett aldri åpnet den siden av leiligheten 🤣 Haha den ser jeg 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2362 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Dere gjorde det?😳 Det er tidlig 😳 Men men jeg er jo ikke fra storby og jeg kjente folk som festet med masse sprit når de var 13 så…😅 Ja det var tidlig, og Cassidy Tvillingene drakk oss fulle på sprit en gang og da var vi 14 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2363 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja det var tidlig, og Cassidy Tvillingene drakk oss fulle på sprit en gang og da var vi 14 år. Jeg drakk meg ikke full på sprit før jeg var 16 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2364 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg drakk meg ikke full på sprit før jeg var 16 😇 Du var mer fornuftig enn Cassidy Tvillingene vi begynte å røyke tobakk da vi var 11 år, vi drev og smugrøkte i cirka to år til vi var sånn 13 år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #2365 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (19 timer siden): Ja nå er jeg våken 😀 god morgen Maskinfører 😊 Du var våken ja god morgen/natt @Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #2366 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (20 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig og både få og gi godmorgen hilsener.😊😊☺️☺️ Ja det er veldig koselig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #2367 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (20 timer siden): Cassidy Tvillingene snakker ofte litt med Entern sånn i 5-6 tiden om morgenen, for da pleier han å komme innom her og si godmorgen.😊😊☺️☺️ Ja men det er jo koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2368 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja det var tidlig, og Cassidy Tvillingene drakk oss fulle på sprit en gang og da var vi 14 år. Det gjorde jeg også eller.... heimbrent som vi kalte det på bøgda der jeg var fra😅 96 på 1,5 liters flasker øverst i kjøkkenskapet🤣 Dumme unga som vi var så tok vi litt og litt å vannet det ut med vann for å ikke avsløre oss🤣🤣🤣 Mamma ble bra sinna når hun ikke ble beruset og forstod at den var blandet ut🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 9. februar 2023 #2369 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (12 minutter siden): Jeg hater røyk generelt så hadde lett aldri åpnet den siden av leiligheten 🤣 Amen! En av hovedgrunnene til at jeg kjøpte meg enebolig var røykende naboer/røyklukt i trappeoppgang😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2370 Del Skrevet 9. februar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Du var våken ja god morgen/natt @Entern God morgen/natt Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2371 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Det gjorde jeg også eller.... heimbrent som vi kalte det på bøgda der jeg var fra😅 96 på 1,5 liters flasker øverst i kjøkkenskapet🤣 Dumme unga som vi var så tok vi litt og litt å vannet det ut med vann for å ikke avsløre oss🤣🤣🤣 Mamma ble bra sinna når hun ikke ble beruset og forstod at den var blandet ut🤣 Cassidy Tvillingene rører ikke alkohol lengre nå i dag, vi har blitt 100% avholds begge to.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2372 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Du var mer fornuftig enn Cassidy Tvillingene vi begynte å røyke tobakk da vi var 11 år, vi drev og smugrøkte i cirka to år til vi var sånn 13 år. På den annen side var/er hjemme alene festene mine på VGS legendariske 🤪😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #2373 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): God morgen/natt Maskinfører God natt blir det vel da @Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2374 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Du var mer fornuftig enn Cassidy Tvillingene vi begynte å røyke tobakk da vi var 11 år, vi drev og smugrøkte i cirka to år til vi var sånn 13 år. Tidlig på'en ass! Best å ta en detox for en 10 års periode nå eller? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2375 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (3 minutter siden): Det gjorde jeg også eller.... heimbrent som vi kalte det på bøgda der jeg var fra😅 96 på 1,5 liters flasker øverst i kjøkkenskapet🤣 Dumme unga som vi var så tok vi litt og litt å vannet det ut med vann for å ikke avsløre oss🤣🤣🤣 Mamma ble bra sinna når hun ikke ble beruset og forstod at den var blandet ut🤣 Hjemmebrent ja…har vært noen episoder med det her og 🤪😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #2376 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): På den annen side var/er hjemme alene festene mine på VGS legendariske 🤪😂 Ja de var nok bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2377 Del Skrevet 9. februar 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er veldig koselig Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja men det er jo koselig Cassidy Tvillingene synes også at det er koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2378 Del Skrevet 9. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): God natt blir det vel da @Entern Det blir det 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2379 Del Skrevet 9. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja de var nok bra De var veldig bra 😁 men den siste tok sånn av at foreldra mine la ned totalforbud 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #2380 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det blir det 😀 Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå