Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #201 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #202 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Ja det er kos 😘 For Cassidy Tvillingene er ikke så glade i virkelige klemmer. Vi liker best visuelle klemmer. Vi gir hverandre ordentlige klemmer. Men vi gir det ikke til andre.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #203 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): ❤️🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #204 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): For Cassidy Tvillingene er ikke så glade i virkelige klemmer. Vi liker best visuelle klemmer. Vi gir hverandre ordentlige klemmer. Men vi gir det ikke til andre.😊😊☺️☺️ Åå jeg elsker skikkelig gode klemmer, både på KG og i virkeligheten. 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #205 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Åå jeg elsker skikkelig gode klemmer, både på KG og i virkeligheten. 🧡 Cassidy Tvillingene liker å gi hverandre klemmer, men vi er veldig skeptiske til å gi andre klemmer der ute i Real Life. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #206 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker å gi hverandre klemmer, men vi er veldig skeptiske til å gi andre klemmer der ute i Real Life. Skjønner. ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #207 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Skjønner. ❤️ Men her på KG gir vi klemmer heletiden, så vi håper ikke at du blir lei av klemmene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. januar 2023 #208 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene har kost oss med hver vår pose potetringer nå i natt.🥔🥔⭕⭕🤣🤣 Ååå, finnes potetringer i egen pose fortsatt? 😻 Hvooor? Trodde de var borte jeg, trodde det bare fantes skruer og den posen med skruer, ringer og rør. Liker dere best paprika eller salt? Jeg savner potetskruer med salt og pepper. Men de forsvant for mange år siden. Fighter83 skrev (8 timer siden): Husker jeg brukte å ta potetringer på hver eneste finger 🤣 Helst så mange jeg klarte 😅 Haha, det gjorde jeg også! 😂 Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene skulket mesteparten av både barneskolen og ungdomsskolen fordi vi ble mobbet igjennom hele skolegangen vår. jeg ble også mobbet, men fikk ikke skulket noe på barne og ungdomsskolen. Videregående, derimot skulket jeg ekstremt mye. Passet på å få karakter i alle fag da. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene hadde jo bare hverandre siden begge foreldrene våre var alkoholikere og brydde seg ikke en dritt om oss to. Huff, er så trist det der sånt skal ingen barn måtte oppleve. Godt dere hadde hverandre, i hvert fall Entern skrev (6 timer siden): Velkommen og takk 😊😊😊 Takk😊Alltid plass til deg😊😊😊 Vær så god 😊 Ja det er en veldig variert gjeng her 😀 Ååå, tusen takk! 😊 Jeg rakk aldri å ønske deg lykke til, men håper intervjuet gikk bra. Håper du får jobben! 🤞🏻krysser fingre, tær, poter og labber for det! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #209 Del Skrevet 30. januar 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ååå, finnes potetringer i egen pose fortsatt? 😻 Hvooor? Trodde de var borte jeg, trodde det bare fantes skruer og den posen med skruer, ringer og rør. Liker dere best paprika eller salt? Jeg savner potetskruer med salt og pepper. Men de forsvant for mange år siden. Haha, det gjorde jeg også! 😂 jeg ble også mobbet, men fikk ikke skulket noe på barne og ungdomsskolen. Videregående, derimot skulket jeg ekstremt mye. Passet på å få karakter i alle fag da. Huff, er så trist det der sånt skal ingen barn måtte oppleve. Godt dere hadde hverandre, i hvert fall Ååå, tusen takk! 😊 Jeg rakk aldri å ønske deg lykke til, men håper intervjuet gikk bra. Håper du får jobben! 🤞🏻krysser fingre, tær, poter og labber for det! 😊 Cassidy Tvillingene kjøpte potetringene på Europris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #210 Del Skrevet 30. januar 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ååå, tusen takk! 😊 Jeg rakk aldri å ønske deg lykke til, men håper intervjuet gikk bra. Håper du får jobben! 🤞🏻krysser fingre, tær, poter og labber for det! 😊 Tusen takk snille palme 😊🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. januar 2023 #211 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (50 minutter siden): Tusen takk 😊 Tusen takk 😄 Tror og håper du vil like denne tråden, stemningen her har vært veldig Kvakke hittil, det lover godt 😊 Så den er helt crazy bananas 😁 Neida, det høres fint ut 👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #212 Del Skrevet 30. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden): Så den er helt crazy bananas 😁 Neida, det høres fint ut 👍😀 Du er alltid morsom og hyggelig og det håper jeg denne tråden også er 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. januar 2023 #213 Del Skrevet 30. januar 2023 Det er så koselig å ha hjemmekontor når det er drittvær ute 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #214 Del Skrevet 30. januar 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Det er så koselig å ha hjemmekontor når det er drittvær ute 😊 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #215 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Du er alltid morsom og hyggelig og det håper jeg denne tråden også er 😊 Cassidy Tvillingene skal prøve det vi kan for at denne tråden skal være hyggelig.👨🦰👩🦰😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar 2023 #216 Del Skrevet 30. januar 2023 I dag blåser det som bare det hos meg og jeg tenkte at jeg skulle benytte meg av anledningen og tørke litt tøy ute, men slik ble det ikke; det var ORKAN i kastene og klypene spratt veggimellom. Snart forsvinner tøyet også, tenkte jeg...så da tok jeg det inn igjen. Jaja, tørkesnortørk nærmer seg, så da gleder jeg meg til det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #217 Del Skrevet 30. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I dag blåser det som bare det hos meg og jeg tenkte at jeg skulle benytte meg av anledningen og tørke litt tøy ute, men slik ble det ikke; det var ORKAN i kastene og klypene spratt veggimellom. Snart forsvinner tøyet også, tenkte jeg...så da tok jeg det inn igjen. Jaja, tørkesnortørk nærmer seg, så da gleder jeg meg til det. Det blåser og sludder i Bergen i dag, så Cassidy Tvillingene har sterk vind her hos oss i dag vi også.🌬️🌬️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #218 Del Skrevet 30. januar 2023 Nå er det Omvendt Godmorgen for Cassidy Tvillingene, for nå er vi trøtte.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. januar 2023 #219 Del Skrevet 30. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): I dag blåser det som bare det hos meg og jeg tenkte at jeg skulle benytte meg av anledningen og tørke litt tøy ute, men slik ble det ikke; det var ORKAN i kastene og klypene spratt veggimellom. Snart forsvinner tøyet også, tenkte jeg...så da tok jeg det inn igjen. Jaja, tørkesnortørk nærmer seg, så da gleder jeg meg til det. Kjedelig hvis yndlings-mamelukkene flyr avgårde ja 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #220 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Nå er det Omvendt Godmorgen for Cassidy Tvillingene, for nå er vi trøtte.😴😴💤💤🥱🥱 Sov godt begge to 😴😴😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå